2013. november 18., hétfő

Manikűrvadász #5

manikurvadasz #5 01
Újabb forduló Manikűrvadász :)
Most a Panka körmök blogról választhattam – sok jó ötlettel találkoztam, és végül emellett a cicás lakkozás mellett döntöttem.

Így nézett ki az eredeti:


Az én verzióm pedig ilyen lett:

manikurvadasz #5 02

Csak a színeken változtattam, az évszakhoz igazítottam őket.

Az alapszín az A-England Ascalon, a cica feje az A-England Jane Eyre, fülei  és orra az essence colour&go 66 shiny goddess godness, a háromszögekhez az essence lakkot, az A-England Tristamot, és a Rimmel Lycra Pro 405 Fierce Cherryt használtam, a kontúrozáshoz pedig az Avon Pro+ Licorice-t.

Végül lekentem a Flormar mattító fedőlakkjával – hezitáltam, hogy ezt, vagy fényes fedőlakkot használjak, nem tudom, végül jól döntöttem-e, mindenesetre így különlegesebb a hatás.

manikurvadasz #5 03
A háromszögeket egyébként elkészítettem a jobb kezemre is – elszórakoztam velük egy darabig, az biztos :)

17 megjegyzés:

  1. Annyira bírom, ahogy a színeket a magad személyiségéhez szabod! Nagyon jó lett, jó kis őszi színek :-)

    VálaszTörlés
  2. Mindkettő tetszik, de a tiéd egy picit jobban. :)

    VálaszTörlés
  3. Jujj, már élőben is nagyon édi volt! :)

    VálaszTörlés
  4. baromijóó*-* nagyon jók a színei

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett :D Tetszik, hogy teljesen más színeket használtál, mint az eredeti :)

    VálaszTörlés
  6. Jujj de jól néz ki, hogy matt! Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik nekem ez, a te színkombinációd az én szívemhez is közelebb áll :) Nagyon cuki :)) Legszívesebben én is megcsinálnám :DD

    VálaszTörlés
  8. Tetszik, szépek a színek, a munka, szokásosan, máson nagyon tetszik a matt finis :)

    VálaszTörlés
  9. de kis édes, mintha rajzolva lenne a körmödre, nagyon szép : )

    VálaszTörlés
  10. Mikor az én párom volt Panka, majdnem én is ezt a körmöt alkottam újra tőle :) szuper lett, olyan cuki!

    VálaszTörlés
  11. hála a kollégiumnak, csak most jutottam gép közelbe, hogy megnézzem a többiek alkotásait...
    nagyon tetszik a te megoldásod, tényleg egy olyan igazi őszi változata lett ennek a manikűrnek, az alapszín különösen tetszik:))

    VálaszTörlés
  12. Gyönyörűek ezek a lakkok, a cicus meg...ááá, imádom! *.*

    VálaszTörlés