2013. november 21., csütörtök

Himalaya Herbals kakaóvajas intenzív hidratáló ajakbalzsam | teszt

027

2 Carmex elhasználása után annak ellenére vágytam valami másra, hogy igazából nem tudok rosszat mondani róla – én a stiftes változatot vettem.

Nem kerestem kifejezetten natúr ajakápolót, de az árát látva úgy döntöttem, teszek vele egy próbát. Kapható búzacsíraolajos változatban is, de a kakaóvajas szimpatikusabb volt így ősszel.

Leírás a Himalaya Herbals weboldaláról:
“Kakaóvajas intenzív hidratáló ajakápoló, mely megvédi ajkait a kiszáradástól és a repedezéstől. A kakaóvaj gazdag és természetes E-vitamin forrás, míg a szálafa vaj természetes antioxidáns.
Nem tartalmaz petróleumot, mesterséges színezékeket és tartósítószereket.”

Csomagolás: A szokásos ajakápolós papírtartóban árusítják, azon belül a szokásos ajakápolós tekerős tubusban találjuk a terméket, 4,5 grammot, ami kb. a szokásos mennyiség ajakápolóknál :D Kattanva zárul, táskabiztosnak ítélem. 5/5

015
Használat, állag: Kissé keményebb állagú ajakápolóról van szó, a bőr melegétől persze megolvad, és nem nehéz kenni. Az illata kellemes, meleg illat, nem tolakodó. Tömbben halványsárga színű, de felkenve teljesen átlátszó, enyhe, természetes fényt ad az ajkaknak. Egy használat során 1-2 “húzásnyit” kenek fel. Nem szívódik be azonnal, védőréteget képez, ami hasonlít a Carmexére, csak nem olyan tömény és mű. 5/5

Hatás:
Kezdetben elég sokszor kellett újrakennem, mert miután beszívódott, ismét száraznak éreztem a bőrömet, de egy idő után megbékéltek egymással. Egy olyan napon, amikor járok-kelek a városban, tehát éri hideg, szél, stb., kb. 3x használom – emlékeim szerint gyakrabban, mint a Carmexet –, így egész nap hidratáltak az ajkaim, de valahogy mégsem adja azt a hatást, mint a Carmex. 4/5

Ár/érték arány:
Ajánlott fogyasztói ára 499 Ft, szerintem abszolút megér ennyi pénzt. 5/5

Összességében:
Egy egészen jó termékről van szó, biztosan el fogom használni, de valószínűleg nem fogom újravenni, nekem még mindig a Carmex a legjobb. 4/5

6 megjegyzés:

  1. Na, akkor most örülök, hogy lecsaptam rá akcióban, mert ezek szerint nem rossz. Még nem kezdtem el használni, mert kaptam egy TBS Honeymania balzsamot, és egyelőre azt tesztelem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abszolút nem rossz, csak nem Carmex :D

      Törlés
  2. Nekem is nagyon szimpatikus,gondolkodtam rajta az akcióban, de végül még sem vettem meg, de szerintem még majd máskor fog landolni a kosárkámban!:) Az az egy kérdésem lenne,hogy az illata milyen,érezni a kakaóvajat?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a helyzet, hogy nem tudom, milyen illata van a kakaóvajnak :$ :D Számomra ismeretlen illatú, illetve érzek benne egy méz-szerű illatot.

      Törlés
  3. Nagy kedvencem, az állaga, az illata, a hatása nekem tökéletesen megfelel, szerintem le is ragadok nála, mondjuk úgy egy életre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd meglátom, hogy milyen lesz a viszonyunk, ha a végére érek.
      Örülök, hogy neked ennyire bevált :)

      Törlés