2013. október 8., kedd

Sminkek szeptemberből

Elég régen – legyünk őszinték: baromi régen volt utoljára smink a blogon.
Ennek leginkább az az oka, hogy sikeresen kiszárítottam az Avon Supershock szemhéjalapomat (11 nap táborozás után tűnt fel, hogy végig kupak nélkül volt), helyette pedig még nem vettem semmit, és így nem láttam, látom értelmét tusvonalon vagy egy kis natúr szemhéjpúderen kívül bármit is feltenni.

Néha azért fényképeztem, és ha külön-külön nem is érnek meg ezek a sminkek egy posztot, együtt már talán :) Főleg, hogy 2 olyan termék is szerepel rajtuk, amik hatalmas kedvenccé léptek elő mostanában, és amiket pont ezért szeretnék nektek megmutatni.

001

Ez a kedvencem, egyértelműen a csodálatos szájfény miatt, ami a New York Color Liquid Lipshine 587 Wine n Dine névre hallgat. Tervezek egy őszi kedvencek sorozatot, ott majd ömlengek róla, röviden csak annyit, hogy csodaszép színe van és szájfényhez képest meglepően tartós.
A másik kiemelendő dolog az Avon Superextend szemhéjtus Brown árnyalatban, aminek a tartósságától szóhoz sem jutok. De most komolyan: tusfilc és nem folyik-mászik le rólam egy teljes napon át?! Ez a világ nyolcadik csodája.

002

Az arcomon a szokásos dolgok: Missha Signature BB #23, Sleek Face Form Light: kontúrszín, Sleek Blush By 3 Sugar: Muscovado (ha már itt tartunk, ez is kedvenc lett mostanában), 3W Clinic “Dodo” púder #23. Ezeken kívül még az Avon “kefés” szemöldökceruzáját használtam Dark Brown színben, és a Maybelline The Rocket Volum’ Express szempillaspirál vízálló változatát.

003

Ez a smink annyiban különbözik az előzőtől, hogy a szememre került még a Sleek Storm paletta legvilágosabb színéből, illetve a számon az Avon Extra Lasting Enduring Wine árnyalatban, ami egyáltalán nem rózsaszín (a Vintage Pink-nek van hasonló színe, mint a képen látható), hanem ez is inkább lilás.

004
005
Ez a smink pedig olyan régi, hogy már alig emlékszem, miket használtam… A rúzs elvileg az Avon Expert Lasting Vintage Pink, a szememen a Catrice Revoltaire trendkiadás Toxic Combination palettájának olívazöld és világosszürke árnyalata van, plusz a külső szemzugban valószínűleg valamelyik Sleek paletta sötétebb zöldje. A pirosítóról fogalmam nincs. Tudom, ciki; legközelebb jegyzetelek.

006

8 megjegyzés:

  1. Az első sminkben szerintem az ajakszín a legszebb, nagyon jól állnának neked a sötét rúzsok szerintem. Szívesen megnéznék egy pin up stílusú sminket is tőled. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is :) Lehet, hogy jól állnának, csak nem nagyon van alkalmam és merszem hordani őket, pedig van már pár (...) darabom. Tervbe vettem ;)

      Törlés
  2. Nálam az utolsó a nyerő. Nagyon jól áll ez a természetes füstösség. :)

    VálaszTörlés
  3. Csak azt mondanám, "de legalább szép vagy!" :DD

    VálaszTörlés