2013. november 15., péntek

Bourjois 1 Seconde Gel körömlakk | 07 Fuchsia bucolique

bourjois 1 seconde gel nail enamel_07 fuchsia bucolique 01
Még a nyáron történt, hogy Klau felajánlotta, válasszak valamit az iparfumeria.hu kínálatából, és én hosszas swatchböngészés után emellett a körömlakk mellett döntöttem. Nem bántam meg :)

A felirat szerint egy húzással-egy másodperc alatt kifesthetünk 1-1 körmöt, valamint 50 másodperc alatt meg is szárad a lakk, emellett “szalon-finish”-t is ígér, mindezt a széles ecsetnek és a különleges, szilikonos textúrának köszönhetően.

Az üveg sajátos formájú, hosszú kupakkal; nekem nincs gondom vele, tároláskor sem okoz nehézséget, de tudom, hogy van, akinek nem tetszik.

bourjois 1 seconde gel nail enamel_07 fuchsia bucolique 02

Az ecset rövid és széles, talán túlságosan is, a kisujjamnál már vigyáznom kellett. Ha egy árnyalattal keskenyebb lenne, tökéletesnek mondanám, mert tényleg nagyon gyorsan és szépen lehet vele lakkozni.

Az állaga sűrűbb, én inkább a “vékonyabb” lakkokat szeretem, azokkal könnyebben boldogulok, de ezzel semmi problémám nem volt. Ez a szín nagyon jól pigmentált, egyetlen rétegben kentem fel, de persze nem tudom, a többi árnyalat hogyan viselkedik.

bourjois 1 seconde gel nail enamel_07 fuchsia bucolique 03

Ha nem is 50 másodperc alatt, de tényleg gyorsan szárad ez az 1 réteg, és hihetetlenül fényesre, a képeken szokás szerint fedőlakk nélkül láthatjátok.

bourjois 1 seconde gel nail enamel_07 fuchsia bucolique 04

A színe egészen sötét fukszia, néha már-már pirosasnak tűnik. Ez az a rózsaszín, amit még én is elviselek magamon, sőt, nagyon tetszik. Elég nyárias szín, ezért most feldobtam a Flormar Icy Top IT04 fedőlakkal, megmutatom így is.

bourjois 1 seconde gel nail enamel_07 fuchsia bucolique 05

Kb. 3 napig bírta önmagában, ami nem kiemelkedő, fedőlakkal persze tovább hordható; de egyébként a könnyű kezelhetőség, a pigmentáltság és a finish maximálisan feledteti velem ezt a hiányosságát.

bourjois 1 seconde gel nail enamel_07 fuchsia bucolique 06

Ez esetben a minőségnek ára is van, 1890 Ft-ba kerül az iparfumerián (itt találjátok a webshopban), és sejtésem szerint máshol is 2000 Ft körül kapható. Ezért az árért 9 ml lakkot kapunk, ami szerintem az ideális mennyiség körül van.

Ez volt az első Bourjois lakkom, és nem tervezek nagyon bevásárolni belőlük, nyilván az áruk miatt, de a minőségével nagyon meg vagyok elégedve, úgyhogy fontolgatom, hogy veszek egy szép sötétvöröset; szerintem az alapszínekre érdemes többet áldozni, ez amolyan befektetésféle :)

12 megjegyzés:

  1. gyönyörű színe van, bár kicsit drágának találom, egyelőre még nincs Bourjois lakkom.. de ami késik.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, nem a legolcsóbb, de szerintem megéri :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Ugyan, mikor döntök én rosszul? :D

      Törlés
  3. Oh de szép. :) Most csak egy Bourjois lakkom de nagyon szeretem. :) Ennek is csodás színe van. :)

    VálaszTörlés
  4. Huh és én ezt nem láttam? Nagyon tetszik ez a fedőlakk!! Nekem több 1 Seconde lakkom is van, eddig mindegyik hibátlanul teljesített.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet elfogyott szombatra - amikor én voltam kedden, már csak 2 db volt belőle :)

      Törlés
  5. Gyönyörű! *-* És a fedőlakkal talán még jobb! :D

    VálaszTörlés