2014. március 17., hétfő

Schauma Cotton Fresh zsírosodás elleni száraz sampon | teszt

schauma cotton fresh szárazsampon 01

Elég régóta köztudatban vannak már a szárazsamponok, én viszont csak nemrég próbáltam ki az első ilyen termékemet. Már elhasználtam belőle egy flakonnal, így itt az ideje a tesztnek.

Leírás:
“Cotton Fresh Száraz Sampon: Normál és gyorsan zsírosodó hajra. Zsírosodás elleni hatás 1 plusz nap a frissességért hajmosás nélkül. Használat: nagyon jól rázza össze. Rövid ideig tartó permetezéssel használja 20 cm távolságból. Ujjaival vagy törölközővel dolgozza hajtöveibe és fésülje ki alaposan. Használat után zárja vissza a kupakot és tárolja a terméket száraz helyen.”


schauma cotton fresh szárazsampon 02

Az összerázásra további két helyen is figyelmeztetnek, a kupakon egy matricával: “Jól rázza össze minden használat előtt!” és a címkén narancssárga kiemeléssel: Fontos: Nagyon jól rázza össze használat előtt és minden fújás között.”

Csomagolás: 150 ml-es, világoskék-fehér színvilágú flakon, a kupak biztosan záródik. Egyetlen kifogásolható dolgot találtam, mégpedig azt, hogy pár használat után a lenti képen látható módon fog kinézni a fúvóka környéke, ha csak nem tökéletesen függőleges tartjuk a flakont, ami azért nem olyan egyszerű, mint első hallásra tűnik.

schauma cotton fresh szárazsampon 03

Nem csak csúnya látvány, de kellemetlen érzés is, amikor ez az anyag ráfolyik a kezünkre. 3/5

Szerk.: A teszt óta újravásároltam a terméket, és ezúttal nem volt vele hasonló gondom, tehát valószínűleg csak hibás darabot fogtam ki elsőre. Így módosítom a pontszámot 5/5-re.

Használat: Kezdés előtt kifésülöm a hajam, és jól felrázom a flakont, majd rövid, 1-1 másodperces fújásokkal viszem fel a hajtőre az ajánlott kb. 20 cm távolságból. Meg szoktam emelni a felsőbb rétegeket, hogy alulra is jusson az anyagból, de nagyon vigyázok, hogy a tövektől maximum 10 cm-ig fújjak, mert nem szeretném megkockáztatni a hajvégeim szétszárítását. Elég sok kell belőle, kb. 10-15 fújásnyit használok el egy alkalommal. Nem szoktam minden fújás előtt újrarázni, kb. minden 3-4. alkalommal teszem meg, és így sem hagy fehér nyomot maga után (a képeken világosabbnak tűnik a hajam az utána képeken, de csak azért, mert a zsírosabb haj sötétebbnek tűnik). Ezután az ujjaimmal bedolgozom a hajamba a terméket, és várok pár percet, mielőtt kifésülném. Tényleg érdemes figyelni a függőleges tartásra, mert nem kell hozzá sok, hogy megfolyjon. 4/5

schauma cotton fresh szárazsampon 04

ELŐTTE

schauma cotton fresh szárazsampon 05

UTÁNA - bedolgozás után, kifésülés előtt

schauma cotton fresh szárazsampon 06

UTÁNA - kétszeri használat és kifésülés után

Hatás: A fenti első képen 3 napos a hajam, általában ekkor vetem be ezt a fegyvert. 1 extra nap frissességet  ígér a termék, ezt nem teljesíti egy használattal, kb. fél nappal forgatja vissza az idő kerekét. A látványos eredményért egymás után kétszer szoktam használni, a 3. kép is dupla használat után készült. Így tényleg hatásos, aznapra garantált a szép haj, de volt, hogy még másnap is kiengedve tudtam hordani a hajam; ha mégis össze kéne fogni, akkor is szebb a látvány. Szigorúan pontozva 3/5, amiért egy használattal nem teljesíti, amit ígér, de egyébként meg vagyok elégedve az eredménnyel.

Ár/érték arány: 868 Ft-ért vettem az Auchanban, gondolom máshol is hasonló áron kínálják. 9 alkalomra volt elég a flakon, úgy, hogy kétszer vagy háromszor duplán használtam. Véleményem szerint megéri az árát. 5/5

Összességében: Megszerettem ezt a terméket, már újra is vettem, meg vagyok vele elégedve, de levonok egy pontot, amiért egy használattal nem nyújt teljes értékű eredményt. 4/5

12 megjegyzés:

  1. Gondolatolvasó vagy! :D Pont ma gondoltam rá, hogy keresni kellene véleményeket róla. :) Még nem vagyok teljesen meggyőzve,mert bár nagyon szép a végeredmény, jobb lenne, ha ezt tudna egy lépésben. Azért lehet adok neki egy esélyt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök :) Csak a polcon megpillantva derült ki számomra, hogy a Schaumának is van szárazsamponja, úgyhogy nem is tudtam utánanézni véleményeknek, de nem bántam meg a vásárt :)
      Csak ezt az egy szárazsampont próbáltam, úgyhogy nem tudom, a többihez képest milyen. Lehet, hogy csak nekem vannak túl nagy elvárásaim :)

      Törlés
  2. A Syoss terméke dúsítást és friss érzetet is ígér, de a dússágnak másfél óra múlva oda, a hajamon rengeteg fehér port hagy és a frissítő hatása kb. annyi, mintha összehajlakkoztam volna a fejem. Nálam a DM-es Balea Trend It Up viszi a pálmát, mert porosságnak nyoma sincs és puha, selymes, dús hajat varázsol a fejemre, alig 600 forintért, míg a Syoss valamivel több, mint ezer forintba kerül.
    A Schaumával még nem találkoztam, ez a duplázás meg a folyósság hááát...
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy kiprópálom ezt a Baleát, köszi a tippet :)

      Törlés
  3. Nekem úgy hatásosabb szokott lenni, ha előző este fújom be. Kevesebb is kell belőle és hatásosabb is, mintha már a full zsíros reggeli hajjal próbálok kezdeni valamit. Bár ezt a márkát még nem próbáltam, egy próbát megér ha gondolod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet, ki fogom próbálni :)

      Törlés
  4. Eddig csak Syosst próbáltam, de az nem igazán csinált semmit a hajammal - viszont a te képed meggyőzött, azért annyira mégsem lehet rossz termék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyáltalán nem rossz, de jó lenne, ha mindezt szimpla használattal is tudná :)

      Törlés
  5. Meggyőző, de szörnyen hamar elfogy O.o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem tudom, szerintem ez egész sokáig kitart (1,5 hónap kb.), volt olyan szárazsampon, amiről azt olvastam, hogy 2-3(!!) alkalmat bír.

      Törlés
  6. Én is a Balea Trend it Up-ot tudom ajánlani, meg az Isanát, meg a Müllerben kapható Algemarina-t :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, erről a mülleresről még nem is hallottam, majd utánanézek :) Köszi a tippet :)

      Törlés