2014. február 14., péntek

Valentine | nail art

valentine 01

Hihetetlen, hogy mennyire nem aktuális a blog az ünnepeket, nevezetes eseményeket illetően (nem volt sem karácsonyi, sem szilveszteri smink/manikűr), így kézenfekvő volt, hogy Valentin-nap alkalmából alkossak végre valamit. Semmiképpen nem akartam édes, rózsaszín, szívecskés manikűrt – én sem vagyok ilyen, a körmeim akkor miért legyenek?

A napokban láttam meg egy részben stained glass stílusú valentin-napi lakkozást a Will Paint Nails for Food blogon (ez az egyik kedvenc körmös blogom amúgy), és nagyon megtetszett ez a hatás, meg egyébként az egész festés is, itt találjátok a bejegyzést.

valentine 02

Egyrészt nyilván nem akartam egyben lemásolni Meghan alkotását, másrészt a szívecske és a rózsaszín, cukros hangulat kicsit sok voltak nekem, így született meg ez a sokkal sötétebb összhatású, nem is egyértelműen valentin-napi manikűr.

valentine 03

A gyűrűsujjamra egy réteg Flormar Supermatte M103 (fehér) került alapnak, a többi ujjamra pedig kétréteg Astor 604 Just Fabolous.

A fehér lakk száradása után egy vékony ecset segítségével három- és négyszögeket festettem a már említett Astor lakkal, illetve további hárommal: China Glaze Red-y & Willing, Golden Rose Rich Color Nr. 34, Lovely Moulin Rouge Nr. 10. Láthatjátok, hogy azért némi pinket becsempésztem :) Úgy alakítottam a festést, hogy néhány fehér rész is maradjon, ezekre valamilyen csillámos fedőlakkot terveztem, és a gyűjteményen ezen szekciójának megtekintése után határozottan nyúltam az essence 72 time for romance-ért. A felkenés pillanatában megingott a hitem a választásom helyességében, ugyanis ennek a lakknak van némi mályvás alapszíne, és féltem, hogy túl sötét lesz az összhatás, de végül szerintem nem lett az.

Miután elkészültem a formákkal, az Avon Pro+ Licorice (fekete) és egy még vékonyabb ecset segítségével kontúroztam. Befejezésül az essence ultra gloss nail shine fedőlakkot használtam, de csak a gyűrűsujjamon.

valentine 04

Nagyon látványos ez a típusú lakkozás, és igazából nem is nehéz; csupán türelem, egy vékonyabb ecset és kívánt számú egymással harmonizáló lakk szükséges hozzá.

valentine 05

Remélem Nektek is tetszik! :)

7 megjegyzés: