2013. november 28., csütörtök

Dermacol Neon Glow körömlakk | 08 Navy

dermacol neon glow nail polish_08 navy 01
Klau közreműködésének köszönhetően nekem is lehetőségem nyílt együttműködni az iparfumeria.hu webshoppal; ebben a bejegyzésben az elsőként tesztelésre választott terméket mutatom meg, egy Dermacol márkájú körömlakkot.

Még sosem volt neon színű lakkom, de ez nem is olyan vad neon, meg ugye kék is, tehát nagy baj nem érhet, gondoltam.

dermacol neon glow nail polish_08 navy 02

Az üveg aprócska, kb. 5,5 cm magas, és 5 ml lakkot tartalmaz. Az ecset szerencsére normál méretű, hagyományos típusú, enyhén lapított.

dermacol neon glow nail polish_08 navy 03

A lakk szépen terül, nem csíkoz, viszont kell belőle a 3 réteg, és még így sem tökéletes a fedése. Az első réteg nagyon gyorsan szárad, de együtt a három réteg sajnos igen lassan, órákkal lefekvés előtt lakkoztam, és még így is párnyanyomatosak lettek másnapra a körmeim.

dermacol neon glow nail polish_08 navy 04
A finishe egészen érdekes, nekem nagyon tetszik. A képeken is látszik, hogy nem teljesen fényes, de nem is matt, olyan bársonyos ránézésre és tapintásra is, jó simizni :D Sajnos 3-4 nap alatt kifényesedik.

A tartóssága nem rossz, de nem is kiemelkedő, kb. 3 napig bírja, szerencsére inkább a körömvégi kopás jellemző, nem pattog.

dermacol neon glow nail polish_08 navy 05
Az iparfumerián 9 színben elérhető, és 430 Ft-ba kerül, a webshopban itt találjátok. Én ezen a kéken kívül még a Magentát vettem meg.

Összességében: tetszik a színe és a finishe, valamint az ára is kedvező, de minimum 3 réteg szükséges belőle, és emiatt lassan is szárad.

2 megjegyzés:

  1. először a képen azt hittem sokkal nagyon kiszerelésű és kár ,h csak 3 rétegbe fed igazán :[
    a színe pedig gyönyörűséges :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk engem nem zavar, hogy ilyen kis kiszerelésű, viszont a 3 réteg igen.
      A Magentát még csak margarétán próbáltam, de mintha az jobban teljesítene.

      Törlés