2014. március 29., szombat

Márciusi szerzemények

039

Márciusban sem vásároltam túl sok mindent, de azért pár körömlakk becsúszott, és az essence leárazáson is körülnéztem.

Golden Rose Gel Look Top Coat: Nagyon sok üveggel fogyasztottam el az essence studio nails ultra gloss nail shine fedőlakkból, és meg is vagyok vele elégedve, de kezd elegem lenni belőle, hogy kb. az üveg utolsó harmadánál annyira besűrűsödik, hogy nem lehet vele szépen lakkozni. A Seche Vite fedőlakkja is régóta érdekel, de most nem tudtam annyit rászánni, így a Golden Rose termékét választottam. Kétszer használtam eddig, egyszer tetszett, egyszer nem; kíváncsi vagyok, hosszú távon milyennek találom majd. 690 Ft

Golden Rose Rich Color Nr. 21: Gyönyörű ez a lakk, csak azért nem volt róla még bejegyzés, mert képtelen vagyok visszaadni a színét a képeken. Pont a határán van a pirosba hajló sötétpinknek és a pinkes tónusú pirosnak. 590 Ft

Models Own Beetlejuice miniszett: A Barry M Aquarium kollekciót mentem megnézni a Naillandhez, de a két kinézett szín közül az egyik már elfogyott, egyedül pedig nem akartam elhozni a másikat. Odatévedt a tekintetem a Models Own pultra, és megakadt a szemem pár csodálatos lakkon – nem is értem, eddig hogy nem vettem őket észre. Először csak a Golden Green-t vettem meg, de aztán végül visszamentem, és a miniszettet hoztam el, ami rajta kívül a Pinky Brown-t tartalmazza, ami szintén nagyon tetszett, illetve egy Pink Cocktail nevű lakkot, ami egyébként nem része a Beetlejuice kollekciónak. Jobb lett volna, ha a harmadik lakk is innen kerül ki, de így is jól jártam, a szett 2490 Ft-ba került, a lakkok 6 ml-sek, ez pont elegendő mennyiség a számomra; a teljes méretű lakkok 1790 Ft-ba kerülnek. Elég szerencsétlen lett ez a kép színek szempontjából, élőben sokkal-sokkal szebbek.

042

Az essence leárazáson két csomag mattító lapocskát vettem, szeretem ezt a terméket, a csomagolás is praktikus, nem értem, miért vonják ki, de így legalább nagyon kedvező áron juthattam hozzá.

Ilyen kedvező áron, gondoltam, nem sokat veszíthetek, így került a kosárba a körömdíszítéshez való vörös bársonypor. Egyszer használtam eddig, nem lett szép az eredmény, de majd próbálkozom még vele.

Kíváncsi voltam az stay matt ajakkrémekre, de úgy sejtettem, hogy egyik szín sem állna nekem jól. A kiárusításkor végül bevállaltam a pirosat – igazam volt, nagyon nem tetszik magamon.

Minden 149 Ft-ba került.

033

Ebben a hónapban is érkezett az iparfumériától tesztelnivaló, a mintákat leszámítva a következő egy hónapban várható róluk bejegyzés.

Rimmel Stay Matte púder 005 Silky Beige: Régebben már volt ilyen púderem, de nem emlékeztem, miért váltottam le, így amikor bebizonyosodott, hogy a Bourjois Healthy Balance púder nem tud együttműködni a bőrömmel, ezt a terméket rendeltem meg. Még ismerkedek vele, de valószínűleg nem váltja be maximálisan a reményeimet. Amikor én rendeltem, 990 Ft-ba került, most azonban a legtöbb árnyalat 750 Ft-ért kapható, a 001 Transparent 850 Ft-ért, itt találjátok a shopban. Ez egyébként nagyon jó ár, drogériákban ennek a duplájáért szoktam látni.

Dermacol Seduction hidratáló rúzs 12-es árnyalat: A swatchok alapján mályvásabb színre számítottam, ehhez képest egy sötétebb rózsás árnyalatról van szó, de szerencsére jól áll. Erősen pigmentált, de hidratálónak egyáltalán nem mondanám, és túlárazottnak tartom, ugyanis 1790 Ft-ba kerül, itt találjátok.

Paese Sexapil rúzs 44-es árnyalat: A tökéletes vörös rúzs utáni hajsza folytatódik. Bár még nem használtam, úgy látom, hogy ez is túl világos/élénk lesz számomra. 1280 Ft-ért kapható, itt találjátok.

Salvador Dali Eau De Ruby Lips EDT: Kellemes illata van, de könnyen felejthető szerintem.
Lolita Lempicka Lolita Lempicka EDP: Ő már jobban felkelti a figyelmet, de nem az én illatom.

8 megjegyzés:

  1. elszállt a kommentem, ha előkerül, bocsi a dupláért:
    ugyanezen okból váltottam GR gel look top coatra, NYC-ról. irtó gyorsan szép fényesre száradt, nagyon meg voltam vele elégedve. másnap jött a feketeleves. feltöredezett, repedezett a lakk alatt a körömlakk (OPI..), mozaikszerű lett. próbáltam úgy, hogy fölé húztam még egy színt, de akkor alulról repesztette:S más alaplakkal is próbáltam, semmi. csodaszép fényes, tartós, de mozaikos?! te nem tapasztaltál hasonlót?
    fannilány

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, az egyik alkalommal nekem is megrepedezett :/ De úgy gondoltam, valami máson múlt, mert egyszer az essence alatt is berepedezett egyetlen egy lakk.

      Törlés
  2. O, de jó lakkokat vettél :) Ezt a minilakk-szettet én is megnézem magamnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem minél előbb megmutatni őket :)

      Törlés
  3. Az Essence cuccok közül én is mindegyiket megvettem. :)
    A Rimmel púder szerintem szuper, ha elfogy a Maybelline, szerintem én is őt veszem majd meg, mert régebben nagyon szerettem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az a problémám vele, hogy elég poros hatású, pedig a szín stimmel, szóval nem azért, mert túl világos :/

      Törlés
  4. Én is megvettem azt az Essence szájfényt de én más színben, bánom már, hogy ezt a színt viszont ott hagytam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A másik kettőről tudtam, hogy biztosan nem lesz jó, de egyébként is csak ebből a színből volt már :)

      Törlés