2013. december 2., hétfő

Novemberi szerzemények

01
Skinfood Black Sugar Mask 3 db minta: Vészesen fogy a Baviphat mangós arcradírom és az epres maszkom is, viszont előbbi horror áron kapható az ebayen, a bbkrem.hu-n pedig régóta nincs készleten, és külön pedig nem akarom őket megrendelni, így elkezdtem alternatívák után nézelődni.

Ezen a maszkon akadt meg elsőként a szemem; nem szerettem volna sokat kockáztatni, ezért csak mintát rendeltem belőle. Illatra, állagra olyan, mintha citromos cukor lenne egy karamell színű közvetítőközegben. Emiatt én sokkal inkább radírnak nevezném, abból is az erőteljesebb fajtának, ugyanis a cukorszemcsék elég durvák. Lemosás után nagyon puha, finom érzetű a bőröm, de sajnos ez pontosan csak addig tart, amíg meg nem szárad. Radírként még elmegy, de arcmaszkként biztosan nem erre a termékre van szüksége a bőrömnek. $2.50 | ebay

Egyébként létezik a márkától egy radírozó szemcsés arclemosó is, Black Sugar Scrub Foam néven fut. 


02
Catrice Camouflage korrektor, 020 Light Beige: Alig akad, aki ne próbálta volna ki ezt a terméket, és mivel igazából egyetlen használható korrektorom sincs, elhatároztam, hogy én is beszerzem.

Nagyon sokat gondolkoztam a 020-as és a 030-as árnyalat között, mert előbbi világosabb, de sárgás árnyalatú, utóbbi pedig sötétebb, de erőteljesen rózsaszínes. Végül a 020-as mellett döntöttem, mert a tesztert kipróbálva nem tűnt annyival világosabbnak. Még csak egyszer használtam, úgyhogy nem mondanék róla véleményt. 950 Ft | Rossmann

03
Azok közé a szerencsések közé tartozom, akik kaptak a Coty Kft-től egy Astor csomagot tesztelésre.

A két lakk a Modern Baroque kollekcióba tartozik, 267 Purple Queen és 266 Velvet Red névre hallgatnak, már mindkettőt kipróbáltam, hamarosan érkezik róluk bejegyzés. Ajánlott fogyasztói ára 899 Ft | drogériák

A Big&Beautiful BFly Butterfly szempillaspirál véleményezésével még várnék, mert hol teljesen elégedett vagyok vele, hol pedig a “mehh” reakciót váltja ki belőlem. Ajánlott fogyasztói ára 2699 Ft | drogériák

04

Klaunak köszönhetően nekem is lehetőségem nyílt együttműködni az iparfumeria webáruházzal.
Első körben egy olyan márkától választottam , ami korábban teljesen ismeretlen volt a számomra, ez pedig a Dermacol, egy cseh kozmetikai márka. Két neon körömlakkot és egy arcmaszkot rendeltem.

A kék, 08 Navy nevű lakkról már bejegyzés is született (itt olvashatjátok el), összességében nem igazán nyerte el a tetszésem, de a magenta színűben (04 Magenta) még reménykedem, mert margarétás swatcholás alapján pigmentáltabbnak tűnik. 430 Ft/db | iparfumeria

Az AcneClear arcmaszk problémás, pattanásos bőrre való, és sokkal jobb, mint amire számítottam. Még csak kétszer használtam, remélem nem változik a véleményem később sem. Tesztre pár hét múlva számíthattok. 450 Ft | iparfumeria

05

Öhm, igen, a Naillandet novemberben is sikerült meglátogatni, többször is…

Flormar Icy Top IT04: Fehér szálacskák, pöttyök és hatszögek átlátszó alapban. Itt láthattátok. 690 Ft

Flormar mattító fedőlakk: Sokkal, sokkal jobb, mint az essence mattítója. Itt láthattátok akció közben. 790 Ft

A-England Tess D’Urbervilles: Sötét fenyőzöld mikrocsillámok feketés alapban. Biztosan lesz róla bejegyzés :) 2990 Ft

06

Golden Rose Carnival Nail Color Nr. 12: Az első ilyen típusú fedőlakkom. Nem mondom, hogy ki fogom használni, de nagyon megtetszett. Már írtam róla bejegyzést is, itt találjátok. 740 Ft

Golden Rose Rich Color Nail Lacquer Nr. 34: Akkor siklott rá a tekintetem, amikor a nyereményjátékhoz válogattam a lakkokat, gyorsan ki is próbáltam a tesztert. Szerelem első látásra. 590 Ft

Golden Rose Jolly Jewels Nr. 102: Őt már korábban is láttam a neten, de igazán élőben ragadott magával, nem tudtam otthagyni. 840 Ft

048
Isana mandulás körömlakklemosó: A jól bevált lemosóm, ezúttal a kisebbik kiszerelésben, mert a nagynak nem érnek le az aljáig az ecsetek, ami meglehetősen macerássá teszi a körömágybőr-tisztítást. Ha elfogy, persze a nagyot veszem, de majd ebbe töltöm át. 249 Ft | Rossmann

Gliss Kur Oil Nutritive Express hajregeneráló balzsam hosszabb, szálkásodásra hajlamos hajra: Ez már a második flakonom ebből a termékből; én inkább kifésülősprayként használom. Az Auchanban vettem, az árára sajnos nem emlékszem, de 1000 Ft körül lehet.

L’Oréal Skin Perfection 3 az 1-ben micellás víz: Engem is elkapott a micella-láz… A sminket legalább olyan jól eltávolítja, mint a Garnier kétfázisú  sminklemosóm, de ezzel bátran törlöm át az arcomat is. Egyéb szennyeződések tekintetében nem tett csodát, de nagyon tetszik, hogy kissé hidratál. Szintén Auchan, 1499 Ft, de pl. a Rossmannban december 5-ig 999 Ft!

Fa Natural&Fresh jázmin és kókuszvíz tusfürdő: Nem volt feltétlenül szükségem új tusfürdőre, de nagyon kellemes illata van, és akciós is volt, nem tudtam otthagyni. Ennek sem emlékszem az árára, de 400 Ft körülire tippelem.

Himalaya Herbals kakaóvajas intenzív hidratáló ajakbalzsam: Egész jó ajakápoló, de a Carmexhez nem ér fel. A tesztet itt olvashatjátok róla. Az Auchanban vettem ezt is, a krémmánia szerint a dm-ekben és a Douglesekben kapható. Ajánlott fogyasztói ára 499 Ft.

5 megjegyzés:

  1. A Catrice korrektort én is imádom :) Drogériás viszonylatban a legjobb szerintem. :)

    Az Astor lakkokra nagyon kíváncsi vagyok. :) Meg persze a többire is. :P

    VálaszTörlés
  2. A Catrice korrektor nekem is használható fejszerkezetet csinál, tényleg baromi jó. :)

    VálaszTörlés
  3. Ó, de szépségesek azok az Astor-lakkok *.*

    VálaszTörlés