2013. október 14., hétfő

Őszi TAG

Az ősz a kedvenc évszakom, így természetes, hogy én is kitöltöm ezt a taget :)

autumn-leaves-tree-desktop-wallpaper

1. Kedvenc dolog az őszben?
Az időjárás, az őszi ruhák, az ősz illata, a színes levelek, az évszak hangulata…

2. Kedvenc őszi italod?

Leginkább gyümölcsteákat iszom, mostanában az Ahmad Mixed Berries a kedvencem.

3. Milyen ízesítésű a kedvenc teád?
Ezt sikerült megválaszolnom az előző kérdésnél :)

shutterstock_21183613

4. Kedvenc gyertyád,illatod?
Illatos gyertyáim nincsenek, párologtatót szoktam használni, narancs és fahéj illóolajat teszek bele a legtöbbször.

5. Kedvenc rúzs?

Rúzsból most az Avon Extra Lasting Enduring Vine a kedvencem (nagyon régóta adós vagyok a tesztjével, de képtelen vagyok színhűen befotózni), illetve van egy szájfény, amit szintén nagyon szeretek, ez pedig a New York Color Liquid Lipshine 587 Wine n Dine. Mindkettőt itt láthatjátok sminkben.

6. Kedvenc hidratáló termék?

Öhm, az az igazság, hogy külön hidratálni nem nagyon szoktam, jöhetnek a kövek… Az arcomra nappalra BB krémet használok, éjszakára pedig Alksebor kenőcsöt, aminek bár nem a hidratálás az elsődleges funkciója, elég nekem ez a kettő, úgy érzem. Testápolózni jó esetben hetente jut eszembe; nem mondom, hogy nem férne rá(m) többször is, de alapvetően nem száraz a bőröm.

7. Milyen színeket használsz a szemeiden?

Egyébként is a barnás és földszínek állnak nekem a legjobban, így természetes, hogy most, amikor szezonja van, is ezeket részesítem előnyben. Illetve nagyon szeretném végre kipróbálni a Metallic Pomegranate CT-met, csak az előző tapasztalatokból kiindulva (On and on Bronze) nem merem egész napra feltenni, mostanában pedig ilyen napjaim vannak.

8. Kedvenc zene, amit ősszel hallgatsz?

Nincsenek kifejezetten őszi zenéim, de mostanában két musicalt hallgatok agyon, A dzsungel könyvét és a Doctor Herzet.


9. Kedvenc film és sorozat, amit ilyenkor nézel?
Egyikből sincsen kifejezetten őszi darabom, sorozatokkal nagyon le vagyok maradva (így kapásból, amiket néznem kéne: Pretty Little Liars, Hell on Wheels, Breaking Bad, és ez tényleg csak az első 3, ami eszembe jutott).

10. Kedvenc könyv, amit ősszel szeretsz olvasni?

Most mondjam azt, hogy könyvből sincsen őszi kedvenc? Mondom. Illetve írom. Egyébként könyvekkel még inkább le vagyok maradva, de egyszerűen nincsen sem erőm, sem időm olyan tevékenységeket folytatni, amihez aktív agyműködés szükségeltetik.

11. Kedvenc őszi viselet?

Bőrkabát, bakancs, sálak, pulcsik – az őszi ruhák a kedvenceim.

12. Kedvenc őszi étel?

Krémlevesek – akár saját készítésű, akár “bögrés”. Azért persze előbbiek finomabbak :)

creamy-mushroom-soup

13. Kedvenc helyed ilyenkor?
Bárhol, ahol érezni lehet az őszi levegő illatát, és persze a fák, bokrok is dobnak a hangulaton :)

14. Szereted a sütőtököt?

Sütve nem igazán, de levesnek igen.

15. Ha meghívnának egy Halloween-buliba minek öltöznél?

Nem tudom; a lényeg, hogy végre legyen alkalmam valami extrább sminket készíteni.

halloween_makeup_05

16. Mivel töltődsz fel ilyenkor?
Leginkább ugyanazzal, amivel egyébként is.

17. Kedvenc őszi kiegészítőd?

Sálak!

18. Milyen sorozatokat nézel ősszel?

Ööö, mintha lett volna már hasonló kérdés, nem?

19. Nagy meleg pulcsi vagy vékony kabát?

Hm, jó kérdés, de inkább kabát.

20. Sima sál vagy "végtelen" sál?
 
Utóbbi! Mióta felfedeztem, hogy ilyenek is léteznek, csak ilyet hordok.

prod2320305

21. Előfordul, hogy hordasz napszemüveget?
Szeptemberben még sokat hordtam, de azóta kikerült a táskámból.

22. Mi az a három dolog, ami azonnal beugrik, ha az őszre gondolsz?
 
Az őszi levegő illata, színes levelek, harmónia.

23. Kedvenc őszi gyümölcs?

Alma, szőlő.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

24. Kedvenc őszi édesség/sütemény?
Minden, ami csokis. Na jó, az almáspite is jöhet.

25. Kedvenc őszi hónapod?

Ebbe még sosem gondoltam bele, de talán az október, főleg, ha olyan szép idő van, mint most.

1 megjegyzés: