2013. december 4., szerda

Astor Fashion Studio | 267 Purple Queen

astor fashion studio modern baroque_267 purple queen 01
A Coty Kft-től kapott két lakk közül elsőként ezt a sötétlilát próbáltam ki.

Ez a lakk az Astor Modern Baroque kollekciójába tartozik, és a 267 Purple Queen nevet viseli.
Astor lakkok közül még csak a Perfect Stay típusúakat próbáltam, a Fashion Studio vonal így újdonság volt a számomra.

astor fashion studio modern baroque_267 purple queen 02

Az üveg egészen csinos formájú, 6 ml lakkot tartalmaz. Az ecset hagyományos, nem lapított.

astor fashion studio modern baroque_267 purple queen 03

Az állaga nem túl jó, nem terül valami szépen; az első réteg még nagyon csíkozódott, foltos volt, tehát mindenképpen kell belőle két, közepesen vastag réteg, de így már szépen fed.

Emlékeim szerint egész gyorsan száradt, és szép fényesre; a képeken fedőlakk nélkül láthatjátok.

astor fashion studio modern baroque_267 purple queen 04

Felkenve sötétebb, mélyebb színe van, mint az üvegben, egy krém finishű, meleg tónusú liláról van szó.

astor fashion studio modern baroque_267 purple queen 05

Tartósságban sajnos nem remekel, már a 2. napon több helyen lepattogott.

A Modern Baroque körömlakkok ajánlott fogyasztói ára 899 Ft, és elvileg 5 metálos árnyalatban elérhetőek, gyakorlatilag ezeket egyik drogériában sem láttam, csak pár krém finishűt, és ha jól láttam, a tesztelők is mind ezekből a lakkokból kaptak.

Összességében nem egy rossz lakk, de ha már Astor, akkor én továbbra is maradnék a Perfect Stay Gel Shine vonalnál, ezek szerintem jobban megérik az árukat, annak ellenére, hogy jóval drágábbak.

7 megjegyzés:

  1. igazi őszi szín , nekem nagyon tetszik

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ez a szín, teljesen őszkompatibilis :-)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű szín, és csodás választás ilyenkorra :))

    VálaszTörlés
  4. Ennek nagyon szép színe van, és ismételni tudom a többieket, tényleg őszies :)

    VálaszTörlés
  5. Annyira bejön mostanában ez a szín, pedig nem vagyok lilás. Az Avonnak van egy hasonló kifutó lakkja, és imádtam viselni, ez is tök jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű szín, de a második napon lepattog??? Ez nagyon lehangoló... :(

    VálaszTörlés