2013. december 21., szombat

Astor Fashion Studio | 266 Velvet Red

astor fashion studio modern baroque_266 velvet red 1

Nemrégiben két Astor lakkot és egy szintén Astor szempillaspirált kaptam a Coty Kft-től tesztelésre. A sötétlila lakkot már bemutattam (itt), most a másik következik.

Megpillantva az üveget, nem tudtam hova tenni ennek a lakknak a színét. Sötét, piszkos rózsaszínnek tűnt, nagyon nem tetszett, az árnyalatnevet pedig nem értettem. De mivel a lila is sokkal szebb volt felkenve, mint üvegben, bizakodtam.

astor fashion studio modern baroque_266 velvet red 2

Ennek a lakknak jobb az állaga, mint lila társának, szebben kenhető, egyenletes fedést nyújt már az első réteg is, de a szín miatt mindenképpen kell belőle a 2 réteg.

A szín… Mint a képen is látszik, tényleg különbözik az üvegben és a körmön látható szín, utóbbi sötétebb és kevésbé rózsaszínes. Nem rossz, de így sem lett a kedvencem, nekem egy kicsit vérszegény, nem elég telített szín.

A többi tulajdonságában megegyezik a Purple Queen árnyalattal: viszonylag gyorsan, és szép fényesre szárad; de sajnos nem igazán tartós, 2-3 napig szép maximum.

3 megjegyzés: