2014. január 8., szerda

Elfogyott! V.

00


Ismét leginkább haj- és testápolási termékeket fogyasztottam el, de a következő ilyen bejegyzésben már legalább 1 sminktermék is szerepelni fog, becsszó!

01

Avon Senses Lagoon; Garden of Eden, Passion tusfürdők: Régóta az Avon Senses családból választok tusfürdőt magamnak; nagy a választék, és kedvező akciókat lehet kifogni. Ez a 3 darab még a nyárról maradt itt. A Lagoon egy nevéhez híven friss, “tengeri” illat, nekem egy kicsit jellegtelen, így bedobtam a közösbe, gyorsan el is fogyott. A Passion illatát nem tudom felidézni, de ez sem tetszett igazán. Viszont a Garden of Eden… Tényleg olyan, mintha az Édenkertben zuhanyoznál. Konkrét illat-összetevőket ennek kapcsán sem tudok felidézni, csak arra emlékszem, hogy nagyon-nagyon kellemes volt, biztosan újrarendelem tavasz környékén.
.
Újravenném? A Lagoon-t és a Passion-t nem, a Garden of Eden-t igen.

02

Corine de Farme mangós hidratáló tengeri fürdősó: Szintén nyári termés. Sokáig elég volt (1 kg-s kiszerelés 1000 Ft körüli áron), finom volt az illata, és kicsit megszínezte a vizet (kétkupaknyit tettem egy nagy sarokkádnyi vízbe), de összességében nem annyira jött be nekem a fürdősó-műfaj, maradok a habfürdőknél.

Újravenném: Nem.

Avon habfürdő füge- és vaníliaillattal: És igen, megérkeztünk a télbe. Nagyon kellemes, vaníliás és még valamilyen illata van (fogalmam sincs, milyen illatú a füge), de nem ám az a tolakodó, émelyítő vanília. Megfelelően habzik is, jól sikerült darab ez kéremszépen.

Újravenném? Igen.

03

Avon Naturals sampon cseresznyevirággal, mindennapos használatra: Ahogy tusfürdőből a Senses darabok, úgy samponból a Naturals család a kedvencem. Ez a darab sem okozott csalódást, jól tisztít, kellemes az illata, nem zsírosít, valószínűleg újra fogom venni.

Újravenném? Igen.

Avon Naturals tojás és élesztő sampon: Nem igazán tudnám megmondani, miért nem tetszett igazán ez a sampon, talán kissé nehéz volt az én zsírosodásra hajlamos hajamnak.

Újravenném? Nem.

04

Gliss Kur Oil Nutritive Express hajregeneráló balzsam hosszabb, szálkásodásra hajlamos hajra: Inkább kifésülőspraynek használom, mint balzsamnak, és nagyon jól bevált. Sokkal-sokkal könnyebb kezelni a hajamat, ha őt használom (bár még így sem tökéletes a helyzet), nem nehezít vagy zsírosít még száraz hajon használva sem.

Újravenném? Igen, már meg is tettem.

Avon Advance Techniques hajápoló marokkói argánolajjal: Ez már a második flakonom volt ebből a termékből, és míg az elsőnél szerettem, a másodikat már nagyon nehezen használtam el. Ez részben annak köszönhető, hogy csak frissen mosott, még vizes hajon működik, különben elnehezíti, zsírosítja a hajat; másrészt pedig annak, hogy időközben felfedeztem a fenti Gliss Kur spray-t, így két termékem volt ugyanarra a problémára (az olajat is amiatt használtam, hogy ne szenvedjek annyit fésüléskor), és a Gliss Kur jobban bevált nekem.

Újravenném? Nem.

05

Gillette Satin Care Avocado Twist borotvazselé: Hm, tulajdonképpen nem is értem, miért fényképeztem be, ugyanis sokat nem tudok róla írni. Teszi a dolgát, kellemes az illata, mi mást lehet még elvárni egy borotvahabtól?

Újravenném? Igen, rendszeresen újravásárolom.

Avon Care Fresh&Soft dezodor: Egy igazi kedvenc! Pár katalógussal ezelőtt érkeztek az Avon Care dezodorok, eddig hármat próbáltam, ennek az illata tetszik a legjobban: friss, citrusos, nem túl erőteljes vagy tolakodó; tökéletes. A hatása nekem bőven elég, egy átlagos napot simán kibír, de sportoláshoz, vagy egész nap fel-alá rohangáláshoz valószínűleg kevés lenne.

Újravenném? Igen.

06

Isana mandulás körömlakklemosó: Sokak kedvence, fogyóeszköz.

Újravenném? Igen.

essence studio nails ultra gloss nail shine (avagy tükörfényű fedőlakk): Sokadik üvegcsével használom el, nagyon szeretem. Valóban tükörfényes felületet biztosít, gyorsan szárad, és tartósabbá is teszi a lakkozást.

Újravenném? Igen, rendszeresen újravásárolom.

essence studio nails ultra strong nail hardener: Körömerősítő, ami valóban használ, egy egész kis projekt készült a főszereplésével a blogon (itt találjátok), szintén sokadik üveg fogyott már el. Igen ám, de amíg eddig nem zavart, hogy formaldehidet tartalmaz, mostanában megingott a bizalmam ebben a termékben, úgyhogy bár megvettem a következő darabot belőle, szerintem nem fogom használni, maximum akkor, ha tényleg nagyon szüksége lesz rá a körmeimnek.

Újravenném? Nem.


Van tapasztalatotok valamelyik termékkel? Ha igen, osszátok meg velem hozzászólásban, ha van kedvetek! :)

7 megjegyzés:

  1. Az a mandulás körömlakklemosó...a lakk lemosása+sok kézmosás után is Raffaello illatúak a körmeim, ráadásul szuper hatékony - imádom! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. Én épp most rendeltem meg azt az Avonos hajvégápolót, nagy reményeket fűzök hozzá! Remélem beválik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként tényleg jó termék, csak én praktikusabb megoldást találtam a problémámra :)

      Törlés
  3. Te sem apróztad el. :D Régen volt egy olyan Avonos tusfürdőm, valami karácsonyos verzióban, igazán isteni illata volt, de sajnos nagyon szárított. A Gliss Kur balzsamok jók szoktak lenni, ezt is majd ki akarom próbálni, de elég jónak tűnik a leírás alapján. Most az a fekete-zöld Schauma van, és nem valami.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, addig gyűjtögettem (ez legalább fél év termése, de inkább 3/4-é), amíg kezelhetetlen mennyiségű flakon nem gyűlt össze :D
      Engem egyik tusfürdő sem szárított szerencsére, de mástól is hallottam már ilyen panaszt.

      Törlés
  4. Az Avon tusiknak tényleg finom az illatuk. :)

    VálaszTörlés