2014. február 27., csütörtök

Moyra | Holographic Nr. 252

moyra holographic nr 252 01

Nem vagyok nagy rajongója a Moyra lakkoknak, nem vagyok elégedett a minőségükkel; ha low-budget körömlakkról van szó, én a Golden Rose-ra szavazok.

A nemrég megjelent holografikus kollekció azonban engem is elvarázsolt, legjobban a nude színűt szerettem volna magaménak tudni. Egyrészt azért, mert ez a legkihasználhatóbb, másrészt azért, mert nem nagyon vannak nude lakkjaim, nem állnak jól, viszont egy visszafogott árnyalat mindig jól jön, és ennek a darabnak a színe is megfelelőnek tűnt a képek alapján. Persze ezt a kollekciót is kitárgyaltuk Klauval, és szülinapomra megkaptam tőle a 252-es számmal ellátott csodát :)



moyra holographic nr 252 02

Oldalról lapított üveg, ezüst színű műanyag kupak, hátul matrica az információkkal – ez jellemzi a csomagolását. Nem egy különösebben minőségi darab, de ez nem is az az árkategória. Az ecsete hosszú, lapított, szerencsére nem túl vékony.

moyra holographic nr 252 03
direkt napfény

Az állaga ideális, nem túl híg, nem túl sűrű. Jól pigmentált, és egyenletesen is terül, de próbáljunk minél kevesebb vonással lakkozni, mert ahogy javítgatnánk a lakkozást, inkább felszedi a festéket. Inkább várjunk pár percet, míg nagyjából megszárad az első réteg, és kenjünk fel egy másodikat, és ha szükséges, harmadikat. Én béna voltam, volt olyan körmöm, amire elkélt három réteg, és a középső ujjam még így sem lett tökéletes. Tehát macerás a felvitel, de szerintem megéri.

moyra holographic nr 252 04
direkt napfény

Pár perc alatt érintésállóra szárad, de ezután még viszonylag sokáig sérülékeny, kb. 1 órával később sikerült felsértenem a kulcsommal. Nem tükörszerűen fényes a finishe, de nekem tetszik.

moyra holographic nr 252 05
direkt napfény

Az én szemem szerint nem bézs színű, hidegebb árnyalat annál, talán halvány taupe-nak mondanám, mindenesetre nagyon jól megy a bőrszínemhez. Olyan mesebeli a számomra, csillagpor, holdfény jut róla az eszembe :) A vakus kép a leginkább színhű.

moyra holographic nr 252 06
vaku

Direkt napfényben nagyon jól érvényesül a holo-hatás, de szűrt fényben is szépséges, így visszafogottabb. Az árnyék viszont nem tesz jót neki, ekkor, Klau szavaival élve, radiátorfesték-szerű, a hibák nagyon feltűnőek. (lsd. pl. Nfu. Oh ezüst holo-lakk)

moyra holographic nr 252 07
árnyék

A tartóssága érdekes kérdés. Egyrészről a szín miatt nem feltűnő a kopás, de még a lepattanás sem  - 2 napja van rajtam, van olyan körmöm, ahol megkopott, illetve lepattant. Viszont a sérülések, karcok igen sötéten látszanak meg rajta, emiatt nagyon feltűnőek. Fedőlakkal lehetne ezen segíteni, de úgy olvastam, hogy az tompít a holo-hatáson.

moyra holographic nr 252 08
szűrt fény
(mobilos kép, másnap készült, a mutatóujjamon látszik a kulcs nyoma)

Összességében nem tartom kifejezetten jó minőségű lakknak, de a szín és a holografikus hatás kárpótol érte; tervezem egyébként fedőrétegnek használni normál lakkok fölé, kíváncsi vagyok, úgy hogyan teljesít.

15 megjegyzés:

  1. Ez nagyon különleges, így minden hibájával együtt is bevállalnám szerintem. :)

    VálaszTörlés
  2. Próbáltam az ezüst színűt egy sötét lakkra felkenni, nagyon ronda lett, sajnos nem működik... :(

    VálaszTörlés
  3. Ha ez megnyugtat, az Nfu Oh tartóssága fedőlakkal is max másfél nap nálam :S mondjuk ezek fedőlakkal 2-3 napot szoktak bírni nálam simán :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is annyira a tartóssága zavar, inkább a macerás felvitel.

      Törlés
  4. Fedőlakkal is jó a holo hatás, semmit nem tompított, legalábbis nálam nem. Jó kis lakkok ezek, könnyű kezelni őket. Viszont nálam 24 órát nem bírt kopás nélkül, de nem is ezért imádom. :) Egy nap után úgyis megunom a manikűröm...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Könnyű kezelniiii?? Én elég sokat szórakoztam vele :S

      Törlés
  5. Én eddig csak a 251-est próbáltam. A felvitelnél én is ezeket a problémákat tapasztaltam. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt még elfejtettem leírni, hogy én kipróbáltam fedőlakkal is. A holo hatás ugyanúgy érvényesült, de jobban tetszett fedőlakk nélkül. Imádom a fényes lakkokat, de ez jobban tetszik tompább fénnyel.

      Törlés
    2. Hm, pedig másnál úgy olvastam, hogy gyengül tőle.
      Nekem is tetszik ez a kis selymes felület :)

      Törlés
  6. én is szeretem ezeket de sajna nem túl tartósak és nálam fedőlakkal sem húzta sokkal tovább :S

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    én eddig csak a kéket teszteltem, de nekem 2. nap végén még teljesen hibátlan volt. A felkenése szerintem állati macera de megéri :) Én Seche Vite-t tettem rá és szerintem semmit nem vett el a holo hatásból sőt nekem úgy még sokkal jobban tetszett, szóval mehet rá nyugodtan szerintem fedő lakk, mert akkor árnyékban is értelmesebben néz azért ki :)

    VálaszTörlés
  8. a pink volt még csak a körmeimen (pedig a lila kivételével az összeset megvettem az óriás hévvel, legközelebb majd körültekintőbb leszek, vagy kevésbé feltüzelt) és az általad említett problémák (felszedi az előző réteget, este pingáltam, másnap reggel MÁR 1-2 helyen lepattogzott (oké, béna minőségűek a körmeim, de más lakk azért 2 napig bírni szokta) miatt jól megorroltam rájuk és a többi a zacskóban pihen. de most egészen megkívántam ezt a színt... (de féééélek)

    VálaszTörlés