2014. január 4., szombat

A-England | Tess D’Urbervilles

a-england_tess d'urbervilles 01

A Nailland nyitása óta már többször jártam úgy, hogy az előzetesen, netes swatchok alapján hosszas kutatómunkával kilistázott lakkok élőben nem győztek meg, cserébe viszont olyan darabok tetszettek meg első pillantásra, amikre korábban csak legyintettem.

Az egyik ilyen lakk az Ascalon volt (bejegyzés itt), és a mai bejegyzés főszereplőjének is hasonló a története.


Még a nyáron rendeltem meg külföldről a Gothic Beauties kollekció egyik tagját, a Jane Eyre-t, és – bár kb. szentségtörésnek számít ilyet mondani egy A-England lakkról  kissé csalódtam benne. Üvegben nézve eszméletlenül gyönyörű, felkenve viszont jóformán csak a fekete alapszín látszik, a bíbor csillámok nagyon visszafogottan vannak jelen. Ebből a tapasztalatból kiindulva nem is érdeklődtem tovább a kollekció többi darabja iránt, pedig korábban nagyon szép képeket láttam mindegyikről. Az Ophelia-ban lila, a Lady of Shalott-ban kék, a Tess D’Urbervilles-ben zöld csillámok vannak fekete alapban, illetve az 5. lakk egy sötétszürke mikrocsillámos darab, a Dorian Gray.

a-england_tess d'urbervilles 02

Na igen, de van nekünk egy Naillandünk, ahol az összes A-England lakkot megtekinthetjük margarétán, és persze szemügyre is veszem mindegyiket minden látogatás alkalmával :D Az egyik ilyen látogatás során hümmögve konstatáltam, hogy bizony az Ophelia és a Lady of Shalott is kb. annyira teszi közszemlére a csillámait, mint a Jane Eyre, a Dorian Gray pedig sosem érdekelt igazán.

a-england_tess d'urbervilles 03

Na de a Tess D’Urbervilles! Ennek a lakknak is fekete az alapszíne, és üvegben pontosan ugyanannyi csillám látszódik benne, mint a többi Gothic Beauties lakkban (azaz sok), de ez esetben felkenve és megszáradva is szépséges látvány tárul a szemünk elé.

a-england_tess d'urbervilles 04

Persze ezzel együtt is egy sötét darab, annak fog tetszeni, aki amúgy is az ilyen színvilágért van oda; egy zöldrajongó valószínűleg nem találja majd elég zöldnek :)

a-england_tess d'urbervilles 05

Hozza a szokásos A-England minőséget. Kiválóan pigmentált, egy réteg elég belőle. Közepesen gyorsan szárad, nem kifejezetten fényesre, így a legtöbben valószínűleg igényelnék rá a fedőlakkot; a képeken szokás szerint e nélkül láthatjátok.

Alap- és fedőlakk nélkül 3-4 napot bír, ezzel ugyan nem dönt rekordot, de szerintem jó eredmény.

a-england_tess d'urbervilles 06

Magyarországról a legegyszerűbben a Naillanden keresztül juthatunk hozzá, itt 2990 Ft-ba kerül egy A-England lakk (11 ml).

a-england_tess d'urbervilles 07 

“Sötétebb” pillanataim egyik kedvence lett.

14 megjegyzés:

  1. Szép, bár én a sötét feketés lakkokat annyira nem kedvelem :)

    VálaszTörlés
  2. Abszolút kívánságlistás, főleg mert az Egy tiszta nő regény nagy kedvencem volt tinikoromban. :D

    VálaszTörlés
  3. Na nálam ez az, ami tetszik nagyon, de annyira nem, hogy ennyit csak úgy kiadjak érte, így is a tegnapi kis válogatásomból laza 50ezer lenne, amit így lepakolnék a Nailland pultjánál... :D
    (mondjuk ha azt megtehetném csak úgy, akkor az a 3000 már nem számítana és ez is jönne velem :DD )

    VálaszTörlés
  4. szép, különleges színe van:)

    VálaszTörlés
  5. Nem tudom.. tetszik, de annyira nem fogott meg, h meg is vegyem. Nem az én szinem, de rajtad jól áll :)

    VálaszTörlés
  6. megosztom veled is a gothic beauties kollekció titkát, amire ott a Naillandben, az a-england teszterek felcímkézése után sikerült rájönnünk a kolléganőmmel (pontosabban ő jött rá, mert én magamtól nem szentségtelenítek meg a-england lakkot :D). tehát a lényeg: száradás után át kell menni rajta egy lemosós vattakoronggal, az levesz a fekete bázisból, ami takarja a csillámokat. fedőlakkot rá ás tádámm, csoda :) Tess-nek is használ, bár tényleg ő a legjobb a négy közül alapból, de én Opheliát hoztam haza, és ooolyan gyönyörű :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, erre a megoldásra én is gondoltam a Jane Eyre kapcsán, de lusta voltam pepecselni vele, meg hát volt elég kipróbálandó lakkom rajta kívül is :D Ha egyszer írok róla tesztet, mindenképpen kipróbálom így is :)

      Törlés
    2. Pont most jutott eszembe nekem is ez a megoldás :)
      Nagyon szép, nekem a teljes kollekció instant szerelem, pont nekem valók.

      Törlés
  7. Megfogadtam a tanácsodat, és végül letettem a gothic beauties-ról. Nekem is javasolta az eladó a lemosós megoldást, de nekem nincs kedvem ezzel pepecselni. Végül másik lakkot hoztam el ebből a márkából, az Opheliának pedig megtaláltam a dupe-ját egy másik, sokkal olcsóbb márkánál, úgyhogy nagyon elégedett vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Melyiket választottad? :)

      Törlés
    2. Pont most írok róla, de egyébként A-England-től a Princess Tears-t hoztam el végül, meg még három másik lakkot, China Glaze - Goldie but Goodie, Golden Rose Jolly Jewels 121-es, és Flormar 14-es, ami az Ophelia dupe-ja, és sokkal lilább :)

      Törlés
    3. A Goldie but Goodie nálam is kívánságlistás darab :)

      Törlés
  8. Nekem tetszik, bár nem látom különlegesnek, viszont ez a lemosósdi engem is érdekel, hogy tényleg kihozza a lakk igazi színét :)

    VálaszTörlés