2013. december 29., vasárnap

Manikűrvadász #6

manikurvadasz #6
Ebben a fordulóban You You manikűrjei közül választhattam, ez a hópelyhes tetszett a legjobban.

Nem sokat változtattam, mert mind a minta, mind a fekete-ezüst színösszeállítás tetszett (később rájöttem, hogy az a fekete inkább sötétkék). Nálam a pöttyök egy méretűek lettek, és közelebb kerültek a körömágyhoz, a hópelyhet pedig hatágúra festettem, mert az igaziak is hatszögűek :)


Az eredeti manikűr így nézett ki:

image

A saját verziómról sajnos nem tudok több képet mutatni, mert ez az egy sikerült használhatóra.
Meg kell jegyeznem, kezd baromira elegem lenni a fénynélküliségből, nem csak a fotózással szenvedek miatta, de a kedvemre is rányomja a bélyegét.

Két Avon Pro+ lakkot használtam, a Licorice (fekete) és Mercury Metal (ezüst) árnyalatokat, a fedőlakk a szokásos essence ultra gloss nail shine.

10 megjegyzés:

  1. Hűha, nagyon klassz, tetszenek a formák, meg úgy az összhatás :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom, mint mindig! Annyira jók a manijaid *.*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik ez a fekete-ezüst kombó. ;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nagyon tetszik! Olyan szép ez a manikűr, annyira egyben van az egész!

    VálaszTörlés
  5. Már élőben is megdicsértem, de még mindig nagyon tetszik :]

    VálaszTörlés