2014. február 4., kedd

A-England | Lady of the Lake

a england_lady of the lake 01

Idén szülinapomra több apróságot kaptam a családtól, így került hozzám többek között ez az A-England lakk is – bár őt pont nem igazán nevezném apróságnak a 2990 Ft-s árával :)

Előre leszögezném, hogy nem igazán sikerült élethű képeket készítenem a lakkról, akármilyen fényben, akármilyen beállítással próbálkoztam. Egy picit megnyugtat, hogy Internetországban is alig találtam olyan képet, ami visszaadná ennek a lakknak az igazi színét; a bejegyzés végén linkelem a szerintem legjobban sikerült képet tartalmazó bejegyzést.

a england_lady of the lake 02

A Lady of the Lake a Tristam nevű lakk lila testvére. Minden tulajdonságukban megegyeznek, a színüket kivéve persze, bár a Naillandnél található swatchokon úgy néz ki egymás mellett a két lakk, mintha ugyannak a lila színnek a meleg-hideg változatai lennének, pedig a Tristam sötétkék, méghozzá a leggyönyörűbb sötétkék, amit valaha láttam. Róla egyébként azért nem született még bejegyzés, mert sosem vagyok elégedett a fotókkal.

a england_lady of the lake 03

Az állag egy hangyányit sűrűbb annál, amivel első nekifutásra tökéletesen tudnék dolgozni, de gyorsan hozzá lehet szokni. A pigmentáltság kiváló, ügyes lakkozással egy rétegben is teljes fedést lehet elérni, a képeken viszont 2 réteget láttok, mert nem voltam ügyes :) Az ecset a szokásos vékony, hosszú típus, nem a kedvencem.

a england_lady of the lake 04

Gyorsan szárad, fotózás közben véletlenül ráragadt a cellux, amivel a hátteret rögzítettem, és lehúzáskor nem szedte le a lakkot, pedig a második réteg felkenése óta nem telt el negyed óra sem. Szerintem nagyon szép fénye van önmagában is, a képeken is fedőlakk nélkül látjátok.

A fenti kép szűrt fényben készült, igazából gyenge villanyfénynél van hasonló, sötét, kicsit kékesebb lila színe.

a england_lady of the lake 05

Ez egy csodálatos vakus kép, rossz fókusszal, természetellenes bőrszínnel, de a lakk színe egészen hasonlít arra, amit egyébként napfényben látni.

a england_lady of the lake 06

Erős napsütésben készült kép, nem színhű.

a england_lady of the lake 07

Szintén erős napfény; ezt a képet egyrészt azért tettem be, mert a mutató- és gyűrűsujjamon a szín megközelíti az igazából láthatót, másrészt a szivárványszínben pompázó csillámok is megfigyelhetők.

Még csak 2. napja viselem, úgyhogy a tartósságáról nem tudok biztosat mondani, de úgy gondolom, ebben a tulajdonságában is egyezik a Tristammal, így 3-4 napot saccolok neki.

Eszméletlenül gyönyörű élénk színe van, azt mondanám, lila rajongóknak kötelező. Akinek felkeltettem az érdeklődését a lakk iránt, annak azt javasolom, hogy ha teheti, menjen el a Naillendhez, próbálja ki a saját körmén (már mindegyik A-England lakkból van teszter elvileg), menjen ki az áruházból, és nézze meg természetes fényben is, mert a neon alatt nagyon csalóka a szín. Ugyanez áll egyébként a Tristamra (őt majdnem ott hagytam anno, mert annyira különbözött a neten látott swatchoktól).

A The Polished Perfectionist blogon találtam a legélethűbb képeket a lakkról, ebben a bejegyzésben találjátok őket.

Sajnálom, hogy én magam nem szolgáltam jó képekkel, de tényleg mindent megtettem az ügy érdekében.

Szerk.: Másnap készítettem pár képet mobillal is, hátha az megbirkózik a színével. A természetes fényben készült képek ugyanúgy csalókák lettek, de a vakusak egészen jól sikerültek, ezek közül mutatok meg kettőt. Azért ezek sem teljesen színhűek, a valóságban kicsit melegebb, lágyabb liláról van szó, és nem ennyire élénk; a vaku annyira erősíti fel a színét, mint más lakkokét, szóval talán vissza tudtok következtetni az eredeti árnyalatra.


16 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Gondoltam, hogy neked tetszeni fog :)

      Törlés
  2. Gyönyörű ez a szín is :)
    Érdekes, ez valahogyan elkerülte a figyelmemet, nem is értem hogy történhetett :D
    A fotózással ma én is megszenvedtem....:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szép, az tény, de vannak nála különlegesebb, érdekesebb színek is az A-England kínálatában, amik hamarabb felkeltik a figyelmet, én sem véletlenül csak most választottam ki őt :)

      Törlés
  3. Meg van az újabb kiszemelt áldoztat,eddig csak a Tristamot szerettem volna, de képeid alapján ez is nagyon szép: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen csekkold majd vásárlás előtt természetes fényben is :)

      Törlés
  4. Nagyon szép, én is gondolkodtam ezen a lakkon, de végül a princess sabrát választottam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy időben én is szerettem volna a Princess Sabrát, de élőben nem győzött meg annyira :)

      Törlés
  5. Nem vagyok lilás, de valóban gyönyörű... és milyen szép fényes *.*

    VálaszTörlés
  6. Hát engem abszolút meggyőzött, csodás ez a szín *.*

    VálaszTörlés
  7. Csodálatos ez a szín!!!
    Ugye mi 'találkoztunk' mikor ezt vetted? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen-igen, bár erre csak utólag jöttem rá - mármint arra, hogy az a lány te voltál :)

      Törlés
  8. Csak ennyit idéznék magamtól: "Ez is keeeell" :D

    VálaszTörlés
  9. Ó, oda vagyok érte! :) Nagyon szép.

    VálaszTörlés