2013. december 14., szombat

Karácsony körömkihívás 2013 | Karácsonyi díszítés

karacsonyi körömkihivas 2013_4 1

Ezt a részt is késve hozom, és ez sem lett valami nagy szám, de igazából örülök, hogy ennyit össze tudtam hozni, ugyanis eléggé rosszul vagyok mostanában egészségügyileg, és egyelőre azt sem tudni, mi az oka. Ennyit a nyavalygásról.

karacsonyi körömkihivas 2013_4 2

A témáról nekem a fényfüzér jutott eszembe, abból is az egyszínű fehér (sárga), ez sokkal jobban illik hozzám, mint a színes.

Az A-England Tess D’Urbervilles az alap 2 rétegben, a zsinór színét az Avon Pro+ Licorice-ből és az A-England Ascalon-ból kevertem ki, hogy látsszon is belőle valami (nem jött össze), az égőkhöz/fényekhez a régi essence 67 make it golden-t használtam.

Miután ráeszméltem, hogy képeken még annyira sem jön át a látvány, mint élőben, készítettem a bejegyzésben elsőként látható fotót, ezen még hasonlít is arra a manikűr, amit meg szerettem volna jeleníteni.

karacsonyi körömkihivas 2013_4 3

7 megjegyzés: