2014. február 28., péntek

Paese Manifesto folyékony rúzs nr. 906 | teszt

paese manifesto 906 01

Már régóta izgatják a fantáziámat a folyékony rúzsok, több márka kínálatában is megtalálhatjuk őket, de vagy nem találtam megfelelő színűt, vagy a vélemények riasztottak el, mindesetre eddig kimaradtak az életemből. Nemrég azonban felfedeztem az iparfumeria webshopban a Paese Manifesto folyékony rúzst, ami krémmánián is igen jól áll csillagok tekintetében, így a következő alkalommal ő is bekerült a tesztelésre választott termékek közé.

A színválasztással kicsit bajban voltam, mert kevés swatchot találtam a neten, és azok sem voltak túl jó minőségűek, végül az iparfumeria “színkockáinégyzetei” alapján a 906-os árnyalatot választottam, remélve, hogy egy szép sötétvörös árnyalatot kapok majd.

paese manifesto 906 02

Leírás (krémmániáról):
“Nagyon erősen pigmentált folyékony rúzsok rendkívül szép, divatos, tiszta színekben. Nagyon jó fedéssel és tartóssággal. Édeskés illatuk van, de íztelenek. Krémes textúra. Jól bírják a nyalogatást és a vizet. Nem szárítják az ajkakat, kényelmes a viselete, jól tapad, nem maszatolódik el a szájon. Hidratáló olajat, valamint E-, C-vitaminokat tartalmaz. Szépen eloszlik a redők felületén, nem ül bele.”

Csomagolás: Négyzetes hasáb alakú, átlátszó műanyag tubus és fekete kupak jellemzi a csomagolást. A tubus elején márkajelzés és termékmegnevezés található, a hátulján az árnyalat száma, vonalkód, gyártó honlapja, mennyiség (6 ml). A magyar forgalmazó ragasztott rá egy fehér matricát, amin gondolom az összetevők szerepeltek, de nem mernék rá megesküdni, mert egyből kidobtam, lefényképezni pedig elfelejtettem. A számlához kapjuk a magyar leírást:

paese manifesto 906 03

Nem egy csúcsminőségű csomagolás, de stílusos és jól használható, a kupak biztosan zár, a nyak megfelelő szélességű, pont elég anyagot hagy az applikátoron. 5/5

Szín, pigmentáltság: Mint írtam, az iparfumeriás képek alapján sötétebb vörösnek tűnt a szín; ehhez képest egy élénk, világosabb, piros árnyalatot kaptam. Szép, csak nekem sajnos nem áll valami jól, a én színeimhez túl rikító. Amikor először felkentem, az gondoltam, hogy kizárt, hogy én ebben emberek közé menjek, annyira furcsának találtam magamon. Később már nem tűnt annyira idegennek, ki is merészkedtem vele itthonról, de ez sajnos nem az én színem; viszont világosabb bőrűeken, olyanokon, akiknek a saját színei is élénkebbek, tisztábbak, biztosan nagyon jól mutat.

paese manifesto 906 05
szűrt fény | direkt napfény | vaku

Először felfedezni véltem benne egy pici narancssárgát, de valójában inkább pink beütésű, a szűrt fényben készült kép a leginkább színhű.

12 színben elérhető a termék, a piros árnyalatok vannak túlsúlyban, de találhatunk pinket, rózsaszínt és lilát is. A színskála lehetne egy picit változatosabb is szerintem, egy igazi sötétvöröset hiányolok például.

A pigmentáltsága kiváló, ezt a swatchokon is láthatjátok, 1-1 mártásnyi elég az ajkaimra. 4,5/5

paese manifesto 906 04

Használat, állag: Az applikátor 12 mm hosszú, ezzel az én fogalmaim szerint inkább a kisebbek közé tartozik, pontosan lehet vele dolgozni, de én azért a felső ajkam festéséhez igénybe veszek rúzsecsetet, ilyen élénk színnél illetve ilyen erős pigmentáltságnál szerintem ez nem meglepő.

Az illata valóban édeskés, az állaga sűrű, egy picit dolgozni kell az eloszlatásnál. Én úgy használom, hogy egy-egy merítésnyit teszek a rúzsból az ajkaimra, rúzsecsettel dolgozom el a széleken és nagyjából a  felületen is, majd az ajkaim összenyomkodásával érem el a teljes egyenletességet. Ezután szükség szerint még igazítok a rúzsecsettel, illetve korrektorral.

paese manifesto 906 06

A képen látszik, hogy a felső ajkamnál kicsit kifutott a szájszéli ráncokba, de ezt én élőben nem vettem észre, maximum annak lehet ezzel problémája, akinek már valóban ráncosabb a bőre; ez szájceruza használatával orvosolható.

A finishe fényes, szájfényszerű, de annál krémesebb, nem annyira vizesen csillogó. 4/5

Tartósság: Abban a formában, amit felkenéskor kapunk, kb. 2-3 órán át marad meg, ezután elkezd kopni a fénye, viszont megfogja az ajkakat, így egy mattabb, kevésbé élénk változatban él tovább még pár óráig. Nem szárít, de ahogy kopik a szín és a fényesség, egyre inkább kiemeli a száraz részeket, illetve az ajkak ráncaiból nem kopik úgy, mint a felületen, így 4-5 óra elteltével kezd csúnya látvánnyá válni.

A vizet tényleg jól bírja, viszont nem ivás-, evés- vagy csókálló, nyomot hagy a felületen, amivel érintkezik, ugyanakkor nem igazán látszik, hogy kopott volna belőle, érdekes. 4/5

Ár-érték arány: Az iparfumeria webshopjában 1310 Ft-ért kapható (itt találjátok), ami szerintem megfelelő ár ezért a termékét. Persze, nyilván jobb lenne, ha olcsóbb lenne, de ezt is megéri, ha találunk egy olyan színt, amit ki tudunk használni. 5/5

Összességében: Személy szerint nem vagyok elragadtatva ettől a rúzstól, de ennek leginkább a színe és az én színeim közötti összeférhetetlenség az oka. Objektívan nézve, ez egy jó (bár nem tökéletes) termék, biztosan sokan elégedettek lennétek vele. 4/5

7 megjegyzés:

  1. Nekem is van belőle egy élénkebb rózsaszín, ha rúzsecsettel viszed fel, akkor halványabb színt kapsz, nekem úgy tökéletes. :) Gyönyörű ez a szín is, szuper lett a demonstráló fotód, szerintem jól áll!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, ez az árnyalat csodás, és nagyon jól áll neked :)

    VálaszTörlés
  3. A végén még lesz vele sminkes bejegyzés is, hogy lássátok, tényleg nem áll jól :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon vagány szín! :D Nem biztos, hogy a fehér bőrömhöz be merném-e vállalni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nagyon ütős lenne fehér bőrrel, csak tudni kell viselni :)

      Törlés