2014. március 22., szombat

A-England | Dragon

a england_dragon 01

Ezt a lakkot még októberben vettem, azóta várta a sorát. Szegény Dragon, szegény én. Ugyanis már tudom, hogy nagy hiba volt eddig várni, mert káprázatosan csodaszép árnyalat.


a england_dragon 02

Sok-sok képet hoztam, hogy legyen miben gyönyörködni :)

a england_dragon 03

A minőségéről ugyanazt tudom elmondani, mint a Saint George-nál (bejegyzés itt): közepesen sűrű állag, kiváló pigmentáltság, nem villámszáradó, de nincs vele probléma, 3-4 napig bírja fedőlakk nélkül szép állapotban.

a england_dragon 04
szűrt fény

Nagyon kellemes árnyalatú középzöld, nem rikító, de mégis élénk árnyalat.

a england_dragon 05
szűrt fény

Felfedezhető némi átmenet, világosabb-sötétebb zöld színekben játszik, néha egy enyhe sárgászöld is megfigyelhető.

a england_dragon 06
napsütés

Holografikus csillámokat tartalmaz, de nem holo-lakk, egyébként akárcsak a Saint George-nál és a Tristamnál, itt is a szín az, amiért odavagyok, szűrt fényben nekem jobban is tetszenek ezek a lakkok.

a england_dragon 07
vaku

Kivételesen szinte teljesen elégedett vagyok a képekkel, sokkal többet mondanak, mint amit én akárhány mondattal ki tudnék fejezni.

a england_dragon 09
szűrt fény

Újabb csodálatos A-England lakk, nagyon örülök, hogy megvettem.

a england_dragon 10
szűrt fény

5 megjegyzés: