2014. február 19., szerda

A-England | Saint George

a england_saint george 01

Ebbe a csodálatos lakkba egyből beleszerettem, amint megláttam Nitulinónál. Egészen pontosan ezt írtam akkor a kérdésre, hogy melyik tetszik a legjobban:

“Az A-England St. George. Úristen, hogy lehet ennyire gyönyörű?!?! Ez az álomlakkom.”

Ez volt júniusban, és nem is vártam sokáig, a júliusi szerzeményekben már szerepelt életem három első A-England lakkja: Beauty Never Fails (itt találtok róla bejegyzést, és valamiért konzekvensen Beauty Never Sleeps néven emlegetem), Jane Eyre (még nem szerepelt a blogon, ő az egyetlen A-England lakkom, amiben csalódtam), Saint George. Azóta még 7 darabbal bővült a gyűjteményem…

a england_saint george 02

Az üveg és az ecset olyan, mint a többi A-Englandé, erről nem írnék többet.
Minőségében szinte teljesen megegyezik a Tristam, Lady of the Lake, Fated Prince, Dragon lakkokkal, ha valakinek megvan ezek közül valamelyik, akkor tudja, mire számíthat, a többieknek pedig kifejtem részletesebben.

a england_saint george 03
szűrt fény

Az állaga picit sűrűbb, első használatkor nem is tudtam kezelni, mert a vékonyabb állagú lakkokhoz szoktam, és vékony rétegekkel is szoktam lakkozni, túlságosan lehúztam a festéket az ecsetről, ő pedig tapasztalataim szerint 1 darab közepes rétegben használandó. Így tökéletes a fedése, és ha elegendő mennyiségű festéket hagyunk az ecseten, a terüléssel sem lesz gond.

a england_saint george 04
direkt napfény

A gyorsabban száradó lakkok közül való, de a teljes "terhelhetőség" azért időbe telik. Nagyon szép fényesre szárad, sajnos másod-, harmadnapra veszít a fényéből.

a england_saint george 05
direkt napfény

Üvegben nem egy feltűnő látvány, főleg árnyékban és képen, de nem találkoztam még olyannal, akinek ne ragadta volna meg a figyelmét felkenve. Egyébként is kedvenceim a teal árnyalatok, a bejegyzés végén több ilyen színű lakkal is összehasonlítom a gyűjteményemből, de ez mindent visz.

a england_saint george 06
vaku

Gyönyörű mély árnyalat, ragyogó, élénk, szemet gyönyörködtető. A fotók színhűségével, akár csak a Lady of the Lake esetében (bejegyzés itt), meggyűlt a bajom, a szűrt fényben készült képek lettek a legjobbak ilyen szempontból, de ezeket nem a friss lakkozásról készítettem, úgyhogy itt már nem olyan “csúszósan fényes” a felülete, illetve sikerült meg is karcolnom egy helyen.

a england_saint george 07
szűrt fény

Nem nevezném holo-lakknak, de napsütésben-vakuval a benne lévő csillámok szivárványszínben ragyognak.

Bár nem tartom magam rossz fogalmazónak, a szókincsem is elég bő, kevés vagyok ahhoz, hogy kifejezzem ennek a lakknak a teljes szépségét.

a england_saint george 08
szűrt fény

A tartósságával meg vagyok elégedve, fedőlakk nélkül igénybevételtől függően 3-4-5 napig szép.

a england_saint george 09

Három másik lakkal hasonlítottam össze: Born Pretty Store Holo Polish #12 (bejegyzés itt), essence multi dimension 53 all access, Avon Pro+ Noir Emerald;  fent a napsütésben, alul az árnyékban készült képet láthatjátok.
A BP lakk gyönyörűséges, ha érvényesül a holo hatás, de amúgy elég fakó, telítetlen szín, és a margarétára 5(!) réteget kentem fel belőle (körömre elég 2-3 is). Az essence hű társam volt sok éven át, az egyik legszebb lakkom, de sajnos az állaga már nem az igazi, nehezebb vele dolgozni, és buborékosodik is. A Noir Emerald is szép, de az all access és a Saint George mellett labdába sem rúghat.

Régebben el sem tudtam volna képzelni, hogy egy körömlakkért pár száz forintnál többet fizessek, az essence lakkokért bolondultam (hozzá kell tennem, hogy akkor még nem csak az áruk, hanem a minőségük is igen korrekt volt). Mióta kipróbáltam magasabb árkategóriájú lakkokat is, be kell látnom, hogy megéri kicsit (vagy éppen sokkal) többet áldozni egy igazán jó minőségű darabra, főleg, ha olyan kiemelt jelentőséggel bír a körömfestés az ember életében, mint az enyémben :)
Persze nem azt mondom, hogy csak a drága lakkok jók, mert az ár egyáltalán nem jelent garanciát (a márka sem), de ha úgy érezzük, találtunk egy számunkra tökéletes lakkot, ne hagyjuk ott azzal a megfontolással, hogy “de ennek az árából 5 másikat vehetnék”.

12 megjegyzés:

  1. Annyira csodaszép ez a lakk. Ha elfogultság nélkül próbálom végiggondolni, melyik a-england lakkot akarom mindenképpen, őt akkor sem tudom kihagyni. Amúgy a Jane Eyre-t sem :) hiába láttam róla egy rahedli tesztet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már szerencsére beszereztem a "mindenképpenkell" lakkokat az A-Englandtől; nem mondom, hogy nincs, amit szívesen hazahoznék, de inkább a többi pultnál nézelődöm :)

      Törlés
  2. Káprázatos ez a szín, nem lehet betelni az A-England lakkokkal :) Egyébként igen, érdemes beruházni a kicsivel drágább termékekre, mert tényleg jobb a minőségük, könnyebb a kezelhetőségük is. Mondjuk én továbbra is szeretem az olcsóbbakat, de azért már nem fáj annyira a szívem kicsit többet kiadni egy igazán jó lakkért :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hát :) Annyira furcsa amúgy, régen ugye az essence lakkok voltak a standardok nekem a 349 Ft-s árukkal, most meg a Golden Rose, a Moyra már az olcsó kategóriába számít nálam, pedig 5-600 Ft körül vannak.

      Törlés
  3. Ó, de szép, imádom a körmeiden :)
    Tavaly megvettem de még nem használtam, pedig mostanában tetszenek a hasonló színek.
    Nagyon szeretem mikor egy körömlakkos vagy sminkcuccos bejegyzésben van szín összehasonlítás, sokan vannak akik csak webshopból, vagy külföldről tudnak vásárolni, így ez nagyon hasznos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a Dragonnal vagyok így, szégyenszemre :D Még decemberben vettem, és azóta sem próbáltam ki, mert őt már volt alkalmam magamon látni korábban, és annyi új lakk várja a sorsát..

      Az sosem árt, de nekem pl. kevés nagyon hasonló árnyalatom van, így nem mindig tudom összehasonlítani másokkal.

      Törlés
  4. Hát igen, ez egy szépséges lakk, azt hiszem, én is tudnám szeretni, bár egyelőre csak egy lakkom van a márkától, Reninek köszönhetően, akitől ajándékba kaptam egyet. HA egyszer rászánom magam a vásárlásra, ez nagy esélyes lesz nálam, mert nagyon a magaménak érzem ezt a színt :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megsúgom, én is úgy voltam vele, hogy ez az én színem, ez vagyok én; egészen addig, amíg meg nem vettem a Tristam-ot. Ő sokkal közelebb áll a szívemhez, és már sokszor befotóztam, de sosem voltam elégedett az eredménnyel (ez a lakk a maximumot érdemli, minimum :D), ezért nem írtam még róla.

      Törlés
  5. Gyönyörű ez a szín! :) A közeli képen tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon-nagyon jól összerakott kis A-England lakk :) Nagyon szeretem ezt a márkát, nem találok benne kivetnivalót :) Az Excalibur, a Dragon és a Briarwood triumvirátus van a birtokomban és hát imádat van, na :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés