2013. december 30., hétfő

Decemberi szerzemények

1

Ebben a hónapban is többször jártam a Naillandnél, viszont sikerült visszafognom magam – vagy elfogytak, amiket kinéztem, vagy élőben nem tetszettek annyira.

Barry M Copper: Evinde blogján láttam meg ezt a lakkot (bejegyzés itt), és teljesen magával ragadott. Kicsit csalódtam benne, mert bár 2 rétegben kentem fel, szerintem ráférne egy harmadik is, egy nap után megkopott a körömvégeken (fedőlakk nélkül), és ami a legrosszabb, hogy nem látom olyan szemkápráztatóan szépnek, mint amilyennek lennie kéne. Ez mondjuk lehet, hogy nem a lakk hibája, hanem a fényviszonyoké és a bőrszínemé. 1590 Ft

A-England Fated Prince: Már sokadjára járok úgy, hogy nem azt az A-England lakkot hozom el, amit kinéztem. Most az Excalibur és a Lady of the Lake volt soros, de előbbin nagyon filózok, hogy ne inkább a China Glaze hasonmását hozzam-e el, utóbbiban pedig mindig elbizonytalanodom élőben, mert a világítás miatt sehogyan sem mutat. Majdnem így jártam a Tristam-mal is anno, fel sem ismertem, mert annyira más színe volt, mint a netes swatchokon, de másodjára azért elhoztam (és reménykedtem). És láss csodát, az egyik leggyönyörűségesebb lakk a gyűjteményemben, úgyhogy a Lady of the Lake-ben is bíznom kéne, mégis már másodjára tettem vissza.

És akkor most ugorjunk a Fated Prince-re. Réges-régen kinéztem már magamnak, de mindig találtam helyette valami mást, most viszont nagyon kellett a lelkivilágomnak ez a szín. Még csak margarétán próbáltam, de már most látom, hogy nagyon jóban leszünk, egy réteg elég belőle, és még ezekben a szörnyű fényviszonyokban is szépséges. 2990 Ft

Golden Rose Jolly Jewels 110: Ez a lakk már a Nailland nyitásának híre előtt kívánságlistás volt a blogoknak köszönhetően, de emiatt az egy lakk miatt nem akartam külföldről rendelni. Mire eljutottam volna oda, hogy megvegyem a Nailland-nél (az A-Englandek prioritást élveztek), elfogyott. Így amikor végre megláttam a pultnál, különösebb szemrevételezés nélkül megvettem, a kipróbálás még várat magára. 840 Ft

2

China Glaze First Mate: Ezt a lakkot a Bikira blogon láttam meg (bejegyzés itt), és mind a színe, mind a minősége lenyűgözött.Világosabb, mint a képen, kissé fáradt tengerészkék. Fel is került a “lakklistámra”, amit előszeretettel mutattam azoknak, akik az iránt érdeklődtek, hogy mit adjanak nekem karácsonyra, így került végül hozzám :) 1490 Ft

Sunny Day (frankenlakk by Klau), Moyra Sand Effect Nr. 855: Ez a két lakk is karácsonyi ajándék volt, Klautól :) Az általa készített lakkot még csak margarétán próbáltam (bevallom, félek a lemosástól :D), de valami elképesztően gyönyörű színe van. A Moyra lakk már volt a körmeimen, egy sötétszürke sand finishű lakkról van szó, kicsit mintha érdesebb, karcosabb lenne a felülete, mint a többi áltam próbált sand lakknak.

3

A családomtól az iHerb rendelésemet kaptam ajándékba. Már nagyon régóta nézegetem a Real Techniques ecseteket, el is voltak könyvjelzőzve azok, amikről tudtam, hogy majd egyszer beszerzem őket.

A Black Friday alkalmából 20% kedvezmény volt az oldalon összes RT ecsetre, úgy gondoltam, ennél jobb ajánlatot nem találok majd, úgyhogy elkezdtem bepakolni őket a virtuális kosaramba. Persze vagy ötször átrágtam magam a kínálaton, ki- és betettem az ecseteket, készleteket, de végül azoknál maradtam, amiket eredetileg kinéztem. Ahhoz, hogy érvényesíteni tudjam a 10 dolláros kedvezményt*, választanom kellett pár dollár értékben valamit. Beugrott, hogy van egy ELF primer, amire régóta kíváncsi vagyok, de persze nem volt raktáron, így maradtam az EcoTools arctisztító szivacsoknál (EcoTools Facial Sponges 2.65$) és egy szintén EcoTools kétoldalú mosdószivacsnál (EcoTools Sustainable Body Buff 1.65$). Járt egy ajándék termék a rendeléshez, egy Sierra Bees ajakápolót választottam, mert mindenhol nagyon jókat olvastam róla – ehhez képest nem vagyok tőle elájulva.

A 8$-os szállítás választottam, ennél volt egy olcsóbb opció, az 4$-ba került volna, de ahhoz nem járt tracking number, ezt pedig nem mertem megkockáztatni. Ezzel együtt 39.06$-ba került a csomag, ez 8600-8900 Ft, ami szerintem nagyon kedvező ár. November 29-én adtam le a rendelést, december 3-án adták postára, és december 18-án érkezett meg a csomag.

*ez 40$ feletti rendelésnél jár első vásárláskor, 40$ alatt 5$ a kedvezmény. Kóddal érvényesíthető, az enyém RQQ622, ha ezt a kódot használjátok rendeléskor, elvileg jóváírják nekem a vásárlásotok összegének 4%-át, amit levásárolhatok az oldalon. Nyilvánvalóan nem ezekből a jóváírásokból fogom megrendelni a következő RT ecsetszettemet, de úgy tartom tisztességesnek, ha ezt is leírom.

Az ecsetekről nem tervezek külön bejegyzést, mert rengeteg helyen olvashattok róluk, viszont nem teljesen ugyanazt tapasztaltam, amit másoktól hallottam róluk, így most a szokásosnál bővebben fejtem ki a véleményemet róluk, először általánosságban, majd egyesével. Inkább első benyomásokról tudok beszámolni, mert még nem túl sokszor volt alkalmam használni őket.

Valaki azt írta, hogy az alapján, amit az A-England lakkokról olvasott, legalább azt várta volna, hogy maguktól “lakkozódnak fel”, és közben angyalok kórusa szolgáltatja a zenei alapot – ez pedig nem történt meg. Én is valahogyan így jártam ezekkel az ecsetekkel, valószínűleg túl nagyok voltak az elvárásaim. A legtöbb helyen azt olvastam, hogy csodálatosan puhák – ehhez képest én csak az Expert Face Brush-nál tapasztaltam ezt, ez tényleg simogatnivalóan, ellenállhatatlanul puha, a többi is jó, de valahogy többet vártam.

Real Techniques Powder Brush: Ez egy hatalmas púderecset, a második legpuhább az RT ecseteim közül. Igazából nem tudom többet mondani, teszi a dolgát, elégedett vagyok vele. 9.99$

Real Techniques Blush Brush: Őt vártam a legjobban, és benne csalódtam a legnagyobbat. Keskenyebb, kevésbé tömött, mint a képeken, nehezebben veszi fel a pirosítót mint a párforintos essence ecsetem. Még kísérletezek vele, másik pirosítóval is kipróbálom, illetve lehet, hogy csak hozzá kell szoknom, mivel más technikát is igényel, mint a korábban használt ecseteim. 8.99$

Real Techniques Expert Face Brush: Igazából nincs értelmes magyarázat arra, hogy őt miért rendeltem meg, ugyanis leginkább folyékony alapozókhoz való, én pedig olyat nem használok, csak BB krémet, azt pedig kézzel viszem fel. Ennek ellenére ő is bekerült a csomagba, és nem bántam meg. Eddig egyszer próbáltam, a BB krémemet vittem fel vele – azt nem tudom, hogy szebben mutatott-e így, mint kézzel kenve, mert elég sötét volt már, de nagyon jó érzés volt használni, erről az ecsetről tényleg elmondható, hogy istenien puha. 8.99$

Real Techniques Core Collection: Ha őszinte akarok lenni, akkor azt kell mondjam, hogy ezt a szettet igazából a kontúrecset (Contour Brush) miatt vettem meg – annyira, de annyira vágytam rá, és teljesen beleéltem magam, hogy milyen jó lesz vele kontúrozni. És tényleg jó :) A mérete pont megfelelő, jól beillik az arccsontom alá, pontosabban tudok vele dolgozni, mint az eddig erre használt ecsetemmel.

Szerencsére a többi ecsetet is ki tudom használni (a Buffing Brush kivételével, ezzel még nem tudom, mit kezdek): az elvileg alapozáshoz való Pointed Foundation Brush tökéletes a szemem alá, korrektor felviteléhez, sokkal jobb fedést tudok így elérni, mint kézzel eldolgozva; a Detailer Brush-t pedig egyéb korrektorozáshoz használom. 17.99$

4

Ebayről is rendeltem mostanában pár dolgot, a képen láthatókon kívül még egy 5 darabos pontozószettet is, amit úgy elraktam, hogy azóta sem találom… A nevekre kattintva eljuttok a termékhez ebayen.

10 darab margaréta: Ahogy bővül a lakkgyűjteményem, úgy fogynak a szabad margaréták, ideje volt beszerezni az utánpótlást. Kicsivel kevesebb, mint 1 hónap alatt ért ide, a szállítás ingyenes volt. 3.45$

3 db-os ecsetszett körömdíszítéshez: Ezeket a körömágyamra került lakk eltávolítására fogom használni. 5-6 hét alatt ért ide, a szállítás ingyenes volt.  0.89$

3 db-s ecsetszett körömdíszítéshez: Pontosan ilyet már nem találtam, de “nail art liner tool” kulcsszavakra keresve találtok hasonlókat. Szintén elég sokára, 5-6 hét alatt érkezett meg, a szállítás ingyenes volt. 0.89$

Utántölthető parfümös üvegcsék: Ennél az eladónál licitáltam mindkét 3 db-s csomagra, végül 4.48$–t és 5.50$-t fizettem értük, plusz 2x0.99$ szállítást, tehát nem volt egy olcsó mulatság, de annyira megörültem nekik, mert végre találtam szép, ízléses darabokat.

5

Avon Naturals Herbal csalán és bojtorján sampon: Régóta Avon Naturals samponokat használok, általában az újdonságok közül választok, de most nem találtam olyat, amit megfelelőnek éreztem volna, így ezt a darabot vettem újra. Az előző tubusnál is elégedett voltam, most is az vagyok. Egyszerű, finom illatú, olcsó sampon. 439 Ft

Avon Care Invisible Care izzadásgátló golyós dezodor: Már kétféle Avon Care dezodort is kipróbáltam, elégedett voltam velük, de ismét egy új változatot szerettem volna kipróbálni. A hatásával ennek is elégedett vagyok, de az illata nekem túl virágos. Tervezem a 4. verziót is beszerezni, ha majd arról is lesz véleményem, szeretnék egy közös, összefoglaló bejegyzést róluk. 399 Ft

16 megjegyzés:

  1. Úristen, a Klau féle lakk hihetetlenül gyönyörű! :-)
    Ha egyszer rászánod magad, hogy felkened a körmeidre, mindenképpen oszd meg velünk! :-D

    VálaszTörlés
  2. Arra Moyra sandra még nekem is fáj a fogam. :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek a lakkok, nekem is be kell szereznem egy A Englandot :)

    VálaszTörlés
  4. Jajj mennyi szépség! *.* RT ecsetet énisénis! :D

    VálaszTörlés
  5. Nyugi, nem gázabb a lemosása, mint egy sand lakké ;]

    VálaszTörlés
  6. Nekem meg pont a Blush Brush a kedvencem, remélem, Te is megszokod majd, és kialakul a szerelem köztetek. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, én is remélem :/ De egyébként tényleg más a formája az enyémnek, mint bármelyiknek, amit másoknál láttam :(

      Törlés
    2. Hát igen, ez a kézzel készített ecsetek hátránya. :-(

      Törlés
  7. Csodásak ezek a szerzemények :) Remélhetőleg hamarosan nekem is lesz A-England lakkom :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi leszek, melyiket választod :)

      Törlés