2013. november 15., péntek

25 dal az életedből - TAG

Moon Angel blogján láttam meg ezt a taget, és egyből kedvet kaptam a kitöltéséhez :)
Ahol tudom, ott linkelem youtube-ról a dalt, a válaszaimra kattintva juttok el hozzájuk.

1. Melyik az a dal/zene ami a gyerekkorodra emlékeztet?

2. Melyik az a dal/zene ami az exedre emlékeztet?
Rengeteg Placebo szám, pl. ez, ez, ez. Na jó, leálltam, legyen valami más is, pl. ez. Meg ez. Jó, feladtam, van még egy csomó, amit linkelhetnék.

3. Melyik az a dal/zene amiről a szüleid jutnak eszedbe?
“Apát” már linkeltem, Anyához pedig nem kötődik semmi konkrét… ööö, dehogyis nem :D Nem tudom, ismeritek-e a Pál, Kata, Péter nevű dalt, nem linkelem, mert nem találtam belőle olyan verziót, amitől nem akarom kivágni a hangfalat az ablakon, de ezt anyáék régebben kánonban énekelték a kocsiban :))

4. Mutass egy dalt/zenét, ami megnyugtat!
Ez, és általában az összes nyugisabb szám a Skyrim zenéi közül; valószínűleg azért van rám ilyen hatással, mert nagyon szerettem ezzel a játékkal játszani, és felidézi, amikor békésen szedegettem a virágokat, gazokat meg a pillangószárnyakat a szép északi tájakon :D Teljesen ellazulok tőle.

5. Melyik az a dal, ami a fejedben ragad, akárhányszor hallod?
Melóban folyamatosan a Class FM megy (eddig mindegyik munkahelyemen ezt a sz.rt hallgatták, de tényleg mindegyiken), úgyhogy az aktuális slágerekkel járok így általában, amiket óránként 3x lejátszanak. Nem linkelek egyet sem, mert akkor megint nem tudom őket kiverni a fejemből :D

6. Melyik az a dal/zene ami egy jó barátra emlékeztet?

7. Mutass egy dalt ami az előző nyárra emlékeztet!

8. Egy zene ami az első szerelmedre emlékeztet.
Gyakorlatilag a teljes Linkin Park-Meteora és Green Day-American Idiot albumok, de hogy legyen valami vicces is, jöjjön ez.

9. Egy dal, ami reményt ad.

10. A kedvenc bandád egyik száma?
Nincsen egy kedvenc zenekarom, de mivel Rammstein még nem volt, legyen az, és mondjuk ez a szám.

11. Egy zene a kedvenc filmedből?
Az egyik kedvenc filmem az Igazából szerelem, és a kedvenc zeném belőle ez.

12. Melyik az a dal, amit legutóbb hallgattál?
Legutoljára a 11-es kérdéshez tartozó számot hallgattam, úgyhogy választok valami mást.
Ez a szám olyan sírós-nevetős számomra, de nagyon-nagyon szeretem. Igen, lehet hülyének nézni, de nézem a MLP-t :D

13. Egy dal, ami egy olyan barátra emlékeztet, akivel már nem vagytok jóban.
Ezt a számot egy olyan barátnőm mutatta, akivel már eléggé eltávolodtunk egymástól :(

14. Egy dal, ami a szerelmedre emlékeztet.

15. Egy dal, amit szívesen énekelsz?

16. Egy dal, ami megríkatott.

17. Melyik az a dal, amitől táncolni támad kedved?
Ööö, szerintem nincs ilyen.

18. Egy dal, amit szeretsz, de ritkán hallgatod.

19. Az első dal a zenelejátszód listájában (telefon, Ipod, mp3 lejátszó)?
Előadó szerint vannak ABC-sorrendben a számok, mert mindig random-ra van állítva a lejátszás, az első szám így ez.

20. És az utolsó?
Ez.

21. Melyik most a kedvenc dalod?

22. Egy dal, amit valaki énekelt neked.
Legyen ez, de sokat írhatnék :)

23. Egy dal, amit ki nem állhatsz.
Az összes agyonjátszott “sláger”, amit nap mint nap kénytelen vagyok hallgatni :D Van egy, aminek az a refrénje, hogy “lehet zöld az ég, lehet kék a fű” vagy valami hasonló. Na, azt tényleg ki nem állhatom.

24. Egy dal, amire egy barátoddal táncoltatok.

25. Egy dal, amit egész nap tudnál hallgatni és nem unnád meg.
Előbb-utóbb valószínűleg bármit megunnék, nem is kéne hozzá egy nap, úgyhogy megint “csak simán” egy jó számot mutatok, ezt.


Hú, annyi jó számot mutatnék még nektek :)
Nagyon érdekelnétek a ti válaszaitok is, töltsétek ki a taget akár itt, hozzászólásban, akár a saját blogotokon! :)

4 megjegyzés: