2014. március 3., hétfő

Februári szerzemények

februári szerzemények 01

Februárban is igyekeztem visszafogni magam a vásárlások terén,  mégis sok mindennel gazdagodtam, egyrészt szülinapi ajándékok, másrészt tesztelésre kapott termékek formájában.

China Glaze Goldie But Goodie és Gossip Over Gimlets: Erre a két lakkra régóta vágytam, és szülinapomra meg is kaptam őket a páromtól :) 1490 Ft/db

Barry M Navy: Szintén kívánságlistás régóta, szintén ajándék, de őt a szüleimtől kaptam, ahogy a következő három lakkot is. 1590 Ft


februári szerzemények 02

China Glaze Masai Red és Red-y & Willing: Amióta szerelembe estem a China Glaze First Mate-el (bejegyzés itt), azóta tudom, hogy szeretnék egy krém színű vöröset a márkától. Hosszas swatchnézegetés után két darabra szűkítettem a jelöltek körét: Red Satin és Adventure Red-y. Előbbit nem találtam meg a Nailland kínálatában, utóbbit igen, és másik 4 vörös árnyalat kíséretében fel is kentem a körmeimre (szerencsére minden China Glaze lakkból van teszter), a másik négy közül az egyik a Masai Red volt. Ez nem krém finishű, hanem jelly, és már ott láttam, hogy bizony nem egyréteges lakk, de valahogy jobban magamhoz illőnek éreztem, és nagyon birizgált a gondolat, hogy őt hozzam el az Adventure Red-y helyett; így is lett. Nem vagyok benne biztos, hogy jól döntöttem. Gyönyörű színe van, gyorsan és fényesre szárad, de két réteg mindenképpen kell belőle, ha biztosra akarunk menni, akkor három. Egyszerűen kifejezve: olyan lakkra vágytam, mint a First Mate, csak vörösben, és csak magamat okolhatom, hogy annyi eszem volt, hogy ennek ellenére elhoztam egy jelly finishű lakkot…

A Red-y & Willing-et szerintem nem kell magyaráznom, méltán az egyik legnépszerűbb darabja az őszi kollekciónak. 1490 Ft/db

A-England Lady of the Lake: Igen, megint egy A-England lakk… Az imádott Tristam lila párja, így nem volt kérdés, hogy beszerzem-e, csak az, hogy mikor. Már bejegyzést is írtam róla, amit itt találtok. 2990 Ft

februári szerzemények 03

Bourjois Healthy Balance púder 56 Light Bronze: A 3W Clinic púder sajnos még télen is túl világos volt nekem, így találnom kellett valamit helyette, ezt a Bourjois púdert pedig régóta ki szerettem volna próbálni. Az egy dolog, hogy túl sötét színt választottam (amúgy nagyon kellemes, természetes árnyalat, csak nem a mostani, hanem a júniusi-júliusi bőrszínemhez), de nagyon hamar átfényesedik. Nagyon sajnálom, mert ezt leszámítva nagyon tetszik, szuper az állaga, van fedése is, de így nem sok haszna van. A közeljövőben írok róla tesztet. 2790 Ft (én a Marionnaud-ban vettem, de a Douglesben például 3790 Ft-ért láttam)

februári szerzemények 04

Ezúttal ezt a három terméket választottam tesztelésre az iparfumeria kínálatából. A Dermacol micellás vízről és a Paese folyékony rúzsról már olvashattatok nálam (itt és itt), a BrushArt szemöldökecsetről pedig egy összefoglaló jellegű bejegyzésben írok majd.

februári szerzemények 05

Ebben a hónapban egyértelműen az arcápolás került előtérbe nálam, erre költöttem a legtöbbet. Az egész úgy kezdődött, hogy rátaláltam Ildikó oldalára (MsTindigo szépségreceptjei), és egy este alatt el is olvastam az összes írását. Pár nappal később pedig összeállítottam egy új arcápolási programot a bejegyzései alapján, illetve megkerestem emailben, hogy szerinte jó dolgokat választottam-e. A legtöbb terméket jóváhagyta, de volt, amit kigyomlált, és kaptam tőle pár plusz tippet is. A tanácsa alapján az arctisztítót és a nappali krémet szereztem be először, ezek pedig a Naturissimo citrom-fűzfa tini arclemosó gél és a Mariloi nappal krém. Mindkét terméket a NapiBio webshopban vásároltam, előbbi 1371 Ft-ba, utóbbi 1897 Ft-ba került, személyesen vettem át őket, így megúsztam a szállítási költséget.

februári szerzemények 06

A következő tétel két kémiai hámlasztó. A BHA hámlasztó pontos neve Paula’s Choice Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant, és a Krémmánia Shopban vásároltam belőle kis kiszerelést (30 ml) 2200 Ft-ért (szállítási költség 500 Ft). A másik hámlasztó az Anaconda Biopeel AHA standard szérum, amit a Fodrászkellékek.hu webshopban vettem, a 15 ml-s kiszerelés 2050 Ft-ba került, személyesen vettem át.

Szérumot még nem terveztem venni, mert elég borsos az áruk, illetve ilyen nagy értékű termék esetén tartottam az ebayes rendeléstől, a BRTC C vitaminos szérumát néztem ki egyébként. Nagy szerencsém volt, mert krémmánián találtam belőle egy eladó darabot 7000 Ft-ért, úgyhogy nem haboztam.

A micellás vizek kivételével minden arcápolási termékemet lecseréltem, agyagot szeretnék majd még venni, otthon kikeverendő arcpakolásnak. Egyelőre nem szeretnék nyilatkozni az eredményről, nem is nagyon van még miről, pár hónap múlva tervezek egy szép nagy bejegyzést a témában.

februári szerzemények 07

A Szépségbolt jóvoltából lehetőségem nyílt kipróbálni egy régebbi Szépségboxomat. Választhattam a raktáron levők közül, a decemberi boxok közül az első mellett tettem le a voksom. Van olyan a csomagban, ami nagyon tetszik, van, ami kevésbé, és van, amit nem tudok majd használni. Most nem írnék véleményt a termékekről, pár nap múlva szentelek egy külön bejegyzést a doboznak, és lesz pár darab, ami saját posztot is kap majd.

A doboz tartalma: Tous EDP, NYX Propel My Eyes szempillaspirál, Max Factor Xperience alapozó Brown Hessian árnyalatban, Olay Essentials tisztító és frissítő tonik, Vanita Kalcedon tartalmú krémszappan levendula illóolajjal, Antonio Banderas The Golden Secret minta.

februári szerzemények 08

Balea Sternenschweif és Kókusz-nektarin tusfürdő: Elfogyott a kókuszvizes-jázminos Fa tusfürdőm, és feltett szándékomban állt újravenni, de nem találtam. Mivel a DM-be tértünk be, gondoltam jó alkalom lesz ez arra, hogy kipróbáljam a Balea tusfürdőket. Először az arany-fehér csomagolásút vettem le, ám a kasszához menet belebotlottam ebbe az isteni kókuszos-barackosba. Nem is értem, miért vettem meg mindkettőt, utóbbinak ezerszer jobb az illata, és valóban krémes állagú, nagyon szeretem. Nem akarok hülyeséget írni, de mintha 329 Ft-ba került volna per darab.

februári szerzemények 10

A MyBeautyTools webáruház küldte tesztelésre ezt a milk_shake csomagot, mely az argánolajos család három tagját tartalmazza: Milk Shake bennhagyó kondicionáló minden hajtípusra, Milk Shake Argán mélyápoló pakolás minden hajtípusra, Milk Shake Argán olaj minden hajtípusra. Egyelőre ismerkedem velük, bejegyzést pár hét használat után írok majd róluk.

februári szerzemények 09

Schwarzkopf Cotton Fresh szárazsampon: És igen, megvettem életem első szárazsamponját! Eléggé szkeptikus voltam, de pozitívan csalódtam. Csodát nem tesz, de hasznos termék. Sajnos fogalmam sincs, mennyibe került (1000-1500 Ft között lehetett), de úgyis írok majd róla tesztet, addigra kiderítem.

Schauma Q10 hajerősítő sampon: Az előző samponom is Schauma volt, és bár annyira nem volt jó, hogy újravegyem, de nem riasztott el a márkától, így most ezzel a darabbal teszek egy próbát. Egyszer használtam, eddig tetszik, de bővebben inkább csak akkor nyilatkoznék, ha már elfogyott. 395 Ft-ért vettem akciósan az Auchanban, a rendes ára 595 Ft.

februári szerzemények 11

IKEA VÄXTGLÄDJE jegyzetfüzet: Elég sokszor jártunk mostanában az Ikeában, az egyik látogatás során szúrtam ki ezt a füzetet, és egyből a szívemhez nőtt, de otthagytam, mert felesleges pénzköltésnek éreztem. Következő alkalommal viszont megvettem; az is közrejátszott a döntésben, hogy ide majd írogathatom a bloggal kapcsolatos terveket, teendőket, ami jelentősen megkönnyítené a dolgomat. Létezik egyébként rózsaszín és zöld változatban is; rózsaszínt nem akartam, mert rózsaszín, a kék mellett végül azért döntöttem, mert ez mesésebb, fantasysabb, mint a zöld. Nem lett valami jó kép amúgy, itt tudjátok megnézni az Ikea oldalán. 795 Ft

Moyra Holographic Nr.252: Klautól kaptam szülinapomra ezt a lakkot, és imádom! (Klaut is amúgy :D) Itt láthattatok róla bejegyzést.

Gyöngy fülbevaló: Páromtól kaptam, ő csinálta, élőben sokkal szebb színei vannak, kék és zöld árnyalatok :) Azért tettem be a bejegyzésbe, mert tudom, hogy örülni fog neki, hogy megmutatom nektek :) Szia Estel!

11 megjegyzés:

  1. Szerencséd volt, hogy tudtál még BRTC szérumot olyan olcsón szerezni! Épp ma akartam ebayről rendelni, de már mindenhol 10e felett van az ára...
    Kíváncsi vagyok, hogy válik be Neked a kémiai hámlasztás! Én nagyon örülök, hogy belevágtam, sokkal szebb a bőröm
    (bár az Emberem megjegyezte, hogy nem vagyok a természetes szépség híve ha ennyi mindent magamra kenek :-D
    A párod pedig nagyon ügyes, hogy ilyen csini fülbevalókat tud készíteni! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. O_o Amikor én néztem, még láttam 8 ezer környékén, csak ilyen nagy összegnél már nem úgy vagyok, mint egy párszáz forintos valaminél, hogy majd visszaigénylem, ha nem jön meg/gond van, ezért nem rendeltem egyből, aztán végül ilyen szerencsém lett :)

      Én is kíváncsi vagyok (nyilván), nagy reményeket fűzök a dologhoz.
      Jajj, ez olyan pasis hozzáállás :D Az enyém nem szólt semmit, de képzelem, miket gondol; a sminkeléssel még elvan, de szerintem ez már sok neki, el sem tudja képzelni, mire kell ennyi minden :D

      Köszönöm a nevében is :)

      Törlés
  2. ^^ <3 Szia Bia, sziasztok, olvasók! :)
    A fülbevalókért köszönet illeti az elkészítésükre elegendő szabadidőmet, a lakótársamat, aki felajánlotta egy kisebb cipősdoboznyi kása- és szalmagyöngykészletét, valamint az ihletésért a google képtalálatai között "bead mandala" keresőszóval megtalált luulla.com oldalon látható képek készítőit így ismeretlenül is - pl.: http://www.luulla.com/product/36710/handwoven-beaded-mandala-star-circle-earrings (meg persze azon közös ismerősünket, akinek jóvoltából tavaly nyáron & ősszel mindketten belekóstolhattunk a gyöngyfűzés rejtelmeibe és szépségeibe. ;) Szia, Sil! :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon ügyes vagy Estel! :)

      Bia, a lakkok csodásak és a füzet is :) hirtelen azt hittem dolce blocco határidőnapló.
      a kémiai hámlasztásról érdekelne majd a véleményed, én nem merek belevágni, pedig az állandóan piros (rosacea-szerű de mégsem az) arcom miatt a fizikai nem igazán jó megoldás, ahogyan utána olvasgattam..

      Törlés
    2. Nem ismertem a márkát, de rákerestem, és húúúú :)
      Biztos vagyok benne, hogy neked nem lesznek jók azok a termékek, amik nekem igen, mert teljesen más a bőrünk. A bőrradírok elvileg semmilyen bőrnek sem jók :)

      Törlés
  3. Szia. :) Szuper hónap van a hátad mögött, a lakkok csodásak. :) A Milk Shake termékekre nagyon kíváncsi vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Én is, a kondicionálót próbáltam már, és még sosem volt olyan selymes a hajam, mint ez után O_o :)

      Törlés
  4. Szuper dolgokat szereztél be! :)
    A lakkok nagyon szépek. *.*

    VálaszTörlés
  5. Te jó ég, csodás az a fülbevaló! Várom a további bejegyzéseket ezekről a szuper szerzeményekről :-)

    VálaszTörlés