2013. október 31., csütörtök

Októberi szerzemények

01
A-England Perceval, Dragon, Ascalon, Tristam: Valószínűleg nem vagyok egyedül, ha azt mondom, hosszú ideje csodálom az A-England lakkokat. Még a nyáron sikerült beszereznem 3 darabot (Beauty Never Fails, Saint George, Jane Eyre), őket hosszas nézelődés után választottam ki, de már akkor tudtam, hogy ez még nem a történet vége.
Szerencsés módon a Nailland nyitása és a névnapom igen közel esett egymáshoz, így szüleim jóvoltából 2 lakkot választhattam ajándékba. Úgy mentem a Naillandhez, hogy a Tristam-Fated Prince-Sleeping Palace trióból fogok választani, ehhez képest megláttam a Percevalt, ezt a gyönyörű metálpiros lakkot, és tudtam, hogy ő lesz az egyik. A Tristam és a Sleeping Palace között nem tudtam dönteni, mert a Tristam sokkal inkább lilának tűnt azokban a fényekben, mint kéknek, így két lila között kellett volna választanom, illetve képbe került a Lady of the Lake is, ami szintén lila, így teljes döntésképtelenségi állapotomban a Dragont hoztam el, egyébként őt is szerettem volna, csak nem volt elsődleges a listán. First world problem…
Kerek egy napig tudtam türtőztetni magam, másnap visszamentem, hogy akkor Fated Prince és Tristam, de nem tudtam nem felfigyelni az Ascalonra, és a kezemhez próbálva is jobban tetszett, mint a szintén szürke Fated Prince, így nála maradtam. Róla volt is már bejegyzés, itt találjátok.
A Dragonon kívül mindegyiket használtam már, őt is csak azért nem, mert Klauét kipróbálhattam anno. Egytől egyig gyönyörűek, imádom őket, és igen, mennék vissza megint, de majd csak fizetés után :) 2990 Ft/db

02

Flormar Supermatte körömlakk M103: Régóta szerettem volna egy igazán fehér körömlakkot, erről a darabról pedig jókat olvastam, így ez is bekerült a kosárba a Naillandben. Még nem próbáltam, de bízom benne, hogy jó lesz, és az ára is szuper, 575 Ft-ba került.

Etude House Proof 10 szemhéjalapozó:
Szintén a bloggerinák véleménye alapján döntöttem mellette, ebayről rendeltem, ettől az eladótól. Kevesebb, mint két hét alatt itt volt, $6.11-be került. Egyelőre úgy látom, bevált, de a teszttel még várok egy darabig.

03

Mindkét terméket ebayről, sing-sing-girltől rendeltem, aki viszont már nem szállít Magyarországra, nem tudom, miért :(

Skinfood Good Afternoon Peach Green Tea BB Cream 30g #2 Natural Beige:
Erről sem szeretnék elhamarkodottan írni, de eddig ez a BB krémem tetszik a legjobban. $7.88

Missha The Style Under Eye Brightener Concealer #2 Natural Beige:
Lassan elfogy az essence korrektorom, erről a termékről pedig csak jókat olvastam. Nekem is tetszik, remélem hosszú távon is beválik. $4.95

04

Avon SuperExtend szemhéjtus, Black: Róla már tesztet is írtam, csak jót tudok róla mondani: szép színe van, könnyen kezelhető, és tartós! 1249 Ft

05

Avon Naturals fűszeres narancs és gyömbér szett: Néha-néha elcsábulok az ilyen szettekre az illatuk miatt, pedig igazából csak a tusfürdőre lenne szükségem… A testápolót igyekszem használgatni, a testpermetet djkaty javaslatára befogtam textilillatosítónak. Nagyon kellemes illatuk van egyébként, a tusfürdő krémesebb fajta, nem mondom, hogy hidratál, de semmiképpen nem szárít; a testápoló olyan, mint a többi Avon Naturals testápoló, tehát elkenegetem, hidratál, de nem szuper termék. 1499 Ft

06

Avon habfürdő füge és vaníliaillattal: Nagyon ritkán fürdök kádban, de ha mégis, akkor szeretem különböző habfürdőkkel kényeztetni magam. Ennek nagyon megtetszett az illata a katalógusban, remélem élőben is jó, még nem próbáltam ki. 649 Ft

Avon Naturals tojás és élesztő sampon:
Újabb újdonság a Naturals samponok között, én pedig szeretem őket kipróbálni, az előző, cseresznyevirágos samponom már úgyis a végét járja. 399 Ft

15 megjegyzés:

  1. Jaj, most kedvet hoztál a narancsos-fűszeres szetthez... Szerintem a testpermetre benevezek, a másik kettőt pedig majd megkapja valaki ajándékba, akinek nincs ezernyi tusfürdője :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tusfürdők legalább elfogynak nálam, de a testpermetek... :D

      Törlés
  2. Jaj, azok az A-England lakkok *.* Majd talán egyszer nekem is lesz.

    VálaszTörlés
  3. Annyit dícséred ezt az Avon tust, nekem is ki kell próbálnom! :-)
    Épp kifogyott az Artdeco tusom, így pont kapóra jön, hogy akciós a katalógusban

    VálaszTörlés
  4. Nekem a fűszeres-narancsos szettből a testápoló van meg, és imádom*.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az illata tényleg jó, de nekem valahogy "semmi extra" kategóriásak az Avon Naturals testápolók :)

      Törlés
  5. Azok a körömlakkok gyönyörűek!!

    VálaszTörlés
  6. Három testpermet mellé nem kéne a negyedik, de ez nagyon csábítóan hangzik. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg pont a testpermetet találom feleslegesnek :D

      Törlés
  7. A lakkok csodásak! sok örömöd legyen benne :) Én pont tegnap akartam rendelni a kis BRTC-met sing singtől amikor sokkot kaptam hogy már nem szállít. :(( kereshetek új eladót, van ötleted esetleg? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rajta kívül még senkitől nem rendeltem kozmetikumot, az Etude House szemhéjalapozót leszámítva :/ (linkeltem az eladót ebben a bejegyzésben)

      Törlés
    2. Köszi, én is pont azt az eladót néztem ki tegnap :)

      Törlés