2014. január 2., csütörtök

Barry M Nail Paint | Copper

barry m nail paint_copper 1

Erre a lakkra azóta vágyom, mióta megláttam Evindénél, így amikor Klauval nemrég ellátogattunk a Naillandhez, meg is vettem gyorsan; ő volt az egyetlen lakk a kívánságlistámon, ami élőben is meggyőzött.

Még aznap kipróbáltam, és nem vett le a lábamról. Ez valószínűleg részben a ködös időjárásnak volt köszönhető, mert így nem tudott megmutatkozni teljes szépségében. Azóta már próbáltam napfényben, és így tényleg olyan szép, mint amilyennek vártam.


Azonban vannak olyan tulajdonságai, amik azóta sem javultak, és amik megakadályozzák, hogy igazán szeretni tudjam ezt a lakkot.

A külseje teljesen rendben van, négyszögletes üveg, kerek kupak, sötét mustársárga felirat; nekem tetszik.

barry m nail paint_copper 2

Az ecsete a hagyományos fajta, hosszú, vékony, kör keresztmetszetű. Más állagú lakknál valószínűleg nem lennék vele elégedett, de ez a lakk vékony, könnyű, szépen terülő, így jól tudok dolgozni ezzel az ecsettel is.

barry m nail paint_copper 3

Ennek a darabnak egyértelműen a színe az erőssége. Apró arany, bronz, réz, vörösesbarna és még ki tudja, hány színű pelyhecskékből áll; szemet gyönyörködtető látvány, az biztos.

Két rétegben fed, nagyon gyorsan szárad, a felülete egyenletes.

Viszont már az első réteg után szembesültem azzal a jelenséggel, amit ugyan más blogokon láttam már, én viszont még sosem tapasztaltam: nevezetesen azzal, hogy a lakk 0,5 mm-t visszahúzódik a körömvégektől. Reménykedtem abban, hogy a második rétegnél nem történik majd meg, de sajnos igen. Annyiban szerencsés a helyzet, hogy a szín miatt élőben nem annyira feltűnő látvány, mint a képeken, amiket egyébként kb. fél órával lakkozás után készítettem.

barry m nail paint_copper 4

Közvetlenül lakkozás után is úgy néz ki, mintha meg lennének kopva a körömvégek, és már másnapra rosszabbodik a helyzet, gondolom ez nem további visszahúzódás, hanem igazi kopás.

Fedőlakkot szerintem nem igényel, főleg, hogy az első réteget szinte elnyelte. Két réteget használva sem lesz sokkal fényesebb, inkább csak tapintásra különbözik.

A lemosástól nem kell félni, könnyen lejön, maximum a bőrre került pár pehely lehet zavaró, de ezen segít egy alapos kézmosás.

barry m nail paint_copper 5

10 ml lakkot kapunk 1590 Ft-ért; ennyi pénzért azért elvárnám, hogy ne merüljenek fel a fentiekben tárgyalt problémák, ugyanakkor az is igaz, hogy másnál nem olvastam ilyen tapasztalatokról.

Gondoltam arra is, hogy a külső körülményekkel volt gond, de majdnem egy hét eltéréssel használtam kétszer is a lakkot, eltérő környezetben, és mindkétszer ugyanazt tapasztaltam.

Talán az a hiba, hogy nem használtam rendes alaplakkot (mert nincsen), csak az essence körömerősítőt?

barry m nail paint_copper 6

Szépséges, őszi színekben pompázó lakk, de a minősége nem kifogástalan, ezért nem lett a kedvencem.

12 megjegyzés:

  1. Kár érte, mert amúgy brutálisan szép, pedig üvegben nem jött be ennyire :P

    VálaszTörlés
  2. Eszméletlen jól áll Neked ez a szín, viszont tényleg érdekes ez a visszahúzódás...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm, pedig én pont úgy látom, hogy az én bőrszínem mellett elveszik az igazi szépsége.

      Törlés
    2. Hát akkor nagyon jó fényképeket készítesz, mert a képeken csodásan mutat :-)

      Törlés
  3. próbáld ki alaplakk nélkül....ha úgy sem, akkor blogsale eslyes?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáltam alaplakk nélkül és az essence körömerősítővel is, csak rendes alaplakkal sem.
      Kaptam egy mailt, egy lány elcserélné velem egy másik lakkra, így ha úgy döntök, hogy nem tartom meg, akkor sem kerül blogsalere :)

      Törlés
  4. nagyon szép színe van, eddig másnál nem igazán tetszett a lakk, mindig csak átgörgettem rajta. A visszahúzódás elég érdekes, nekem a sűrűbb/csillámos lakkok szoktak így visszaugrani.

    VálaszTörlés
  5. Kár érte, mert egyébként GYÖNYÖRŰ a színe! :O

    VálaszTörlés
  6. Én ezzel a jelenséggel a krém finisű lakkoknál találkoztam, de ott is csak 1-2 nap után... Érdekes, de legalább szép lakk. Én úgy látom, hogy pont a bőrszínedtől ilyen szép, olyan egzotikus hatása van. :)

    VálaszTörlés