2013. december 6., péntek

Karácsony körömkihívás 2013 | Mikulás és segédjei

karacsonyi körömkihivas 2013_2 1

Mivel tavaly már kimaxoltam a cukiságfaktort a pingvinnel és a rénszarvassal, idén a sötét oldalt képviselem, egy krampusz formájában. Legalábbis szerettem volna. Nem mondom, hogy egyértelműen felismerhető, de azért valamit alkottam. Egyébként mi a különbség a krampusz és az ördög között? Úgy értem, külsőleg megjeleníthető módon.


karacsonyi körömkihivas 2013_2 2

Az alapszín az Avon Pro+ Licorice, a szemekhez a Flormar Supermatte M103-ast használtam. Pirosnak először a Miss Sporty Lasting Colour 150 Red Tango-t választottam, de az alig látszott a feketén (pedig önmagában 1 rétegben is nagyon szép), így az A-England Perceval-hoz nyúltam, ami nem egy egyszerű krémszín, hanem egy gyönyörűséges metálpiros . És ha már ilyen csajos színt kapott szarvnak és faroknak, egy kis glitter sem árthat – a kisujjamon a Lovely Moulin Rouge Nr. 6-ot láthatjátok. A lakkozást a szokásos essence ultra gloss fedőlakkal fejeztem be.

karacsonyi körömkihivas 2013_2 3

18 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon jó lett! Ötletes, hogy krampuszos :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szuper lett, nekem tetszik a sötét oldal :)

    VálaszTörlés
  3. :))), szeretem a sötét oldalad maniját :)

    ügyi :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik az ötlet, hogy a krampuszt választottad! És a kivitelezés is szuper! :)

    VálaszTörlés
  5. TÖk jó, hogy "gonosz" oldalról közelítettél! :D

    VálaszTörlés
  6. szuper ötlet, hogy nem a sablonos rénszarvas ötlettel álltál elő :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon ötletes és kreatív munka!
    Szuper ötlet!:)

    VálaszTörlés
  8. Úúú! Nem kérdés többé, hogy rendszeres olvasód leszek-e. :D Ez a krampusz extra cuki! *.* Mármint gonosz... természetesen. :D Ja, és ezzel a fajta tükörsima csillogással engem amúgy is meg lehet venni kilóra. A kép alapján azt hittem géllakk van a körmödön. Ez a fedőlakk kapható még?

    VálaszTörlés