2013. december 15., vasárnap

Gradient Liner | smink

gradient liner 1

Pár hete készítettem ezt a sminket, de addig nem akartam bemutatni a blogon, amíg nem találok ki neki egy jól hangzó nevet. Hiába törtem a fejem, nem jutott eszembe semmi, így maradt ez az informatív, de unalmas cím :)

Az Avon Savage Beauty nevű négyes palettájának 1-es (aranysárga), 2-es (türkizkék) és 4-es (sötét taupe) színével és a szuper avonos tusecsetemmel alkottam meg a tusvonalat, a szempillaspirál nagy valószínűséggel az Astor Big & Beautiful BFly Butterfly, ezeken kívül még az Etude House Proof 10 szemhéjalapozót, a Missha The Style korrektort #2-es árnyalatban, egy fekete essence szemceruzát (long lasting - black fever) és az Avon kétvégű szemöldökceruzát (Dark Brown) használtam a szemem (környéké)re.

gradient liner 2

A teljesarcos képek szerintem kivétel nélkül borzasztóan sikerültek, de Klau jóváhagyta ezt a kettőt, úgyhogy betettem őket a bejegyzésbe :D

gradient liner 3

További használt termékek:
Skinfood Good Afternoon Peach Green Tea #2
3W Clinic púder #23
Bourjois pirosító 74 Rose Ambré
Avon Extra Lasting rúzs Enduring Wine
Maybelline colorsensational szájfény 630 Coffee Kiss

12 megjegyzés: