2014. március 15., szombat

Szombat délutáni idill

01

A múlt szombat igencsak idillikusan telt, főleg részemről, ugyanis míg a fiúk fát ültettek, kertészkedtek, én csak végigfotóztam a délutánt, na jó, egyszer megtöltöttem a locsolókannát :)

Úgy gondoltam, pár képet a blogon is megosztok, talán nem is találhattam volna jobb időpontot; ilyen borongós, viharváró hangulatban különösen jól esik visszanézni ezeket a napsütötte emlékeket.


03

04

05

06

Ez a nyírfa az ASoIaF-beli istenerdőkben lévő szívfákra emlékeztet a göcsörtjeivel, akár arcok is lehetnének.

07

08

Sajnálom, hogy nem sikerült a kompozíció, mire észrevettem, hogy lelóg a farkincája a képről, már odébb is állt.

09

Nem volt időm beállításokra, a következő képen már nem látszik a repülő nyoma.

Ha tetszettek a képek, akkor örülök, hogy hozzájárulhattam egy kis jól-érzéshez, ha nem, akkor bocsi az időrablásért :)

13 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek ezek a képek. Méééég. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Ha lesznek még közlésre érdemes képek, megmutatom őket :)

      Törlés
  2. Az a cicás!♥ De mind nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Jajj a kis máú :3
    Nagyon tetszenek, de azért alulról a 3. nem lesz a kedvencem :D

    VálaszTörlés
  4. Hát, amik szerinted nem sikerültek jól, azok is eszméletlen szépek szerintem, még sok-sok-sok képet!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, majd ha lesznek, felkerülnek a blogra :)

      Törlés
  5. Nagyon jó érzéked van a fényképezéshez, bárcsak nekem is lenne hozzá ilyen szemem. :)

    VálaszTörlés