2013. december 10., kedd

Karácsony körömkihívás 2013 | Karácsonyi színek

karacsonyi körömkihivas 2013_3 1
Amikor megláttam ezt a témát, egyből az A-England Perceval és a Tess D’Urbervilles jutott eszembe. Előbbi egy gyönyörű metálpiros, utóbbi pedig egy csillámos karácsonyzöld, és fejben nagyon szépen mutattak együtt; az Ascalont terveztem harmadik színnek. Először nyomdával szerettem volna kivitelezni a csíkokat, de úgy a Tess D’Urbervilles inkább szürke volt, mint zöld (pedig teljes körömre 1 réteg is elég belőle), így maradt a kézi megvalósítás.

karacsonyi körömkihivas 2013_3 2

A zöld lakk sajnos még így is inkább fekete, mint zöld, az ezüst pedig bár önmagában gyönyörű, mintázni nem annyira alkalmas, ehhez szerintem túl “fátyolszerű”.
Élőben egyébként sokkal szebben néz ki, a színek teltebbek, és persze a vonalak hibái sem olyat feltűnőek.

karacsonyi körömkihivas 2013_3 3

8 megjegyzés:

  1. Szépek ezek a színek így együtt!! Tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörá ez, nem kell szabadkozni! Nagyon szeretem a manikűrjeidet :-)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is tök jó lett! Annyira talán nem karácsonyos nekem, de télinek, téli :)

    VálaszTörlés
  4. Szuper lett!
    Nekem nagyon tetszik.:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szupi lett! Istenik ezek a színek! :)

    VálaszTörlés