2013. december 20., péntek

Karácsonyi körömkihívás 2013 | Karácsonyi édesség

karacsonyi körömkihivas 2013_6 1

Az előző részt (karácsonyi meglepetés) ötlethiány miatt kihagytam, de ennél a fordulónál úgy éreztem, tudok alkotni valami szépet.

Eredetileg négy körmömön négy különböző édesség szerepelt volna – a kisujjamon mézeskalács, a mutatóujjamon linzer. A mézeskalácsba bele sem kezdtem, mert túl kicsinek éreztem a helyet, a linzert ugyan megfestettem, de még mindig nem tudok szabadkézzel, körömlakkal szabályos ötágú csillagot rajzolni, úgyhogy lemostam, és inkább felkentem az alapszínt újra.

karacsonyi körömkihivas 2013_6 2

Bár nagy volt a kísértés, hogy A-England lakkokkal intézzem el az alapszíneket, de egyrészt itt volt az ideje másokat is használni, másrészt pedig nem szerettem volna, hogy elvonják a figyelmet a mintákról.

A kék színű lakk a NYC In a Minute 204 West Village, nem igazán használom, pedig szép színe van. Két rétegben használtam.
A szürke a Catrice Ultimate Nail Lacquer 620 Captain Sparrow’s Boat, mutatós, különleges szín, de 3 réteg kellett belőle, és nem is valami tartós sajnos.
A gyűrűsujjamon látható eszméletlenül gyönyörű zöld egy nagyon régi essence darab, a multi dimension 53 all access. Nem sok választ el attól, hogy a lakkgyűjteményem legeslegszebb darabjának nevezzem, és kifogástalanul működik, pedig már legalább 4 éves; egyetlen réteg is tökéletesen elég belőle.
A kisujjamra a Catrice Revoltaire kollekciójából származó C04 Colour of Honour került, két rétegben.

A mintákat egy vékony körömdíszítő ecset, és a következő lakkok segítségével alkottam meg: Flormar Supermatte M103 (fehér), A-England Perceval (metálpiros), Miss Sporty 150 Red Tango (piros), Avon Pro+ Licorice (fekete).

9 megjegyzés: