2014. február 12., szerda

Skinfood Good Afternoon Peach Green Tea BB krém | teszt

skinfood peach green tea BB #2 01

Ez az első BB krémem, amit újravettem, ez sokat elmond szerintem. Sajnos ez sem tökéletes, de még mindig ő felel meg legjobban az igényeimnek. Lássuk, mit tud!

Leírás a krémmániáról:
“A Skinfood legújabb teák ihlette BB krém kollekciójának 5 tagja a különböző bőrproblémákra nyújt megoldást.
A Skinfood Good Afternoon Peach Green Tea BB krém a zsíros bőrnek nyújt megoldást mattító hatásával, amivel egyben kontrollálja is a bőr faggyútermelését. A vitaminokkal dúsított barack kivonat és a faggyútermelést szabályozó zöld tea a bőrt frissé és mattá varázsolja. SPF20 fényvédővel.”

A teás vonal többi tagja (szintén krémmániáról másolva):
Rose Lemon Tea: Hidratáló és feszesítő BB krém rózsával és citromkivonattal.
Berry Berry Tea: Acai bogyó és málna tartalmú ráncfinomító és elrejtő BB krém.
Apple Cinnamon Tea: Fehérítő, bőrkiegyenlítő BB krém alma- és fahéjkivonattal.
Honey Black Tea: Hidratáló és világosító BB krém mézzel és fekete teával.

Mindegyik típusból két árnyalat érhető el: #1 Light Beige és #2 Natural Beige, de a színek, árnyalatok típusonként eltérőek; pl. a Peach Green Tea barackos, az Apple Cinnamon Tea sárgás, keressetek rá a swatchokra a neten.

Általában nekem mindenből a sötétebb kell, így ebből is ezt az árnyalatot választottam.

skinfood peach green tea BB #2 02

Csomagolás: Mutatós papírdobozban érkezik a krém, de sem a tubus, sem a tubus szája nincs lefóliázva; örülnék neki, ha nem így lenne, amúgy 30 gramm krémet tartalmaz. A dizájnt szerintem jól eltalálták, esztétikus, aranyos, de nem gyerekes, nekem nagyon tetszik. A kupakot letekerve egy tömzsi csőrt találunk, jól lehet adagolni a terméket, viszont minimális mennyiség ki szokott folyni a kupakba. 4,5/5

skinfood peach green tea BB #2 03

Használat, állag, szín: Mint említettem, nekem a sötétebbik, Natural Beige árnyalat van meg. Ez ősszel-télen tökéletesen passzol világos-sötét viszonylatban, viszont az én sárgás tónusú bőrömhöz kissé barackos. De még ez is sokkal jobb, mint az a szürkés tónus, ami az általam próbált két Misshát (Perfect Cover, Signature), és így a képeket visszanézve kicsit a Skinfood Aloe BB-t is jellemzi (szerk.: visszaolvastam, és már akkor is szürkésnek találtam picit).

Az alábbi képen pár itthon épp fellelhető mintával látjátok összehasonlítva (készült volna eldolgozott kép is, de a fényképezőgépem egyszerűen nem volt hajlandó fókuszálni):

skinfood peach green tea BB #2 05
TUDTAM, hogy valami nem stimmel, de csak most jöttem rá, micsoda. Németesen írtam a “tea”-t… Sajnos már nem tudom kijavítani.

Állagát tekintve ez az eddigi leginkább valóban krémszerű BB-m, valószínűleg ezért is szeretem annyira. Nagyon könnyen, szépen el lehet dolgozni kézzel is, én mostanában a Real Techniques Expert Face Brush-sal használom, leginkább az érzés miatt (igen, lehet dinkának tartani). Szerintem a krémszerű állagból fakad, hogy nagyon természetesen mutat, nem emeli ki a száraz részeket, mindezt a mellett, hogy fed is (erről részletesebben lejjebb). A jó állagnak megvan a hátránya: több kell belőle, mint a korábbi BB-imből, mert beszívja a bőröm. Ezt egyrészt a használt mennyiségen látom, másrészt azon, hogy kissé gyorsan fogy: októberben vettem az első tubust, és szilveszter után rendeltem is a következőt, nehogy nélküle maradjak. Kissé alaptalan volt a félelmem, mert még mindig bőven van az első tubusból, és az is igaz, hogy ebben a lassan 4,5 hónapban csak őt használtam (bár nem minden nap sminkelek). 4,5/5

skinfood peach green tea BB #2 04
Ezzel a képpel a használandó mennyiséget szerettem volna illusztrálni, de végül a bő 1/3-át dobhattam kukába, mert nem fért el az arcomon. Tehát ennek a mennyiségnek kb. a 2/3-át használom egy alkalommal.

Hatás, fedés: Hidratálást, a faggyúműködés szabályozását, mattítást ígér a termék, valamint SPF 20-at is tartalmaz, ami ugyan nem túl sok, de kétségkívül jól jön.

A hidratálást nálam maximálisan hozza, bár ezzel még egy krémmel sem volt gondom, úgyhogy ez nem jelent sokat.

Valamennyit mattít a bőrön felkenéskor, de a finishe nem teljesen matt, hanem teljesen természetes, olyan, amilyet ideálisnak gondolnék. Azt, hogy ez a hatás meddig tart ki, a következő pontban részletezem.

Objektív skálán nézve a fedése 3/5, de nekem hétköznapokra ez tökéletesen megfelel. Nem egységes színű a bőröm, ezeket a különbségeket szépen szintbe hozza (a homlokomon található pigmentációt kivéve, de azt eddig csak filmes/színházi termék fedte teljesen, amúgy pedig sokan kérdezik, de ez kivételesen nem zavar magamon), de a bőrhibákra és a szemem alá elkél a korrektor.

A lenti képek közül az elsőn nincs semmi az arcomon, a másodikon csak a BB, a harmadikon pedig a mindennapi sminkem: púder, pirosító, rúzs, szempillaspirál, korrektor a szemem alá, szemöldökceruza, egyszerű szemfestés. A bőrhibákra való korrektort igazság szerint elfelejtettem, de amúgy sem vesződöm vele a hétköznapok során. A kép nagyítható a fedés tanulmányozásának kedvéért :) 5/5

skinfood peach green tea BB #2 06

Tartósság: Kezdem a rossz hírrel: a “matt” hatás nem igazán tartós, még az oly sokak által dicsért 3W Clinic púderrel is csak 4-5 órát bír, ezután elkezd átfényesedni a homlokomon; igaz, nekem aztán tényleg extra olajos a bőröm.

A jó hír az, hogy maga a fedés viszont tartós, a tükör és a sminklemosós vatta is igazolja ezt, valamint melegebb időben/kimelegedve sem tapasztaltam azt a “megfolyást”, amit a Skinfood Aloe BB-nél. 4/5

Ár-érték arány: Mindkétszer ebayről rendeltem, először sing-sing girl-től, aki azóta sajnos nem szállít Magyarországra, másodjára pedig a worldmarket201010 nevű eladótól, átszámítva kb. 1800 Ft-ért, ha jól emlékszem, 2 hét alatt ideért. Itt találjátok a világosabb, itt pedig a sötétebb árnyalatot. Ezt az árat szerintem maximálisan megéri a krém, nem véletlenül vettem újra. 5/5

Összességében: Nagyon szeretem ezt a BB-t, a kedvencem, de sajnos neki is vannak hibái, ezért nem adhatok maximális pontszámot. Normál és enyhén zsíros bőrön szerintem szuperül működne, erősebben zsíros bőrön kompromisszummal. 4,5/5

4 megjegyzés:

  1. Elég szimpi, a németesen meg mosolyogtam :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondanám, hogy majd kipróbálod, de ez a 2-es árnyalat szerintem neked sötét :(

      Törlés
  2. hú, ez most hasznos volt, köszi!!

    VálaszTörlés