2013. október 25., péntek

Temptress | smink

01
Először is leszögezném, hogy a bejegyzés címe – temptress, azaz csábító (nő) – nem rám, nem is a sminkre utal, hanem a használt rúzs nevére :)

Már régóta szerettem volna olyan sminket, aminek a főszereplője egy erősebb színű rúzs, de egyrészt a szám aszimmetrikus volta miatt elég nehéz dolgom van, hogy szépen is mutasson, másrészt pedig alkalmam sincs ilyen sminket hordani, de napokban volt időm pepecselni vele; és talán nem sikerült annyira rosszul, hogy ne mutassam meg.

02

Használtam pár új terméket, amiket még nem láthattatok a blogon, olyat is, amit én is most próbáltam először, még 2-2 tincs műszempillát is feltettem; illetve ennél a sminknél döntöttem el, hogy nem szenvedek többet a The Maybelline Rocket’ Volum Express szempillaspirállal, odaajándékoztam húgomnak a vízálló változatával együtt, hátha neki jobban bejön.

03

Arc:
Skinfood Good Afternoon Peach Green Tea BB Cream #2
Sleek Face Form Kit - Light (kontúr és highlighter)
Bourjois pirosító - 74 Rose Ambré
3W Clinic púder #23

Szem:
Missha The Style Under Eye Brightener Concealer #2 Natural Beige
Avon Supershock szemhéjalapozó
essence long lasting szemceruza – 01 black fever
Avon Quattro szemhéjpúder paletta - Stone Taupe (1-es, 2-es, 3-as szín)
Avon SuperExtend folyékony szemhéjtus – Black
Maybelline The Rocket Volum’ Express szempillaspirál

Avon kétvégű szemöldökceruza - Dark Brown

Száj:
Max Factor Lip Liner - 18 Plum
Avon Colordisiac rúzs - Temptress


13 megjegyzés:

  1. Gyönyörű! És hidd el, nem kell neked műszempilla.. :D

    VálaszTörlés
  2. Ez a vörös rúzs jól áll neked, tetszik, a tusvonal meg gyönyörű:)

    VálaszTörlés
  3. Igenis, hogy te is temptress vagy! ;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ez a rúzs és jól is áll neked! :)

    VálaszTörlés
  5. Csodás őszi smink, nagyon jól áll neked az a rúzs! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon bejön a rúzs, és szuperül áll neked! :)

    VálaszTörlés
  7. Káprázatos ez a smink, a rúzs színébe beleszerettem, és tényleg nagyon jól áll :)

    VálaszTörlés
  8. Durvadurvadurva, és ez olyan nagyon pozitív értelemben kell érteni :) És boldog Bianka-napot ;)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép smink lett, és jól áll ez a rúzs :-)

    VálaszTörlés