2014. január 27., hétfő

China Glaze | First Mate

china glaze_first mate 01

Visszatértem!
És nem ám akármivel, hanem az első China Glaze lakkommal – lelövöm a poént: nem ez lesz az utolsó darabom a márkától, avagy this is the beginning of a beautiful friendship.

A 2011-es tavaszi Anchors Away kollekciónak két darabja is kívánságlistás lett a netes swatchok alapján, a First Mate és a Life Preserver, de utóbbi élőben, üvegben nagyon fáradt, tompa színnek tűnt, így nem vettem meg; ezt a lakkot pedig ajándékba kaptam karácsonyra a páromtól :)

china glaze_first mate 02

Az üvege számomra minőségi érzetet kelt, 14 ml lakkot tartalmaz, az alján találjuk meg az árnyalat nevét és kódját. Az ecsete vékony, hosszú, hengeres, nem igazán szeretem ezt a típust, de minden bizonnyal a lakk csodálatos állaga miatt könnyen tudok vele dolgozni.

china glaze_first mate 03

Nagyon jól pigmentált, egy réteg elég belőle, csak azt kellett megtanulnom vele kapcsolatban, hogy mivel egy, közepesen vastag rétegben érdemes használni, ne húzzam le annyira a festéket az ecsetről, mint szoktam, hogy jusson anyag az egész felületre (én általában inkább vékony rétegeket festek), egyébiránt szépen, egyenletesen terül.

china glaze_first mate 04

Egy rétegben gyorsan szárad, és szép fényesre, a képeken fedőlakk nélkül láthatjátok.

A szín, a szín… Volt már több lakk is, amit tengerészkéknek hívtam, de így utólag visszanézve tévedtem, mert EZ AZ! Végre egy csodálatos sötétkék, ami nem tűnik feketének még képeken sem, és pont annyi tompaság van benne, hogy ne rikítson, ez az én szememnek visszafogottá, elegánssá teszi; azaz nem is ez a legjobb szó rá, inkább az, hogy decens. Persze, rá lehet mondani, hogy ez egy egyszerű krém finishű kék, de számomra tökéletes.

china glaze_first mate 05

Az egyetlen tulajdonsága, amivel nem voltam maximálisan elégedett, az a tartóssága. Első alkalommal már a 2. napon apró lepattanásokat vettem észre, ekkor önmagában használtam. Ezek után kipróbáltam alap- és fedőlakkal is. 1 hét után mostam le, a legtöbb körmömön éppen csak látható kopás mutatkozott, 3, amúgy is sérült körmömön pattant meg a 6. napon; ezt azért nem minden körömlakk tudja. Lehet, hogy első alkalommal is azért sérült meg ilyen hamar, mert nem volt alatta ép a körmöm, nem tudom.

china glaze_first mate 06

Összességében imádom ezt a lakkot, nagyon meg vagyok vele elégedve. Már korábban is volt még pár darab a kívánságlistámon a márkától (Goldie but Goodie, Gossip over Gimlets, Red-y & Willing), de ezzel a tapasztalattal gazdagodva szeretnék egy igazi vörös lakkot is a China Glazetől.

A China Glaze lakkok tudtommal Magyarországon csak a Nailland-nél elérhetők, itt 1490 Ft-ba kerülnek.

18 megjegyzés:

  1. Rettentő találó név ez a tengerészkék! Tetszik is a színe, de rajtam tuti nem állna jól, max. fekete lakkal párosítva tudnám elképzelni, mint ilyen mellékszínt. De örülök, hogy magadénak tudsz egy kívánságlistás darabot és hogy nem csalódtál benne! :)

    VálaszTörlés
  2. Úúú, én is szemezek ezzel az árnyalattal egy ideje, hát ez valami csodaszép!!! :) (felírtam a listámra :D)
    Legutóbb az akciós CG lakkok közül a Sexy in the City-t hoztam el és ugyan türkizesebb beütésű mint az üvegben, hihetetlenül szép lakkot kaptam!
    A tartóssága a CG-nek nem a legjobb, én most Seche alap- és fedőlakk közé raktam 2 rétegben szombaton, most hétfő délutánra 10 körmömből 4 körömvégnél pattant meg.
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak gyorsan átlapoztam az akciósakat a webshopban, hogy köztük van-e valamelyik kívánságlistás, esélyt sem adtam a többinek, hogy megtetsszen, mert ha elkezdek nézelődni, tuti találtam volna jó párat, ami "kell" :D

      Törlés
  3. gyönyörű ez a lakk a te képeiden is, nagyon jóláll és gyönyörű a lakkozás is! :)
    én is gondolkodtam rajta korábban, de aztán be kellett látnom, hogy ez az árnyalat pont nem az én világom. helyette e Queen B lett a választottam, ami igazi szerelem lett, nekem ő a tökéletes és szerintem lehetnének testvérek (a First Mate a meleg, a Queen B pedig a hideg árnyalatú lakktesó :D)
    ha érdekel a Queen B-ről írtam egy bejegyzést itt: http://mysweetbeautytreasures.blogspot.hu/2013/12/china-glaze-queen-b.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Queen B is szép, szerintem ez volt az, amit élőben láttam, és először azt hittem rá, hogy ő a First Mate :)

      Törlés
    2. igen, szerintem tényleg annyi a különbség, hogy a first mate kicsit talán melegebb árnyalat :)
      de tényleg mindkettő gyönyörű és csak egyéni preferencia kérdése, hogy ki melyiket választja...

      Törlés
  4. Gyönyörű ez a szín! Remélem, a nyáron majd tengerészmintás manikűrt is láthatunk vele :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sőt, már most kipróbáltam egy színeiben abszolút tengerészes lakkozáshoz :) Azt nem fotóztam be, mert nagyon kis rövidek voltak a körmeim, de szerintem hamarosan újraalkotom, mert nagyon tetszett :)

      Törlés
  5. gyönyörű lakk :) Én is karácsonyra kaptam az első CG lakkjaimat és azóta dúl a szerelem :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól néz ki, és tényleg jól áll neked :)

    VálaszTörlés
  7. Hú, na ez az igazi tengerészkék részemről, igazad volt, hogy tetszeni fog :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahogy egyértelműnek tűnt a dolog :D

      Törlés
  8. Gyönyörű ez a szín, nekem is kell :)
    Nekem volt egy nagyon szép vérvörös krémes finisű CG lakkom, az Adventure Red-Y,

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is pont őt, illetve a Red Satin-t néztem ki, majd élőben derül ki, melyiket veszem meg :) Köszi a megerősítést!

      Törlés