2013. október 5., szombat

Avon Opal fedőlakk

avon opal top coat 1
Az Avon Opal fedőlakk az egyik nyári katalógus újdonsága volt, 999 Ft-ért lehet(ett) beszerezni, ezért az árért 12 ml terméket kapunk.

Az üveg és az ecset olyan, mint a szokásos Avon lakkoké, csak a felirat más: szögletes üveg és kupak, valamint hosszabb, lapított, egyenes végű ecset.

Tulajdonképpen ez egy pelyhes fedőlakk, szabálytalan, de összességében szögletes “fecnikkel”; engem a Color Club Covered in Diamonds lakkjára emlékeztet, ezért is örültem meg neki ennyire, amikor swatchokat kerestem róla az interneten -  a CC lakk ugyanis régóta kívánságlistás nálam, de nem jutottam el odáig, hogy meg is vegyem.

A fenti képen rózsaszínes-lilás-türkizes színűek a pelyhek, de villanyfényben például sárga-narancssárga-zöld-sötétkék árnyalatokban pompázik. Nagyon szép :)

5 különböző színű lakkon mutatom meg: sötétkék – essence multi dimension 65 midnight rocket, türkizkék – Moyra 69, szürke – Catrice 620 Captain Sparrow’s Boat,  fehér – essence nude glam 07 ice, ice baby!, fekete – Avon Pro+ Licorice.

avon opal top coat 2

avon opal top coat 3
avon opal top coat 4
Nekem sötétkék alapon tetszik a legjobban ezek közül, de nagyon különleges fehéren is.

Két rétegben használtam, szerintem így mutat igazán, egy rétegben elég kevés kerül a körömre a lényegből.  

A következő képeken az Avon Pro+ Licorice-on láthatjátok, szűrt fényben, direkt napfényben, majd két árnyékban készült képen.

avon opal top coat 5

Pár perc alatt megszárad annyira, hogy hozzá lehessen érni, de a teljes száradáshoz lényegesen több idő kell, mert kissé feloldja az alatta lévő lakkot is – kb. fél-3/4 órát mondanék.

avon opal top coat 6

Fedőlakkot nem használtam sem a margarétán, sem a körmös képeken, de egyébként nem ártott volna, mert 1-2 nap után hajlamosak felválni a pelyhek a sarkuknál. Ugyanakkor kezdetben nem állnak ki a lakk felületéből, nálam nem akadtak be sehová, de azért nem olyan sima a felszíne, mintha egy mindentől mentes lakkot használnánk.

avon opal top coat 7

Nem növeli az alapként használt lakk tartósságát, de fedőlakkal (én az 
essence ultra gloss nail shine-t használom) persze lehet javítani ezen a tulajdonságán.

avon opal top coat 8

Nagyon tetszik ez a lakk, a képek sajnos nem adják vissza a teljes szépségét.

11 megjegyzés:

  1. Ez most nagyon átjött, pedig nem szerettem a pelyhes lakkokat. Ha a karácsonyi katalógusban is lesz, akkor szerintem őt fogom kérni! :)
    És hidd el, szerintem visszaadják a képek a szépségét, vagy ha mégsem, akkor elképzelni nem tudom, hova lehetne ezt még fokozni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig tényleg sokkal szebb élőben :)

      Törlés
  2. Én imádom és kösziköszi! <3 :*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ez a lakk, hasonlít az egyik már megszűnt Essence topperre. A Lora-nak is van hasonlója, én is azt is imádom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Night in Vegasra gondolsz? :) Szerintem teljesen más a kettő, a pelyhek színe és alakja is eltér :) Viszont az új essence topperek között mintha láttam volna hasonlót :)

      Törlés
  4. Én imádom és nemrég írtam is róla: http://voroskoromlakk.blogspot.hu/2013/11/avon-opal-top-coat.html

    VálaszTörlés