2013. december 24., kedd

Karácsonyi körömkihívás 2013 | Karácsonyfa

karacsonyi körömkihivas 2013_7 1

Egyre inkább hajlok az egyszerű, letisztult, de mégis mutatós manikűrök felé, így esett a választásom erre a stilizált karácsonyfa-mintára.

Szándékosan nem kerültek rá díszek (azaz más színű pöttyök), nekem így tetszik, ilyen egyszerűen.

karacsonyi körömkihivas 2013_7 2

A piros színű lakk az A-England Perceval, és sokkal-sokkal szebb élőben; mélyebb, tüzesebb piros, sőt, inkább vörös. Egyszer majd befotózom színhűen is, nem lesz egyszerű feladat.

A gyűrűsujjamra az essence colour&go 66 shiny godness került 2 rétegben (egyébként egészen eddig azt hittem, shiny goddess a neve), majd pontozóval pöttyöztem az Avon Pro+ Midnight Green lakkból – ez a tökéletes karácsonyfazöld lakk, nagyon-nagyon szép.

Végül az essence ultra gloss nail shine fedőlakkal zártam a lakkozást.

karacsonyi körömkihivas 2013_7 3

12 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki ez a manikűr is! :)
    Nekem is az egyszerűbbek tetszenek :)
    Nagyon boldog karácsonyt kívánok! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó. A másik variációm nekem is a pöttyökből álló fenyő lett volna... :) Tetszik az egyszerűsége a manikűrnek :)

    VálaszTörlés
  3. Jaj, úgy tetszenek az ilyen különböző méretű pöttyökből álló minták! Nagyon jó lett! :)

    VálaszTörlés
  4. Tök jó lett, egyszerű de nagyszerű :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett, imádom a manikűrjeidet! Boldog karácsonyt :-)

    VálaszTörlés
  6. Egyszerű,de szép! Nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés
  7. Egyszerű de nagyszerű! :) Nagyon szép lett. :) tavaly hasonló volt az én koncepcióm is.

    VálaszTörlés