2014. március 12., szerda

Astor Big&Beautiful BFly Butterfly Look szempillaspirál | teszt

astor big&beautiful bfly 01

Még novemberben kaptam tesztelésre ezt a spirált a Coty Kft-től, akkoriban nagy volt a felhajtás körülötte, én viszont várni szerettem volna a teszttel, mert nem voltam biztos a dolgomban vele kapcsolatban. Mostanra azonban kitapasztaltam a használatát, és előre lelövöm a poént: nagy kedvenc lett, felér a Maybelline One by One spirálhoz, és ez nálam nagy szó.

Leírás (a sajtótájékoztatóból):

”Rebegtesse pilleszárnyként szexi pilláit! Az Astor bemutatja a Big & Beautiful BFly Butterfly Look szempillaspirált, amivel elérheti a végtelenül dús, hatalmas, szuperívelt, mégis könnyed és rugalmas pillákat.
  • A zselés formula, benne leheletnyi viasz, garantálja a mély, erős színt, ugyanakkor puhává, szinte plüss hatásúvá varázsolja a lenyűgözően dús pillákat
  • A rugalmas, “pillangó” kefe tökéletesen követi a pillák ívét a belső szemzugtól a külső sarkakig, így teszi tökéletessé a pillangó hatást.”
Sokat ígér, lássuk, mennyit tud valójában!

astor big&beautiful bfly 02

Csomagolás: Rózsaszín, fényes tubus, fekete feliratokkal, 12 ml festéket tartalmaz. Nekem kicsit nagy az egész, ennek gyakorlati jelentősége a kupaknál van, hozzá kellett szoknom a tartásához. A nyak pont jó méretű, már első használatkor is tökéletes mennyiségű festéket hagy a kefén. Ennek nagyon örültem, mert a legtöbb spirál túl sok anyagot vesz fel, vagy túl híg az első 1-2 hétben, ezzel azonban egyáltalán nem volt ilyen problémám.
A kicsit bumfordi kialakítás miatt 4,5/5.

astor big&beautiful bfly 03

Használat: A kefe hatalmas, lemértem, 3 cm hosszú, és a formája is minimum különös, meg kell tanulni a használatát. Valószínűleg véletlenül, de végül csak rájöttem a nyitjára. Nekem úgy adja a legszebb eredményt, ha az első réteget a fejet vízszintesen tartva kenem fel, azaz mintha a kefe egy kígyó lenne, és a kisebbik, a végén lévő hullám tetőpontjával az arcom felé fordul; a második réteget pedig fordítva, a nagyobbik hullám tetőpontját használva. Ez így most egy kicsit bonyolult lett, remélem el tudjátok képzelni.

Kis/mélyen ülő szeműeknek meggyűlhet vele a baja, én általában akkor kenem össze magam vele, ha 3. réteget is használok. Az alsó pillák festését is meg lehet vele oldani, de ehhez is gyakorlat és óvatosság kell.

A festék állaga számomra tökéletes volt már az első használatnál is, és most, több, mint 4 hónap használat után is az. Se nem túl híg, se nem túl sűrű, szépen, egyenletesen fedi a pillákat. A száradással nem volt problémám. 4/5

astor big&beautiful bfly 04

Hatás: A természetes hatású spirálok közé tartozik, így aki a műszempilla-hatást szereti, az ne ezt válassza. Én kifejezetten szeretem a természetesebb hatású spirálokat, amiért ez a darab kedvenc lett, az az, hogy egyáltalán nem ragasztja össze a szempillákat, és könnyűek maradnak.

Bár a képeken nem olyan feltűnő, de nagyon szépen meghosszabbítja a pillákat, viszont a “lenyűgözően dús” hatást hiányolom, illetve szerintem ez csak átlagos fekete, nem mély és erős.

Egy rétegben nagyon kis visszafogott eredményt nyújt, én két rétegben szoktam használni. A képen semmi, de semmi különbséget nem tudok felfedezni az 1 és a 2 réteges változat között, de 100%, hogy nem én kavartam el a képeket; élőben határozottan van különbség, dúsabbak és feketébbek a pillák, illetve íveltebbek. Három rétegben már nagyon feltűnő, babás volt a hatás élőben, illetve a képen láthatjátok, hogy az egyik szempillán keletkezett egy kis göb is.

Nekem nagyon tetszik a hatása, hétköznapra nem is várok többet, úgyhogy 5/5.

Tartósság: Jól teljesít e téren is, nem pereg, nem kenődik a nap folyamán, melegebb, izzadósabb helyzetben sem. 5/5

Ár/érték arány: Ajánlott fogyasztói ára 2699 Ft, amivel a középmezőnyben helyezkedik el, nekem viszont már abba a kategóriába tartozik, amennyiért nem szoktam spirált venni. De ez a darab annyira bevált nekem, hogy ha elfogy, biztosan elgondolkozok a megvételén. 4/5

Összességében: A kezdeti nehézségek után nagyon megszerettem ezt a spirált, elégedett vagyok a hatásával, talán lehetne egy kicsit erősebb fekete színe. A “betanulási szakasz” miatt 4,5/5

Még annyit tennék hozzá, hogy húgom már a 3. tubust fogyasztja ebből a spirálból, ő is elégedett vele.

7 megjegyzés:

  1. A Te szempilláidon szerintem minden spirál műpilla hatású *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát.. Tény, hogy nekem elég jó az "alapanyagom", és ezért a legtöbb spirál szépen mutat rajtam, de azért a különbségeket érzékelem :)

      Törlés
  2. Sokat gondolkodtam ezen a spirálon, de aztán nyertem egy bourjois spirált, ezért nem vettem meg :). Viszont nagyon szép pillákat csinál, úgyhogy lehet egyszer megveszem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melyik Bourjois spirált? És mennyire vagy vele elégedett? :)

      Törlés
  3. Ezt nevezem! Gyönyörűek a szempilláid! :O
    Lehet, hogy én is teszek egy próbát ezzel a spirállal, tetszik, hogy természetes, mégis mutatós!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Szerintem érdemes kipróbálni :)

      Törlés