2013. november 11., hétfő

Őszi kedvencek

01
Volt egy időszak, amikor írtam havi kedvences bejegyzéseket, de hamar rájöttem, hogy nem változnak olyan gyakran a kedvenc/legtöbbet használt termékeim, hogy érdemes legyen folytatni ezt a rovatot. Ugyanakkor időnként összegyűlik pár dolog, amiről szeretnék írni, de nem tudok/akarok külön bejegyzést szentelni nekik, ezért arra gondoltam, hogy évszakonként, három havonta lennének ilyen posztok.

02
A-England - Ascalon, A-England - Beauty Never Fails: Azt hiszem, ez a két lakk nem okozott meglepetést senkinek, már mindkettőről áradoztam külön bejegyzésben, itt és itt. Mind a kettő gyönyörű színű, kiváló minőségű, de ami az Ascalont bejuttatta a kedvenceim közé, az az, hogy ő az én Jolly Joker lakkom: gyakorlatilag majdnem mindenhez illik. Ha nem tudok (de igazából nem is akarok) a többi lakkom közül választani, akkor biztosan érte nyúlok.

03
Avon Extra Lasting rúzs - Enduring Wine: Szintén egy Jolly Joker, régóta lógok a tesztjével is, de egyszerűen képtelen vagyok színhűen befotózni sem őt, sem a Vintage Pink nevű testvérét felkenve, a fenti kép viszont élethű. Minőségileg sincsen ellene kifogásom (ajakápoló fölé használom, így nem szárít), de a színéért szeretem. Mostanában gyakran csak minimális sminkre van időm, ezt a rúzst pedig még gyorsan feldobom útközben, és máris sokkal jobban nézek ki; szinte hihetetlen, hogy egy jól megválasztott rúzs/szájfény mennyit tud dobni a megjelenésen.

NYC Liquid Lipshine - 587 Wine n Dine:
Erről a szájfényről azt hittem, hogy kivonták a forgalomból, mert nevetséges, kb. 270 Ft-s áron szereztem be még tavaly, de nem, a NYC honlapja szerint kapható.
És miért is szeretem annyira? Először is a gyönyörű színe miatt, amiről nagyképűség nélkül mondhatom, hogy jól áll nekem, emellett igazi őszi árnyalat. Aztán a tartóssága, ami szájfényhez képest meglepően jó: 3 órát kibír, igaz, nem teljes pompájában, de a színe határozottan megmarad, még az ivás is belefér 1-2x. Az állaga ennek megfelelően sűrűbb, az illata pedig elég erős, édeskés.

Mindkét terméket láthattátok használat közben itt.

04

Avon négyes szemhéjpúder - Stone Taupes: Ő inkább sokat használt termék, mint kedvenc, mert nem vagyok vele teljesen megelégedve, de a 2-es színt szinte minden nap használom. Teszt itt.

Sleek Blush By 3 - Sugar:
  A középső, Muscovado árnyalat a kedvencem, sőt, őszintén szólva a másik kettőt (Turbinado, Demerara) szerintem csak kipróbáltam, mert ez a pirosítópaletta együtt érkezett a két másik Sleek pirosítómmal, és inkább őket használtam. Viszont egy ideje nem találom a Pomegranate árnyalatot, a Coralt pedig elköltöztettem, így “kénytelen” voltam ezekhez a színekhez nyúlni, és valahogy mindig a Muscovado-hoz van kedvem :) Nagyon csalóka árnyalat egyébként, a panben barnának tűnik, nagyon enyhe mályvás beütéssel, arany csillámokkal, feltéve pedig egyértelműen mályva, arany fénnyel, én semmi barnát nem látok rajta.

05

Avon City Rush parfüm:
Nem tudom megunni ezt a parfümöt, már tavaly is ő volt a kedvencem, nagyon szeretem magamon.

Avon Naturals fűszeres narancs és gyömbér tusfürdő:
Ő is inkább “legtöbbet használt termék”, mint kedvenc, de finom, és kétségkívül őszies-télies illata van, nem szárít, jól habzik, nem kell belőle sok, őt használom a leggyakrabban, pedig van pár másik tusfürdőm most.

06
Ahmad Tea - Mixed Berries, Pickwick Fruit Amour - zöldalma-vörösáfonya-vanília: Oké, ők nem szépségápolási termékek, viszont egyértelműen kedvencek :) A bogyós teát már említettem az őszi tagben is, a Pickwick tea pedig meglepetésként ért, hogy milyen finom - nem sok jót remélek már a Pickwicktől :D

Nektek mik az őszi kedvenceitek?


16 megjegyzés:

  1. Ezek a körömlakkok gyönyörűek... A pickwick teához pedig kedvet kaptam:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aztán ha nem ízlik, ne én legyek a hibás :D

      Törlés
    2. Nagyon vaníliás? Mert akkor hanyagolom inkább:P Csak olyan jól hangzik hogy alma meg vörösáfonya..

      Törlés
    3. Őszintén szólva fogalmam nincs, milyen íze van :D, én nem érzem konkrétan sem a zöldalmát, sem az áfonyát, de sokkal inkább gyümölcsös íze van, mint vaníliás.

      Törlés
  2. A pickwicknek mostanában egész jó teái vannak, ez az almás tényleg nagyon finom :) Az Ahmad teát merre lehet kapni, mert én anno (2004-ben :)) Londonban vettem epreset és azóta a tökéletes epres teát hajkurászom :) Csaknem kapható itthon is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi az Auchanban vesszük, de ha jól emlékszem, csak ebben az egy ízben kapható a gyümölcsösök közül :/

      Törlés
    2. ójaj...köszi az infót, körbenézek majd akkor auchanban, hátha találok epreset is. ha pedig nem lesz, akkor megkóstolom a bogyósat :)

      Törlés
    3. Ha találsz más ízeket is, akkor léci írd meg, és azt is, hogy melyik Auchanban :D (mi a csömöribe járunk)

      Törlés
    4. Decemberben eljutottam Auchanba, és találtam is Ahmad teát, de én is csak a bogyósat. Viszont ez tényleg nagyon finom, most is ezt iszogatom és innen jutott eszembe, hogy nálad találkoztam vele :) remélem egyszer az epres is kapható lesz itthon :)

      Törlés
  3. Ideje lesz megint Pickwick-et nézni. :) Amiket legutóbb vettem, mindnek olyan íze volt, mintha égett gumit rágcsálnék, és kíméletlen büdösek is voltak, kivéve a meggyes-joghurtos, az A tea.

    VálaszTörlés
  4. Húúú, Pickwick teák!!! Teamániám van, nekem már a doboz látványától is csorog a nyálam :D Néhány kivétellel nekem mind bejött, most a Teekanne teákra vagyunk teljesen ráállva.

    VálaszTörlés
  5. Díjat kaptál tőlem :)
    http://megaera-magical-world.blogspot.hu/2013/11/dijat-kaptam-ismet.html

    VálaszTörlés
  6. Én imádom a Pickwick teákat. Nagyon-nagyon :) a szilvás-vaníliás-fahéjasat próbáltad már? Megunhatatlan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mintha rémlene, hogy kóstoltam volna, de az is, hogy nem ízlett :D

      Törlés