2013. december 27., péntek

Dermacol Acneclear arcmaszk | teszt

dermacol acneclear mask 1

Ismét egy olyan termékről írok, amit az iparfumeria webshop jóvoltából tesztelhetek.
A Baviphat epres maszkom már az utolsókat rúgja, és bár nagyon-nagyon szerettem, keresem az alternatíváját, ugyanis nem a legolcsóbb darabról van szó, a bbkrem.hu-n 2750 Ft, de ebayen sem kapni 2300 Ft-nál kevesebbért. Így érthető módon megörültem ennek a maszknak, amikor ráleltem.

Csomagolás: Elméletileg ez egy 2 adagos maszk, 2x8 gramm terméket tartalmaz a tasak, de mint látni fogjátok, sokkal több használatra elég. A tasakot könnyű kinyitni, igazából nem lenne vele probléma, de szerintem vagy több rekeszbe kéne szétosztani a maszkot, vagy kevesebb terméket adni, mert így – ha csak nem akarunk pazarolni/kiszárítani a maradék anyagot – át kell pakolni egy jól zárható tégelybe. Nekem volt ilyen otthon, de pár forintért lehet kapni gyógyszertárakban hasonlót (ha jól tudom). 4/5 

dermacol acneclear mask 2

Használat, állag, illat, szín: Piszkosfehér színű, elég sűrű anyagról van szó; az illata engem uborkáéra emlékeztet, de legalábbis valamilyen növényre, pedig inkább gyógyszertári/vegyszeres szagra számítottam. Radírozás után, nedves arcon használom, így könnyű eloszlatni, de száraz bőrre nehezebb felvinni, mert nagyon gyorsan szárad. Kevés is elég belőle, illetve én direkt vékony rétegben kentem fel már első alkalommal is, mert féltem, hogy túlságosan szárít majd. A tasakon látható instrukció szerint heti 1 alkalommal érdemes használni, 10-15 perc hatóidőt hagyva neki, én is eszerint használom. Egészen könnyen lemosható, könnyebben, mint az epres Baviphat maszk. Eddig 4 alkalommal használtam, és kb. a fele fogyott el. 4/5

dermacol acneclear mask 3

Hatás: Lemosás után csodálatos tapintású a bőröm, puha és tiszta érzetű. Nagyon jól tisztít, az összes felesleges olajat felszívja a bőrről. Ami a hosszabb távú hatást illeti, leginkább gyulladáscsökkentést, illetve megelőzést vettem észre. Egyébként sem gyulladt pattanásokkal küzdök, sokkal inkább a mitesszerekkel gyűlik meg a bajom, de menstruáció előtt/alatt azért kijön rajtam pár – úgy vettem észre, ezekből kevesebb lett, sőt, volt, amikor meg sem látszódott a bőrömön a hormonok tombolása. Kicsit szárít, de nem jobban, mint más hasonló, általam használt termékek; a L’Oréal micellás vizével szoktam utána áttörölni az arcomat, ennyi elég is neki. Nem tesz csodát, de ezt nem is várom, várhatom egyetlen terméktől, így 5/5.

Ár/érték arány: Az iparfumerián 450 Ft-ba kerül (a webshopban itt találjátok), ami első pillantásra soknak tűnik egy 2 adagos maszkért, de mint kiderült, nekem sokkal több használatra elég, legalább 8 alkalomra. Ha jól emlékszem, az epres maszkot 5 hónapig használtam, szintén kb. hetente, néha gyakrabban, tehát 20-25 alkalommal; vele összehasonlítva a Dermacol maszk egyáltalán nem tűnik drágának, de más, drogériás termékek ellen valószínűleg vesztene. 4/5

Összességében: Örülök, hogy kipróbáltam ezt a maszkot, elégedett vagyok vele – engem is meglepett, hogy mennyire, szerintem nem is veszem újra a Baviphat maszkot (bár az illata miatt nagyon csábít), hanem ennél maradok. Kár, hogy nem árulják nagyobb méretben. 5/5

1 megjegyzés: