2014. február 24., hétfő

Téli kedvencek

teli kedvencek 01

Most, hogy napokon belül vége az évszaknak – jó, igazából amúgy sem nagyon volt –, megérkeztem a téli kedvencekkel. Elég nehezen vadásztam össze egy bejegyzésre való terméket, úgyhogy egy kicsit személyesebb irányba indultam.


teli kedvencek 02

Skinfood Good Afternoon Peach Green Tea BB krém: Ez a BB krém ősszel és télen is kedvencem volt, szerintem hó végéig végzek is az első tubussal. Már megrendeltem az utánpótlást, bár sajnos van egy olyan érzésem, hogy a melegebb idő beköszöntével búcsút kell intenem neki, mert most is elég hamar kifényesedik, mi lesz itt később… Ezt az egyet leszámítva nagyon szeretem, a kedvenc BB-m eddig, nemrég tesztet is írtam róla, itt találjátok.

teli kedvencek 03

Sleek Storm paletta: Szégyenletesen régen nem nyúltam a Sleek palettáimhoz, leginkább azért, mert nincsenek kéznél. Nemrég azonban betettem a “mindennapi” neszesszerembe ezt a darabot, így sokszor használtam mostanában. Hozzá kell tennem, nem merészkedtem túl messzire, a matt világos- és sötétbarnával, illetve a szaténfényű világos és sötétbarnával sminkeltem kizárólag. Öregszem.

teli kedvencek 04

e.l.f. eye crease brush: Több, mint egy éve vettem egy kupac elf ecsetet, de nem igazán használtam őket, nagyon jól elvoltam a meglévő essence darabjaimmal. Viszont nemrég rájöttem, hogy az essence smokey eyes brush, amit én eddig a mélyítővonalban használtam, valójában túl nagy az én apró disznószemeimhez, és leváltottam az elf hasonló, ámde jelentősen kisebb darabjára, ami viszont tökéletesen bevált. Ennek persze nagyon örülök, csak nem értem, miért kellett több, mint egy év, hogy eljussak idáig.

Avon tusecset: Még egy avonos tégelyes tushoz vettem, aztán amikor rájöttem, hogy milyen jó, gyorsan rendeltem belőle még egyet, azóta azt hiszem, ki is vonták a forgalomból. Inkább folyékony tust szoktam használni, így feledésbe merült, egészen addig, amíg ki nem találtam, hogy kéne csinálni egy átmenetes tusvonalat az Avon Savage Beauty palettával (smink itt, palettáról teszt itt). Ekkor ismét megtapasztaltam, hogy milyen nagy áldás ez az ecset; azóta is úgy megy legegyszerűbben a tusvonal, ha ezt a benedvesített ecsetet szemhéjpúderrel használom. Azért is jó ez a módszer, mert így annyiféle tusvonalunk lehet, ahány szemhéjpúderünk van.

teli kedvencek 05

Sagaland társasjáték: Ez a játék már legalább 14-15 éves, még akkor kaptuk, amikor Németországban laktunk. Már akkoriban is szerettem, de igazán mostanában kaptam rá, illetve kaptunk rá. Nézegettük a párommal, hogy mivel játsszunk, és a jó emlékek miatt ezt is levettem a polcról (a másik két befutó az Activity és a Trivial Pursuit volt). Azóta is minden hétvégén előkerül :) Nem bonyolult, ugyanakkor szórakoztató játék kicsiknek és nagyoknak egyaránt. Alapjában véve az emlékezetedet teszi próbára, de kicsit lehet benne taktikázni is, illetve kiszúrni a másikkal, egyszóval jó móka :D

teli kedvencek 06

A zseniális órarendem és a zseniális buszmenetrend kombinációja jóvoltából minden hétfőn és szerdán van kb. 1 óra elütni való időm. Néha jól jön, pár dolgot el tudok intézni a közelben, de legtöbbször nem tudok mit kezdeni ennyi idővel. Így szépen lassan elég gyorsan odaszoktam az IKEA fánkboltjába; nagyon jól tud esni ilyenkor a képen látható csokisfánk+tejeskávé menü, ráadásul aránylag kellemes környezetben üldögélhetem el az időmet. Ez a kombó amúgy 390 Ft-ba kerül, de van porcukros vagy fahéjas fánkkal is 290 Ft-ért, és persze önmagában is lehet kérni fánkot 60, illetve 130 Ft-ért (meg még egy csomó minden mást is), és ami a legfontosabb: isteni finomak.

H&M pulóver: A nyitóképen és háttérként is látható ez a pulcsi, még ősszel vettük, és hatalmas kedvenc lett. Nagyon tetszik a színe, a mintája, és az anyaga is szuper: kötött, de nem az a "bumszli" típus, és egyáltalán nem szúr, imádom hordani. 5990 Ft-ba került, ami nem kevés, de most már tudom, hogy 100%-ig megérte.

Ami a képekről lemaradt:

Himalaya Herbals kakaóvajas ajakbalzsam: Bár a róla írt tesztben nem voltam teljesen elragadtatva tőle, időközben megkedveltem.

Ami a parfümöket illeti, továbbra is az Avon City Rush-t használom legtöbbször, tavasziasabb napokon a Little Gold Dresst, különlegesebb alkalmakra pedig a Thierry Mugler Alient. Utóbbiról itt írtam, azóta róla is megváltozott a véleményem; valószínűleg annak köszönhetően, hogy az íróasztalomon maradt a minta, nem teljesen visszazárva, és ahogy illatozott napokon át, megtaláltam benne azt, ami hozzám köti, ami nekem valóvá teszi.

Körömlakkból nem volt kimondott kedvencem, de inkább a tiszta, egyszerű színek felé húzott a szívem, ennek pedig a China Glaze First Mate (bejegyzés itt) tökéletes példája, ráadásul a minősége is kiváló.

7 megjegyzés:

  1. Azt az Avon tusecsetet én is szeretem. Tushoz nagyon nem vállt be, valahogy nem esnek kézre az ilyen tusecsetek, de szemöldökhöz imádom. :)

    VálaszTörlés
  2. Ó az a paletta...de szép...kár, hogy nem nagyon szeretem a természetes színeket MAGAMon..:/
    És megkívántam a fánkot...xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a paletta azért is jó, mert a natúr színek mellett azért van benne zöld, szürkéskék, rózsaszín, bordó is :)
      Bocsánat :D

      Törlés
  3. Ez a Sleek paletta szerepel a kívánságlistámon, nagyon tetszik! :-)
    Az Avon ecset is nagyon szimpatikus, sajnálom, hogy anno én nem rendeltem belőle (bár akkor még nem annyira érdekeltek az ecsetek :-D
    A fánkot látva összefutott a nyál a számban :-)

    VálaszTörlés