2013. december 19., csütörtök

Avon négyes szemhéjpúder - Savage Beauty | teszt

avon true color eyeshadow quad_savage beauty 01

Első pillantásra megtetszett ez a paletta, de ugyanebben a pillanatban már tudtam, hogy nem fogom tudni kihasználni. Mégsem bírtam nem megvenni.

Csomagolás: A paletta tetején arany színű, indás-virágos minta található, ennyiben tér el a már bemutatott Stone Taupes paletta csomagolásától. Masszív, jól záródó fekete dobozka, tükörrel, és egy nem is olyan rossz kétvégű applikátorral. 5/5

avon true color eyeshadow quad_savage beauty 02
napsütés | árnyék

Színek, pigmentáltság: A palettában található 4 szín közül 2 élénk, 2 pedig mondhatni kiegészítő szín.

Az 1-es szín egy nagyon szép selyemfényű aranysárga. A pigmentáltsága jó, de van nála jobb is a palettában. Sajnos itt a swatchokon nem sikerült elkapnom a szépségét, de a bejegyzés alján linkelt sminkes bejegyzésben teljes pompájában láthatjátok.
A 2-es szín egy nagyon jól eltalált taupe, nekem nagyon tetszik, csak sajnos az én bőrömön nem érvényesül a színe. Bár mattnak tűnhet, az árnyékban készült swatchon látszik, hogy elszórtan arany csillámok vannak benne, igaz, hogy szemhéjon ebből nem sok látszódik/érződik. Jól pigmentált, majdnem annyira, mint a 3-as szín.
A 3-as szín egy matt, petrolkékbe hajló türkizkék, a paletta sztárja. Brutálisan pigmentált, de tényleg, nem árt óvatosan bánni vele sminkeléskor.
A 4-es szín egy sötét, fényes taupe, aprócska csillámokkal, amik a panben már-már holo-hatásúnak tűnnek. A pigmentáltsága az 1-es színéhez hasonló, jó, de nem kiváló.

avon true color eyeshadow quad_savage beauty 03

Szépek a színek, a pigmentáltság a jó-nagyon jó skálán mozog, úgyhogy 4/5.

A mintákat az Avon SuperShock szemhéjalapozóra készítettem, 2-3 húzással. Felül a napsütésben, középen az árnyékban, alul a vakuval készült képet láthatjátok.

avon true color eyeshadow quad_savage beauty 04

Használat, állag: A két matt szín porzik kissé, értelemszerűen ez inkább a kéknél okoz gondot, mindenképpen alapozás előtt készítsük el a szemsminkünket, így nem ér majd bosszúság. Felvitel közben sem árt vigyázni ezzel a színnel, mert tényleg nagyon pigmentált, először kisebb mennyiséggel dolgozzunk, majd erősítsük meg, ha szükséges. 4/5

Tartósság: Önmagukban gyengék, de szemhéjalapozóval jól teljesítenek. 4/5

Ár/érték arány: A négyes paletták teljes ára 2360 Ft, általában 1600 Ft körüli akciós áron kaphatók. Ez szerintem sok, 1200-1400 Ft körüli árat tartanék értük reálisnak. 4/5

Összességében: Gondolkodóba ejtett ez a termék… Sokkal kevésbé használom (ki), mint a Stone Taupes palettát (annak a 2-es színe a leggyakrabban használt szemhéjpúderem mostanában), de mégis közelebb áll a szívemhez, és úgy érzem, jobban megérte az árát, a szép színek és a jobb minőség miatt. Ugyanakkor még mindig túlárazottnak tartom, és pl. az önmagában vett tartóssága lehetne jobb. 4/5

Sminkben itt láthattátok.

8 megjegyzés:

  1. Szépek, bár én ezeket a színeket nem tudnám kihasználni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem tudom, de nem tudtam nem megvenni :S

      Törlés
  2. Kicsit szomorú hogy a jól kihasználható színösszeállításaik olyan gyengék, ez a különlegesebb paletta pedig ilyen jó. Én szeretek a színekkel kísérletezni de nem hiszem hogy évente 1-2 alkalomnál többet használnám, ahhoz képest pedig elég drága szerintem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen... Én sem gyakran használom, de akkor viszont olyan szép :))

      Törlés
  3. Sajnos az Avon paletták (meg még pár dolog) nagyon túl van árazva. Néha még az akciós termékeken is érdemes elgondolkodni, hogy nem-e talál az ember a drogériákban jobbat olcsóbban.
    Amúgy a szinek tetszenek, én lehet kihasználnék egy ilyen szinösszeállitást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó drogériás szemhéjpúderrel én még nem találkoztam, nekem a Sleek paletták a kedvenceim, azokból is a régebbiek :)

      Törlés
  4. Sajnos az a baj az Avon palettáival hogy önmagukban gyengén muzsikálnak. Igaz, még nem volt tőlük ilyen téren termékem, de másoknál is látom, hogy nem az igazi az amit mutatnak. Akkor már azt mondom hogy plusz egy ezresért veszek egy drágább terméket, ami biztos, hogy nem hagy cserben, amikor szükségem lenne rá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nálam nem gond igazából, mert a tartósság miatt mindig muszáj szemhéjalapot használnom.
      Mint az előző hozzászólásban írtam, nekem a Sleek paletták a kedvenceim, annyi van már belőlük, hogy pár matt, natúr színt leszámítva nem is lenne szükségem új szemhéjfestékekre. Drogériákban már meg sem nézem a szemhéjpúdereket, nehogy elcsábuljak, mert úgyis csalódás lesz a vége :(

      Törlés