2014. március 6., csütörtök

China Glaze | Gossip Over Gimlets

china glaze_gossip over gimlets 01

A China Glaze Autumn Nights őszi kollekciójából több lakk is kívánságlistás lett, februárban, szülinapomra meg is kaptam a 3 leginkább vágyottat, és most, márciusban eljutottam odáig, hogy bejegyzés is szülessen az egyikről – jobb később, mint soha :)

A ma bemutatásra kerülő darab a Gossip Over Gimlets, amely egy ezüst foil finishű lakk, apró arany pelyhekkel. Van egy párja, a Goldie But Goodie, ami gyakorlatilag az inverze.


china glaze_gossip over gimlets 02

Az üveg és az ecset a szokásos China Glaze-darabok, 15 ml lakkot kapunk 1490 Ft-ért.

china glaze_gossip over gimlets 03

Szépen terül, egyenletesen fed, nem csíkoz. Már egy rétegben is teljesnek láttam a fedését, de felkentem még egyet, egyrészt a tartósság érdekében, másrészt azért, mert néhány körmömnek némileg barázdált a felülete, és az első réteg után ez még eléggé látható volt.

china glaze_gossip over gimlets 04

Gyorsan szárad, de egy darabig még sérülékeny lehet, nekem sikerült megkarcolnom pár helyen. A felülete sokkal szebb, simább, mint amire számítottam, szerintem nem igényel fedőlakkot.

china glaze_gossip over gimlets 05

A szín és a finish miatt számomra elég futurisztikus hatást kelt, nemrég írtam a Thierry Mugler Alien parfümről véleményt; szerintem nagyon összepasszolnak.

china glaze_gossip over gimlets 06

Tartósságról még nem tudok nyilatkozni, de 2-3 napot saccolok neki, úgy emlékszem, az arany párja is kb. ennyi ideig bírta. Fedőlakk használatával persze javíthatunk ezen.

Különlegesnek és vonzónak találom ezt a lakkot, van benne valami idegenszerű, távoli.

6 megjegyzés: