2013. december 3., kedd

Karácsony körömkihívás 2013 | hóesés/hópehely/jégcsap

karacsonyi körömkihivas 2013_1 01

Jellemző, hogy már a kihívás első részét is késve hozom.

Az úgy volt, hogy… Irrizáló jégcsapokat találtam ki, de ami fejben működik, az a valóságban gyakran nem. Több próbálkozásra akkor nem volt időm.

Tavaly már ellőttem mind a hópehely, mind a hó témát, a jég meg ugye nem jött össze, így arra gondoltam legyen hóesés. Az A-England Tristam már önmagában olyan, mint a csillagos égbolt, és nemrég szereztem be egy toppert (Flormar Icy Top IT04), amiben fehér pöttyök vannak – sajnos nem önmagukban, hanem hatszögek és szálacskák mellett.

karacsonyi körömkihivas 2013_1 02

A tervem az volt, hogy felviszem a körömre a toppert, és majd kimazsolázom a szálakat és a hatszögeket. Nos, ez nem működött, elég macerás, és óhatatlanul belekaptam az alapszínbe. Így azt a megoldást találtam ki, hogy papírra viszek fel a topperből, az ecsetet lehúzom az üveg falán, amennyire csak tudom, és a szálakat kikerülve veszek fel a papíron lévő lakkból – a hatszögeket kegyesen felengedtem a körmeimre.
Eléggé pazarló módszer, de 90%-ban működik; néhány szálacska így is a körmeimre került, de őket sikerült az alapszín pár apró sérülése árán letessékelnem.
Alapesetben nem igényelne fedőlakkot ez a topper, mert nagyon szépen belesimul a lakkozás felszínébe, de a sérülések elfedése érdekében a lakkozást 1 réteg essence ultra gloss fedőlakkal fejeztem be.

13 megjegyzés:

  1. Egyszerű, de mégis nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  2. Tök jó lett, nekem ez a megoldás így eszembe nem jutott volna :D

    VálaszTörlés
  3. Az egyik legszebb, amit tőled láttam. :) Megérte a küszködést. :D

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is az egyik legszebb amit láttam nálad, igaz most jutottam el odáig hogy le is reagáljam a dolgot :D Nagyon szép lett ^^

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik!:)
    Teljesen olyan mint a hóesés.:)

    VálaszTörlés