2014. február 6., csütörtök

Coastal Scents tus szett | teszt

coastal scents liquid eyeliner set 01

Itt beszámoltam róla, hogy milyen úton-módon került hozzám ez a szett, röviden: kis bosszúság és költséges szállítás kíséretében. Szerencsére a nagy negatívumokat ennyivel le is tudtam, mert egy igazán jó termékről van szó, lássuk, hogy miért.

coastal scents liquid eyeliner set 02

Csomagolás, anyaghasználat: A szett 5 darab tust tartalmaz, külön papírdobozkába csomagolva érkeznek, mert egyébként külön-külön is megvehetőek az árnyalatok. A tubus műanyagból van, a színe egyezik az árnyalatéval, ez szerintem nagyon jó ötlet, sokat segít, amikor kapkodva igyekszem rálelni az éppen igényelt darabra. Egyik oldalán az árnyalat, másik oldalán a termék megnevezését találjuk. A kupak hosszú és vékony, nekem jobban kézre esne, ha rövidebb lennem, illetve ha állítva szeretnénk tárolni a tusokat, sok helyet foglal, de jól néz ki, az tény. A mennyiséget nem találom sem a tubusokon, sem a CS honlapján, a papírdobozokat pedig már sajnos kidobtam.4,5/5

coastal scents liquid eyeliner set 03

Szín, pigmentáltság: 5 árnyalatban elérhető a termék: királykék (Cobalt), mályvás-bordós lila (Plum), enyhén olivába hajló világosabb zöld (Shamrock), sötétszürke (Stone) és fekete (Jet); a fekete kivételével mindegyik árnyalat metálfényű. Az én kedvencem a királykék, egyszerűen gyönyörű. Kár, hogy napsütésben nem tudtam képeket készíteni, mert ezeken a szűrt fényben készült fotókon nem mutatják meg a teljes szépségüket.

coastal scents liquid eyeliner set 05

coastal scents liquid eyeliner set 06

A pigmentáltsága mind az 5 színnek egyformán szuper, nem lehet rá panaszunk. 5/5


Használat, állag: Szivacsos applikátorral vihetjük fel a terméket, én jobban szeretem az ecsetest megoldást, de ezzel meglepően könnyen boldogulok, ami az ívet illeti. Viszont szerintem túlságosan kemény az applikátor, illetve a tusok állaga egy picit folyékonyabb a kelleténél, emiatt élesben használva előfordul, hogy ahogyan vastagítani, módosítani szeretnénk a vonalat, az applikátor “árkot húz” a már fent lévő festékbe. Ez élőben nem igazán feltűnő, de a lentebbi képen a sötétszürkénél jól megfigyelhető. Emiatt óvatosnak kell lenni felvitelkor, és gyakran utólagos igazítást igényel a dolog, amikor pedig már azt hittük, készen vagyunk.

coastal scents liquid eyeliner set 04

Mint már említettem, az én ízlésemnek egy kicsit folyékony az állag, az első swatchos képen látszik is, hogy néhol szétfutott a bőröm ráncaiban; szerencsére ez szemhéjon nem fordul elő.

Felvitelkor még nem igazán látszik a metálos finish, inkább pasztellnek tűnnek, főleg a lila, először meg is ijedtem, hogy nem ugyanolyan/romlott terméket kaptam, de a száradás során fokozatosan vált át fémesen csillogóba. Nem ez a leggyorsabban száradó tusom, de igazából ez nem jelent semmit, még egyszer sem fordult elő, hogy felpislogtam volna a szemhéjamra, vagy elkentem volna.

A következő pontban olvashatjátok, hogy a tartóssága nagyon jó, mindazonáltal sminklemosóval erőlködés nélkül eltávolítható. 4/5

coastal scents liquid eyeliner set 08

Tartósság: Itt kiválóan teljesít a termék, a bal oldali képen az “amilyen erősen csak tudom, dörzsölöm” utáni állapotot láthatjátok. Egy picit koptak a színek, de összességében tartják magukat. A jobb oldali kép vizes dörzsölés után készült, itt már azért bőségesen megkopott mindegyik csík, de kevésbé, mint vártam volna. Élesben használva is hasonlóan teljesít a tus, bár a dörzsölést kevésbé bírja (feltételezem a szemhéj olajosabb felszíne miatt), de ha csak nem piszkáljuk a szemünket egész nap, nem lesz vele problémánk. 5/5

coastal scents liquid eyeliner set 07


Ár/érték arány: Önmagukban a tusok nagyon kedvező árúak: darabonként vásárolva 2.95$-ba kerülnek, az 5 darabos szett ára pedig 8.95$, én ráadásul akkor rendeltem, amikor 50% kedvezmény volt minden termékre, így átszámolva kb. 1000 Ft-ra jött ki a szett.
DE: tudtommal Magyarországról csak a Coastal Scents oldaláról rendelve beszerezhetőek a CS termékek, itt viszont nagyon költséges a szállítás: a legolcsóbb opcióval számolva is több, mint 15 dollár, csupán erre a kis szettre. És amint a linkelt szerzeményes bejegyzésben olvashattátok, akkor sem éri meg jobban, ha többen összeálltok. Emiatt nem fogok levonni pontot, de ez is hozzátartozik az ár-kérdéshez. 5/5

Összességében: Gyönyörű színek és kiváló tartósság, ugyanakkor picit körülményesebb használat és nehéz beszerezhetőség jellemzi ezt a szettet. Azonban ha lehetőségetek adódna boltban/szállítási költség nélkül megvenni, ne habozzatok, mert szerintem nem fogtok csalódni. 4,5/5

10 megjegyzés:

  1. A királykék és a szilva színű gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
  2. Hú ezek nagyon szépek! Egyelőre nem tudom eldönteni, hogy melyik tetszik legjobban. Na jó döntök. Ez a szett tetszik ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahogy én is így vagyok vele. Leginkább a kék tetszik, utána jön a zöld, na jó, nem is, talán a szürke, de a lila is... :D

      Törlés
  3. Wooo....nagyon jól néznek ki! A feketén kívül mindegyik tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, a fekete csak a csendes kis ötödik ezek mellett a színek mellett :))

      Törlés
  4. Nagyon szépek, bár a fekete nekem valahogy vérszegénynek tűnik a többi mellett. Én is az ecsetes tusokat szeretem, viszont tavaly döbbenten jöttem rá, hogy ezzel a merev típussal milyen szépen lehet dolgozni, bár a hibákat, amiket írtál, szerintem az összes ilyen produkálja, a keménységükből adódóan :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig nem az, csak egy sima matt fekete, és ezért elbújik a többi mellett :) Plusz a fény is úgy esett, hogy ami kiemelte a metálos árnyalatok csillogását, az fakította a feketét.
      Nekem ő volt az első ilyen kemény szivacsos tusom, úgyhogy nem tudhatom, de hiszek neked :D

      Törlés
  5. Nagyon szépek, ugye lesz majd velük teljes smink? :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hááát... Nem igazán vannak mostanában sminkes bejegyzések, nem véletlenül, de majd összeszedem magam :)

      Törlés