2014. január 30., csütörtök

Januári szerzemények

01

Coastal Scents tus szett: Huh. Ezzel a szettel kapcsolatban felemásak az érzéseim. A Pink Hiéna blogon láttam meg őket, és egyből megtetszettek, de mivel Magyarországon tudtommal csak a Coastal Scents-től való rendeléssel lehet őket beszerezni, lemondtam róluk, mert bár a szett ára önmagában nagyon kedvező (8.95$), a szállítási költség több, mint 3000 Ft lett volna. A történet itt le is zárult volna, ha nem ír rám Black Fridaykor egy olvasóm-ismerősöm, hogy nem-e szeretnék rendelni a CS-től, mert 50 % kedvezmény van mindenre, ha igen, összeállhatnánk, így megoszlana a szállítási költség.
Írtam egy barátnőmnek is, akiről tudtam, hogy régóta szeretné a 22 darabos ecsetszettet, így végül négyen rendeltünk. Nos, a szállítási költség fejenként 2800 Ft-ra jött ki, plusz a csomag értéke miatt áfát is kellett fizetnünk, plusz még valami “Magyar Posta ÁFA” nevű dolgot, így összesen a kedvezményesen 4.95$-os szettért 4410 Ft-t fizettem. Ha leosztom, darabja 880 Ft-ba került, tehát nem olyan sok, de értitek… Egyrészt iszonyatosan drága a szállítás a CS-nél (az iHerb-nél 8 dollárt fizettem, ráadásul az nem is a legolcsóbb opció volt), másrészt oké, fizetjük az áfát, de hogy még ezt a másik áfát is, amiről igazából nem is tudjuk, hogy mi után fizettük…

Na jó, most, hogy ezt kiírtam magamból, a tusokról is szólok. Gyönyörűek a színek, a tartósságuk is jó, de nem vagyok velük 100%-osan megelégedve. Írok róluk tesztet, ott majd bővebben kifejtem. 8.95$

02

Catrice Made To Stay highlighter: Több blogon is olvastam róla, többségében jót, így megvettem, mert nem volt ilyesmi termékem korábban, csak még nagyon régen egy fehér szemceruza, de azt nem igazán szerettem. Nekem még ez a szín is világos egy kicsit (azt hiszem, a Rimmelnek van egy ceruzája, ami tökéletes lenne nekem, de persze itthon nem lehet kapni), és bár kézen swatcholva extrém tartós, vízvonalon már nem annyira. 899 Ft

03

Most a Tangle Teezert és pár parfümmintát választottam tesztelésre az iparfumeriától, előbbiről már írtam is tesztet, itt találjátok, utóbbiakról pedig terv szerint holnap fogok írni. A Tangle Teezer 3370 Ft-ba kerül egyébként, a minták ára változó, 200-300 Ft körül vannak általában.

04

Mindkét terméket az ebayről rendeltem, ettől az eladótól, mindennel meg voltam elégedve, kb. 2 hét alatt értek ide.

Etude House Baking Powder arctisztító: Ezzel a termékkel Viktóriánál találkoztam, és krémmánián is jót olvastam róla, így amikor megtaláltam annak az eladónak a kínálatában, akitől a BB krémet is rendelni szándékoztam, nem gondolkoztam sokat a megvételén. Sajnos már pár használat után kiderült, hogy nem megfelelő az én bőrömnek, nem voltam elégedett a bőröm tapintásával, érzetével, olyan volt, mintha egy vékony réteget hagyott volna maga után. 8.33$

Skinfood Good Afternoon Peach Green Tee BB krém: Ő az első BB krém, amit újravettem, szerintem ez sokat elmond :) Hamarosan érkezik róla teszt is. 7.55$

05

Schauma Fito-Koffein aktiváló sampon gyenge, vékonyszálú & elvékonyodott hajra: Idő előtt fogyott el az avonos samponom (gyakorlatilag húgom használta el, pfff), még messze volt a tervezett rendelés ideje, így gyors segítségképpen ezt a sampont választottam. Persze elfelejtettem előzetesen utánanézni, így vagy 10 percet ácsorogtam az Auchanban a samponos polc előtt, a mobilnettel küszködve, krémmániát böngészve, végül e mellett döntöttem. Nem rossz, egy picit mintha dúsítana is, de persze ebből a hajmosás utáni 2. napon már nem észlelni semmit, és mintha kicsit gyorsabban zsírosodna a hajam a használatával. kb. 600 Ft

Isana habfürdők, almás-vaníliás és “traumzeit”: A Rossmannban figyeltem fel ezekre a habfürdőkre, mert hatalmas mennyiséget tartalmaznak, 750 ml-t, és 599 Ft-ba kerülnek, az avonos habfürdők pedig csak 500 ml-sek, és akciósan kaphatóak 600 Ft körüli áron. Ez a két illat tetszett a legjobban, nagyon harmonikusak, az almás-vaníliásban a vanília valami isteni finom, pedig én nem is szeretem igazából. DE: sajnos használat közben “megbomlik” az illatuk, már közel sem olyan finom, és rengeteg kell belőlük, hogy rendesen habozzanak és illatuk is legyen. Sajnos ezek most nagyon nem bejövősek, árban sem érik meg jobban így; legközelebb maradok az Avonnál habfürdő téren. 599 Ft/db

06

Több blogon is olvastam az Akneus termékekről, a bőrradír volt az, ami leginkább felkeltette az érdeklődésemet (még mindig keresem a Baviphat mangós arcradír utódját), úgyhogy próba-szerencse alapon írtam a cégnek, hogy kaphatnék-e tesztelésre belőle. A válasz pozitív volt, tegnap kaptam kézhez a csomagot, amiben nagy meglepetésemre nem egy, hanem három termék volt: Bőrradír pattanásos bőrre, Bőrbarát tisztító sószappan, Akneus gél, és részletes használati útmutatót illetve leírást is mellékeltek. Értelemszerűen kell némi idő, amíg nyilatkozni tudok velük kapcsolatban, 1-1,5 hónap múlva tervezek írni róluk. A termékek egyelőre csak az Akneus honlapjáról rendelhetők, sorrendben 1100, 740, illetve 3100 Ft-ért.

07

essence studio nails 24/7 alaplakk: Egy ideje már nem szívesen használom az essence körömerősítőmet alaplakknak, most jutottam el odáig, hogy aggódom a formaldehid-tartalma miatt, ezért “rendes” alaplakk után néztem. Nem kerestem sokáig, Klau ajánlására vettem meg ezt a darabot. Egyelőre elégedett vagyok vele, bár néha sikerül belenyúlnom, mert sokkal lassabban szárad, mint a körömerősítő, viszont mintha tényleg dobna a lakkok élettartamán. 649 Ft (de javítsatok ki, ha tévedek)

Isana Professional acetonmentes körömlakklemosó: Nem csak nálam fogyott ki a szokásos mandulás lemosóm, hanem a Rossmannban is, így kötöttem ki ennél a pumpás terméknél. Nem rossz, meg vagyok vele elégedve, de jóval drágább, mint a mandulás, így legközelebb ismét azt veszem, és maximum utántöltöm, ha beválik ez a kiszerelés. 600 Ft körül

08

essence like a walk in the summer rain EDT: Nemrég betértem egy DM-be a fent említett alaplakkért, persze ez pont egy essence display nélküli bolt volt, viszont megpillantottam az essence parfümöket, és ennek olyan kis kedves illata volt, hogy nem igazán akartam otthagyni. 999 Ft

Ez a hónap elég szűkös volt a számomra, ez leginkább onnan látszik, hogy nem vettem körömlakkot. Elismétlem: nem vettem körömlakkot. Én. Ehh… A legtöbb terméket vagy tesztelésre kaptam, vagy korábban rendeltem, és csak most ért ide; egyedül a parfümre csábultam el. A kedvencem a tusszett, a Tangle Teezer pedig nagy segítséget jelent a hajápolásban.

Nektek mi a legkedvesebb szerzeményetek a hónapban?

8 megjegyzés:

  1. Ebben a hónapban a legdurvább vásárlásom az, amit tegnap ejtettem meg egy vidéki C&A-ban. Megláttam a 300 forintos SIX és I am állványokat és hát hogy is mondjam...az ölemből úgy kellett kiöntenem a pultra hogy becsipogtassák őket a számlázáshoz :DDD
    Nagyon várom az Akneus termékek tesztjét! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, szerencse, hogy engem szinte egyáltalán nem érdekelnek a kiegészítők :D

      Törlés
  2. én használtam egy ideig ezt az essence alaplakkot, aztán úgy vettem észre, hogy az elszíneződéstől nem véd eléggé, ezért félretettem. valamelyik nap előkerestem, hogy újra használjam, erre azt láttam, hogy totál beszáradt. nem besűrűsödött, beszáradt. öntöttem rá lakkhígítót, hogy hátha használ, de abszolút nem. úgy áll az üvegében, mint a beton. ilyet én még korábban sose láttam... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huh :( Remélem nekem hamarabb fog elfogyni, mint hogy beszáradna :)

      Törlés
  3. Az a Coastal Scents postaköltség.. Én sem értem, mert ha az iherb tud pár dollárért is szállítani, akkor ők is tudnának, csak gondolom szerződést kellene kötni a futárszolgálatokkal. Mindegy, nem értek hozzá, de teljesen megértem, hogy miért nem vagy annyira elégedett a dologgal.
    Furcsa, hogy neked réteget hagy a bőrödön a lemosó, én kifejezetten "allergiás" vagyok az olyan lemosókra, amiket érzek a bőrömön lemosás után, ezzel sosem volt ilyen gondom. Esetleg használj kevesebbet, mert habzó lemosó, kevesebb kell belőle, mint gondolná az ember. Jó nagy tubus, remélem el tudod majd használni így vagy úgy, hogy ne legyen pénzkidobás belőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már eladtam krémmánián keresztül :)

      Törlés
  4. A tusszettre nagyon kíváncsi vagyok :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már megvannak a fotók is, jövő héten fogok róluk írni :)

      Törlés