2013. november 7., csütörtök

Avon négyes szemhéjpúder - Stone Taupes | teszt

avon true color eyeshadow quad_stone taupes 01
A régi kiadású Avon négyes szemhéjpúderek sosem érdekeltek annyira, hogy meg is vegyem őket, de az újak közül kettőt is rendeltem: a natúr színeket tartalmazó Stone Taupes-t és a sokkal élénkebb Savage Beauty-t. A mai bejegyzésben az előbbit tesztelem.

Ezt a négyest azért választottam, mert szerettem volna egy kicsi, pár színből álló natúr palettát; ennek a terméknek a megjelenése nagyon jól jött. Korábban gondolkoztam a Catrice Absolute Nude palettán, de nem valami jók a vélemények róla krémmánián, így letettem róla.

Csomagolás: Nem készítettem külön fényképet, a csomagolása megegyezik a régi kiadású palettákéval. Fekete papírdobozban érkezik az elég jó minőségű, műanyag doboz, ami táskabiztosan záródik. Belül az összesen 5 gramm festéken kívül (viszonyításképp egy essence mono 2,5 gramm) egy szép nagy tükröt találunk, és egy nem is olyan rossz kétvégű applikátort, vészhelyzetben mindkettő jól jöhet, sőt, sietős reggeleken én rendszeresen az applikátor keskenyebbik végével viszem fel és satírozom el a festéket az alsó szempillasorban.
Olvastam, hogy sokaknak nem tetszik a szemfestékek újféle elrendezése; nos, nekem a régi nem jött be, olyan gagyi hatásúnak éreztem a kis kerek paneket, a mostaniakat viszont modernnek találom. 5/5

avon true color eyeshadow quad_stone taupes 02
napsütés | árnyék | vaku

Színek, pigmentáltság: A palettában 4 színt találunk, mindegyik a natúr vonalon mozog.
Az 1-es egy bőrszínű darab, bár mattnak tűnik, igazából ebben is vannak apró csillámok, de ezek feltéve szinte nem is látszanak. Az állaga, finishe egy kicsit krétás, ez a képeken is látszik. Az árnyékban készült kép adja vissza legélethűbben a színét.
A 2-es egy ööö, milyen szín ez, segítsen valaki… Egy világos, fényes, barnás színről van szó, enyhe mályvás beütéssel, az árnyékos és a vakus kép között van a színe félúton. Ez a kedvencem a palettából, gyakran csak önmagában használom, a széleit elsatírozom, és kész is.
A 3-as egy szép taupe szín, inkább szürkés, mint barnás, az igazi színe szintén valahol az árnyékos és a vakus kép között van. Bár a swatchokon fényesnek tűnik, szemhéjon inkább a matthoz közelít.
A 4-es egy sötétszürke, nagyon enyhe barnás beütéssel, esetében a vakus kép a mérvadó. Az állaga, finishe ugyan olyan, mint a 3-as színé.

avon true color eyeshadow quad_stone taupes 03
A pigmentáltsága mindegyik árnyalatnak hasonló, a 2-esé egy picit jobb, de összességében közepes-jó.
A swatchokon egész jól teljesítenek, de feltéve nem ilyen meggyőzőek. 3/5

A mintákat Avon Supershock szemhéjalapozóra készítettem, 2-3 húzással. Felül a napsütésben, középen az árnyékban, alul a vakuval készült képet láthatjátok.

avon true color eyeshadow quad_stone taupes 04
Használat, állag: A 2-es kivételével mindegyik szín porzik egy kicsit, de (számomra) nem zavaró módon, a Sleek paletták ennél sokkal jobban potyognak. A nem túl erős pigmentáltság miatt meg kell dolgozni a megfelelő árnyalatokért, de legalább szépen satírozhatóak egymással. 4/5

Tartósság:
Önmagukban 2-3 órát bírnak, ezután kopásnak indulnak, de egy jó szemhéjalapozóval (én most az Etude House Proof 10 Eye Primert használom) egész nap kitartanak. 4/5

Ár/érték arány:
Teljes áron 2360 Ft-ba kerülnek a négyes paletták, akcióban 1600 Ft körül kaphatóak, de szerintem még ez is sok ezért a termékért. Az essence hasonló színösszeállítású palettája (essence quattro eyeshadow 07 over the taupe), ha jól emlékszem, 999 Ft-ba kerül, és nem annyival rosszabb minőségű, mint amennyivel olcsóbb. 3/5

Összességében:
Egy túlárazott, közepes minőségű palettáról van szó, amit számomra a 2-es számú árnyalat ment meg, ezt nagyon szeretem, de a többit ritkán használom. 3/5

Sminkben itt láthattátok.

9 megjegyzés:

  1. Hát igen. Nálam most 700 Ft-ért eladóak a nem beváltak közülük, és szerintem nem is érnek ennél többet...

    VálaszTörlés
  2. Jesszus! :D Ennyiért már majdnem lehet Sleek-et is kapni. :D Vagy MUA-t. Egy nagyon natúr, nagyon hétköznapi sminkhez még elmegy, de akkor inkább már a Catrice paletta vagy a H&M. Azok még jobbak is és több szín van bennük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem megvolt a Sleek Au Naturel, de eladtam, mert annyi natúr színt egyszerűen nem tudtam kihasználni, és ide-oda hordozni sem tudtam. Egy kicsit bánom már... MUA natúr palettájával (palettáival) szintén ez lenne a problémám. A Catrice-ről írtam a bejegyzésben is, hogy a KM-es vélemények eltántorítottak tőle, és a H&M-esről is elég rosszakat írnak :/
      Nekem 4, igazán jó szín elég is lenne, mert több natúr árnyalatot ki sem tudnék használni.

      Törlés
  3. Annyira kár érte, mert amúgy szép színek :(

    VálaszTörlés
  4. Szemezgettem ezzel én is a katalógusban, de fukar módon, én nem fogok annyit kifizetni érte. Ugyanilyen színeim vannak nagy palettában, szóval nincs szükségem rá :D Kár érte :D

    VálaszTörlés
  5. Nekem is ez a paletta van meg.Nekem teljesen bevált,vendéglátásban dolgozom és 12+ órákat szoktam ált. dolgozni és nekem kibírja reggeltől estig/hajnalig.Korrektort+púdert használok alá,bár néha,amikor pörgősebb nap van,akkor kicsit összegyűlik a redőkben,de ez pár ujj húzással el lehet intézni és mintha misem történt volna megyek tovább.Színek is tetszenek,árát közepesnek mondanám,bár az applikátort tényleg nem sok mindenre jó, ráadásul azt be is ejtettem a radiátor mögé és lehetetlen kiszedni :D Bár hozzá kell tenni,hogy azóta sminkelek csak,amióta dolgozom,szóval nem régóta,sok összehasonlítási alapom nincs,de így elsőre nekem teljesen bejött ez a paletta,minőségre,árra és színre is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem mondjuk egyébként is olajos a szemhéjam, tehát az én "hibám" is, hogy csak ennyit bír rajtam.
      Az ára pl. egy Sleek palettáéhoz képest sok, utóbbiakban 12 szín van, 2500 Ft körül kaphatóak, és összehasonlíthatatlanul jobb minőségűek benne a festékek.
      Nem mondom, hogy kifejezetten rossz ez a paletta, de az én ennél többet várnék azért.

      Törlés
  6. Köszönöm a tesztet, nagyon jó!!Részletes és mindenre kiterjed, ritkán olvasok ilyen mindenre kiterjedő, színvonalas tesztet. A paletta annyira nem fogott meg, annál inkább ahogy írtál róla :) Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen az elismerést, nagyon jól esik! Elég ritkán posztolok, mert ilyen "minőségben" egyszerűen nem tudok gyakrabban írni, fotózni, és néha elkeseredem, hogy ez kevés ahhoz, hogy sikeres legyek a blogolásban, hogy szeressétek olvasni a blogot, hogy megtartsam az olvasóimat, de amikor ilyen visszajelzéseket kapok, abból tudom, hogy jól csinálom :)

      Törlés