2014. március 9., vasárnap

Ismerjük meg egymást!

Klau által hozzám is elért ez a kezdeményezés, aminek a lényege, hogy egy kicsit jobban megismerjük egymást.

Vannak bloggerek, akik jobban beavatják az olvasóikat a személyes életükbe, vannak akik kevésbé, én mindesetre élvezem, amikor egy pici betekintést nyerhetek az író életébe. Érdekes rálátni arra, hogy ki van a blog mögött, onnantól nem “a blogger”, hanem “egy személy, aki blogot ír”, ha értitek, mire gondolok :)

A játékhoz kapcsolódó feladatok a következők:
  • Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
  • Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
  • Pécézz ki hét embert, nevezd meg, és linkeld be Őket a blogodba.
  • Értesítsd Őket a kipécézésről hozzászólásban a blogukon.

Mint írtam, engem Klau hívott meg ebbe a játékba, akinek egyébként rengeteget köszönhetek. A blogolás által ismerkedtünk meg, nem is tudom, talán 1,5 éve, és emlékeim szerint kb. 1 éve vált szorossá a barátságunk, átsegítettük egymást jó pár hullámvölgyön, és egymásnak, együtt örültünk a hegytetőkön; szinte nincsen nap, hogy ne beszélnénk. Ő a legjobb barátnőm :)

  1. Örömmel tölt el, ha a zoknim színe összeillik az öltözékem többi részével, akkor is, ha senki sem látja. Emlékszem, pár napja sötétkék felső volt rajtam farmerrel, a bézs/taupe színű holo Moyra lakkal, és egyből felderültem, amikor láttam, hogy a bézs színű zoknim tiszta :D
  2. Szívesen tanulnék oroszul, tetszik a nyelv. Igazából el is kezdtem egyszer, de abbahagytam, sajnos nem vagyok egy kitartó alkat.
  3. 300 MB adatforgalom jár a mobilcsomagomhoz, amit rendszeresen el is fogyasztok legkésőbb hó közepéig.
  4. Nemrég felfedeztem a zsugorka-technikát, vettem pár ékszeralapot is, úgyhogy már megvan az első pónis fülbevaló-kollekcióm. Persze csak a magam szórakoztatására, nem hiszem, hogy lenne keletje :)
  5. Apropó pónik: mondjátok, hogy nem én vagyok az egyetlen, aki oda van a My Little Pony – Friendship is Magic sorozatért?! Igaz, az utóbbi két évad színvonala erősen lecsökkent az előzőekhez képest, de továbbra is a hétvégi menetrend része az aktuális rész megtekintése :)
  6. Sokkal inkább tervező, elmélkedő típus vagyok, mint megvalósító. Nem arról van szó, hogy nem élvezem az alkotás folyamatát, hanem arról, hogy elég kiábrándító tud lenni az eredmény. Az álmodozásaim során viszont minden sminket, körömfestést, bejegyzést, akármit tökéletesre formálok, imádom ezeket tervezgetni. Az elképzeléseim túlmutatnak a képességeimen, gyakorlatilag :)
  7.  Tegnap egy csodálatos délutánt töltöttünk el, a fiúk fát ültettek és oltottak, én pedig fotózgattam. Munkamegosztás :D Lett pár kép, ami eléggé tetszik, talán nektek is megmutatom őket a jövő héten :)


A jelöltjeim:
  • Megaera: Szilvi nagyon szimpatikus nekem a bejegyzései alapján, pedig sok mindenben különbözünk. Határozott és egyedi elgondolásai vannak, érdemes megismerkedni vele.
  • Criollo: Ő egyébként is személyes jellegű blogot ír, de kíváncsi vagyok, miket sorolna fel magáról így kiragadva.
  • Fruzsi: Nagyon kevés blogger videóit nézem meg, de az övéit szinte mindig, mert nagyon szórakoztató jelenség, garantáltan jobb kedvem lesz tőle :)
  • Eszter: Két blogot is vezet, az egyik beauty, a másik személyes jellegű, sok fotóval, amiket nagyon szeretek nézegetni.
  • Flóra: Azt hiszem, benne azt szeretem a legjobban, ahogyan ír.
  • Katy: Ő az egyik, akit a kezdetektől követek – úgy értem, az én blogos pályafutásom kezdete óta; szívesen olvasnék tőle pár személyes infót :)
  • Katie: Amíg csak a blogját ismertem, nem igazán tudtam, szimpatizálok-e vele, de aztán elhívott tavaly novemberben egy bloggertalira, ahol kiderült, hogy nagyon-nagyon jó fej.

7 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen jelölést, ki is fogom tölteni :) És örülök, hogy szimpatikusnak tartasz, ez fordítva is így van részemről feléd :)

    VálaszTörlés
  2. óó köszi, még ma ki is töltöm! :)
    a zokni színével egyébként nekem is vannak megkötéseim, például képtelen vagyok elviselni, ha nem egyformák, még akkor is, ha senki se látja :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én viszont simán hordok két különbözőt, ha összeillenek :D

      Törlés
  3. Nagyon köszönöm a felkérést, azt hiszem, még most megcsinálom, hogy legalább egy legyen, amelyikkel nem csúszom el... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És már itt is van:

      http://djkatybeauty.blogspot.hu/2014/03/ismerjuk-meg-egymast.html

      Törlés
  4. A tegnapi képeket tessék csak megmutatni :]

    VálaszTörlés
  5. Én is kíváncsian várom a képeket :-)

    VálaszTörlés