2013. október 10., csütörtök

Born Pretty Holo Polish | #12

born pretty holographic nail polish #12_001
Amikor begyűrűzött a holo-láz a magyar blogokra, engem nem igazán nyűgöztek le ezek a típusú körömlakkok. Aztán Aninál megláttam ezt a lakkot, pont blogsale-en, és egyből megtetszett, úgyhogy be is szereztem, igaz nem tőle, mert valaki gyorsabb volt nálam, hanem egy másik lány keresett meg, aki szintén eladta volna a példányát. Felajánlott még egy rózsaszín és egy ezüstös színűt is, nekem nem volt rájuk szükségem, viszont megkérdeztem Klaut, és ő szerette volna az ezüstöt, ami egyébként a #7-es. Mivel az egyszerűség kedvéért mindkét lakkot nekem postázta, ezért az ezüstről is tudok swatchot mutatni :)

A lakk üvege és kupakja négyszögletes, és elég pici, mindössze 6 ml lakkot tartalmaz. Az ecset korrekt darab, viszont a kupak aprósága nehézséget okozhat lakkozáskor. Az állaga elég vékony, folyós, én kifejezetten szeretem az ilyen lakkokat, egyenletesebben tudok velük dolgozni. 

Kissé kékes beütésű sötétzöld, hasonlít az A-England St. George-ra, az Avon Pro+ Noir Emerald-ra és az essence multi dimension 53 all access-re. Igen, jól sejtitek, ez az egyik (ha nem a) kedvenc színem, csak a nevét nem tudom.
A következő képen pont nem látszik, de élőben, árnyékban elég fakó, nem elég telt szerintem. De napsütésben…! Egyszerűen gyönyörű a holo hatás. Egyik nap, munka közben, testileg-szellemileg egyaránt igencsak fáradtan, azon kaptam magam, hogy a körmeimet bámulom mindenről elfeledkezve, mert két perce kisütött a nap :)

Először margarétán mutatom meg mindkét lakkot, mert a körmös képek nem sikerültek jól, akármennyit próbálkoztam.

born pretty holographic nail polish #12_002
Szűrt fényben elég visszafogottan mutatnak, de azért itt is felfedezhető némi szivárvány :)

born pretty holographic nail polish #12_003
Napfényben és vakuval pedig áll-leesősen, csillogó szemmel bámulósan, nyálcsorgatósan szépek. Nincs túl nagy gyakorlatom a holo lakkok fotózásában (milyen meglepő), de higgyétek el, eszméletlen. Jó, igazából lehet, hogy csak nekem ekkora újdonság a saját körmeimen látni, ti pedig már régen unjátok, de akkor is olyan szép…

A margarétára 4 réteget kentem mindkét lakkból, de saját körmön elég volt 2 réteg, fedőlakkot nem használtam. Gyorsan szárad; késő este lakkoztam, és még így sem lett párnanyomatos a lakkozás.

Nem valami tartós önmagában, már a 2. napon volt olyan körmöm, ahonnan lepattant, nem is kicsit, a 3. napon pedig már hordhatatlan volt. Fedőlakkal persze valószínűleg javíthatunk ezen a dolgon.

A Born Pretty Store-ból szerezhető be, nekem nincs tapasztalatom az oldallal, a rendeléssel, de több bloggerina is rendszeresen vásárol tőlük, így úgy sejtem, nem lehetnek nagy gondok velük.
12 árnyalat közül választhatunk, teljes áruk 12.88$, ami véleményem szerint elég húzós, ennyiért biztosan nem rendelném meg őket - ennél még az A-England lakkok is olcsóbbak, és azok majdnem kétszer ekkorák. Most éppen le vannak akciózva; van, amik 4.59$-ba, mások 5.59$-ba kerülnek, ez azért már barátságosabb. Én 700 Ft-ért vettem az enyémet használtan, ami bőven megérte szerintem.

Az első két kép napsütésben készült, a harmadik árnyékban, az utolsó pedig vakuval.

born pretty holographic nail polish #12_004

born pretty holographic nail polish #12_005

born pretty holographic nail polish #12_006

born pretty holographic nail polish #12_007

10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Ahhoz először is gyere fel Bp-re :D

      Törlés
  2. Gyönyörűszép!
    Eddig engem is hidegen hagytak a holo lakkok ... eddig :-)

    VálaszTörlés
  3. Tegnap nézegettem a Born Pretty oldalát,és rendeltem pár szépséget,ez a lakk is köztük volt :) Én is Ani-Smink és köröm oldaláról lettem rá figyelmes és szerettem bele,ha minden jól megy hamarosan itt lesz :D

    VálaszTörlés
  4. wow! this is a strong holo, it looks really good. i love born pretty, they have such a range of amazing items!

    x

    VálaszTörlés
  5. nekem is ugyanez van meg,imádom :)

    VálaszTörlés