2013. november 20., szerda

Díjat kaptam - Versatile Blogger

versitle-blogger (1)
A napokban kaptam ezt a díjat Megaera-tól, nagyon szépen köszönöm, bár nem tudom, mivel érdemeltem ki, nem tartom magam sokoldalú bloggernek :)

Szabályok:
1) Helyezd el a díjat a blogon.
2) Linkeld be, aki jelölt téged
3) Jelölj te is blogokat a díjra
4) Értesítsd őket a jelölésről
5) Írj 7 dolgot magadról


Ha nem haragszotok, nem jelölök senkit, nagyjából lefutott már ez a díj a blogvilágban, akinek adnám, az már megkapta úgyis :)

7 dolgot viszont megpróbálok összeszedni magamról:

1. Régebben rendszeresen felemás zoknit hordtam, szándékosan.
2. Kisebb koromban nagyon kutyás voltam, aztán 18-19 éves korom körül macskás lettem, gondolom azért,       mert a lelkivilágom már sokkal inkább a cicákéra hasonlít.
3. A könyvespolcomon a Harry Potter 4. és 5. kötete fel van cserélve – először véletlenül alakult így, aztán          direkt nem cseréltem vissza, végül elhatároztam, hogy mindig így marad.
4. Nem tartom magam jó embernek. Vannak pozitív tulajdonságaim, de semmi olyan, amit erénynek lehetne       tekinteni.
5. Ahelyett, hogy megpróbálnék kiszenvedni 7 infót magamról, órák óta az ebayt bújom, olyan cuccok után           nézelődve, amikre igazából semmi szükségem.
6. Egyre többször és többfélét főzök :)
7. Nem tudom, hogy mit kezdjek az életemmel.

1 megjegyzés: