2014. február 9., vasárnap

Manikűrvadász | Szülinapi különkiadás 2013

manikűrvadász szülinap 01

Első szülinapjához érkezett a Manikűrvadász játék! :)
Ha jól számolom, az elsőt kivéve mindegyik fordulóban részt vettem; nagyon élvezem ezeket az alkalmakat, főleg, hogy mostanában a 31 hetes kihívást is hanyagolom (de mindenképpen végig szeretném csinálni), így legalább ilyenkor rá vagyok “kényszerítve” egy kis körömdíszítésre, mert egyébként a hétköznapokban inkább önmagában egy-egy szín gyönyörködtet, és ezt most kivételesen nem a lustaság mondatja velem :)

Ez a forduló azért is különleges, mert nem a jelentkezők közül kaptunk párt, hanem a nekünk sorsolt külföldi blogról inspirálódtunk. Én a Nail Loopy blogot kaptam, és ezt a manikűrt választottam:

OPI CAN'T FIND MY CZECHBOOK & SUZI'S HUNGARY AGAIN (2)


Eredetileg nem ezt, hanem egy szívószállal való nyomdázós lakkozást néztem ki, de azt nem sikerült szépre kiviteleznem, így maradtam ennél a kevésbé kreatív, de szép festésnél.

manikűrvadász szülinap 02

A színeken és az arányokon változtattam; eredetileg kerek szegecseket szerettem volna használni, de nem találtam meg őket.

manikűrvadász szülinap 03

Nem szórakoztam celluxszal, mert borzasztóan türelmetlen vagyok, és tudtam, hogy a Tristam-mal szép, egyenletes vonalat fogok tudni húzni szabad kézzel is. Először a bordó Astor 604 Just Fabolous lakkal (bejegyzés róla itt) festettem ki a körmeimet kicsivel több, mint fele szélességig, majd a sötétkék A-England Tristam-mal a maradékot. Eredetileg kb 2/3-1/3 arányúra terveztem a két színt, de ennél kissé egyenlőbb elosztásúak lettek. Amikor már nagyjából megszáradtak, a sötétszürke A-England Fated Prince-el és egy DIY pontozóval készítettem el a pöttyöket, amikből amúgy kisebbeket és körmönként 4 darabot szerettem volna, de így sikerült. A lakkozást az essence ultra gloss nail shine fedőlakkal fejeztem be.

A vakus képeken látszanak leginkább a színek, de készítettem pár fotót természetes fényben is:

manikűrvadász szülinap 04

manikűrvadász szülinap 05

Összességében elégedett vagyok az alkotásommal, a színválasztással a leginkább; a Tristam még mindig a legeslegszebb lakkjaim közé tartozik (sőt, azt hiszem, mondhatom, hogy ő A kedvenc lakkom).

13 megjegyzés: